Algemeen Clubs en privehuizen ZH Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik denk dat ze nog wat een het sleutelen zijn aan de site. De dagen bij de dames zijn namelijk anders dan als je op de aanwezigheid klikt.
MM zou er ook goed aan doen om in de agenda een expliciete datum erbij te vermelden (geldt overigens voor meer privéhuizen). De grote vraag blijft immers in de huidige opzet van de MM-agenda of bijv. met de maandag nou de afgelopen maandag wordt bedoeld of de opvolgende maandag. Het is immers zinloos om de agenda van verstreken dagen online te laten staan, maar daar lijkt het wel op.

DS heeft dat veel handiger aangepakt in hun agenda en zo'n opzet is ook veel logischer. Op de website van DS wordt namelijk expliciet de datum bij een dag genoemd (bijv. do. 23-2-23 enz.) en verschuift de agenda dagelijks systematisch naar voren zodra een nieuwe dag is aangebroken. Dat is veel handiger en transparanter.

M.i. is het dan ook typerend voor MM dat ze daar totaal niet bij stilstaan. Het is dan ook geen wonder dat er bij MM sprake is van zoveel miscommunicatie en dat zij een planning van likmevestje erop nahouden... Hoe moeilijk kan het zijn, betreft enkel een kwestie van logisch nadenken...
 
Twee weken geleden een avondje Vila Weitzigt met wat vrienden gedaan en ik moet zeggen, het was een topavond. De ontvangst is vriendelijk en na betaling van 60 euro kun je lekker aan de bar gaan zitten of gewoon even rondlopen in het zwembad en sauna gedeelte en plaats nemen op de gezellige zitjes. Het is echt een mooie tent, zelfs met een tuin die me in de zomer best gezellig lijkt.

We waren vrij vroeg en het was nog rustig dus we werden vrij snel benadert door een aantal dames, maar niet irritant opdringerig, dus je hebt alle tijd een keuze te maken.
Voor die 60 euro kun je net zoveel bier en frisdrank bestellen als je wilt en de barman heeft meteen door als je glas bijna leeg is, topper dus. Er hing een gezellige relaxte sfeer en het aanbod van dames was goed, niet alleen kwa aantal, maar ook zeker voor wat betreft uiterlijk, de meeste dames zien er goed en verzorgd uit en er lopen zelfs een paar bloedmooie bij.

Zoals gezegd waren we vrij vroeg en na zo'n anderhalf uur ben ik gezellig naar boven gegaan met Eva, een Roemeense met een heerlijk lichaam en een gezellige persoonlijkheid. Ik ben een half uurtje boven geweest en ook daar mankeerde niets aan.
Daarna weer in de bar plaatsgenomen, inmiddels was de DJ gearriveerd en werd het steeds gezelliger en drukker, op andere avonden schijnen er ook live muziek te zijn, maar deze avond dus alleen de DJ.
Ik ben gezellig op de bank tussen een aantal dames in gaan zitten en we hebben het heel gezellig gehad, lekker lol maken en de dames drongen zich niet te veel op en ze bleven gelukkig niet steeds om drank vragen, wat ik in sommige andere tenten heel irritant vindt.
Ik had eigenlijk nog wel een keer naar boven gewild, (zeker met de dame die me liet voelen dat ze geen slipje aan had) maar we gingen op tijd weer weg omdat we de volgende dag zeer vroeg op moesten.

Vooropgesteld: ik ben een liefhebber van het concept; lekker een avondje op stap, muziekje en drankje erbij en als je zin hebt kun je ook nog lekkere sex hebben, zo niet dan heb je toch nog een gezellige avond.
Ik ging om die reden ook af en toe naar de Oq in Rotterdam, maar het aanbod dames was daar de laatste keer abominabel en de prijzen lijken helemaal nergens meer op.
In Weitzigt werken echter echt leuke dames en heb je voor die 60 euro entree en 80 euro DVP gewoon een topavond. Ik ben dus bang dat dit een maandelijks gebeuren gaat worden.
Enige minpunt waren de 2 gokkasten die in het midden staan, dat ontsiert de boel wel een beetje, zeker als er zo'n schreeuwlelijk achter zit die net even te veel gedronken heeft en denkt dat ie het uitgevonden heeft.
Gelukkig duurde dat niet lang.
 
Voor mijn doen ben ik lang niet in een privéhuis geweest (augustus vorig jaar). Er hebben zich de laatste tijd veel veranderingen voorgedaan in diverse privéhuizen. Bij Diane's Secret zijn diverse dames (tijdelijk) weggegaan. Denk bijvoorbeeld aan een Ilse, Marina en Amanda. De bezetting bij Stout Privé is vaak om te huilen en de nieuwe website van Maison Monty is nogal gebruiksonvriendelijk.

Omdat Amanda nu bij Maison Monty werkt en ik haar graag wil bezoeken heb ik de ervaringen met Maison Monty gelezen. Ik lees nogal wisselende verhalen, waardoor ik lichte aarzeling heb om naar Maison Monty te gaan. Ik ben overigens één keer (in 2020) bij Maison Monty geweest en dat was wel een goede ervaring met Paulina. Alleen viel mij toen al op dat de kamers nogal klein waren en dat je voor het bad € 15,- extra moest neertellen terwijl dit in mijn ogen het niet waard was.
 
Woensdag was voor mij een mindere dag helaas.

In de middag een afspraak gemaakt bij monty voor in de avond, voor de zekerheid zelf contact gezocht 2 uur voor de afspraak en de dame was ineens ziek, maar er waren nog genoeg anderen zeiden ze. Niet meer geweest.

Bij DS zag ik een dame die me enigszins aansprak, afspraak gemaakt, dame was iets later dan de afspraak en weigerde mij. Haar goed recht uiteraard en ergens was ik opgelucht, want was een "blind date" en ik werd ook niet erg enthousiast toen ik haar zag. Dus blij dat ze mij afwees :).
 
Wie was dat als ik vragen mag? De dame bij DS bedoel ik. Jouw afspraak bij MM zal waarschijnlijk op het moment met 'vakantie' zijn.

Ik was zelf afgelopen week ook bij DS waar ik voor het eerst een wat mij betreft echt negatieve ervaring had. Eerder wel eens gehad dat dames ziek waren of te laat, maar dat kan gebeuren en zie ik meer als jammer dan als negatief. En dates die niet geweldig verliepen zijn meer gewoon ervaringen dan echt negatief geweest.

Bij het voorstellen voor mij was er Michelle (nieuw) en ik vroeg haar of ze ook aan zoenen deed. Daar reageerde ze gelijk op met dat kost extra, net als tongzoenen, beffen, vingeren en nog een lijst. Bij haar zat alleen gewoon neuken en pijpen met condoom in de prijs. Zoals ze zelf zei "dat is bij alle dames zo hier". Op dat moment ben ik er verder niet op ingegaan en heb maar 'nee bedankt' tegen haar gezegd.

Ik kom er al langere tijd regelmatig bij DS en nog nooit is me iets extra gerekend voor wat mij betreft gewoon onder normale basis-sex valt. PZC, anaal, en andere speciale verzoeken snap ik dat dames er extra voor rekenen. Maar de eerder genoemde zaken doe je volgens mij wel of niet. Beiden respecteer ik, maar er extra voor rekenen en erover liegen niet.
 
Ik kom er al langere tijd regelmatig bij DS en nog nooit is me iets extra gerekend voor wat mij betreft gewoon onder normale basis-sex valt. PZC, anaal, en andere speciale verzoeken snap ik dat dames er extra voor rekenen. Maar de eerder genoemde zaken doe je volgens mij wel of niet. Beiden respecteer ik, maar er extra voor rekenen en erover liegen niet.

Het lijkt wel een trend te worden bij dames die ontvangen in privéhuizen (één uitzondering bij DS daargelaten, die al tijden bij DS ontvangt). @JBV : ik ben het volledig met je eens dat dergelijke zaken gewoonweg standaard zijn en terecht dat je die Michelle links hebt laten liggen.
Naast de slechte planning van vele huizen, hun 'lokkertjes' en 'mooie woorden' is dat voor mij de reden dat ik het afgelopen jaar geen huis meer heb bezocht. Sindsdien richt ik me enkel op privé-ontvangst en ben ik heel kieskeurig in wie ik wel/niet benader.

V.w.b. die Michelle: het is ook wel grappig om op haar profiel dan wederom zo'n sappige/misleidende zin als "laat jij de supergeile knappe Michelle meerdere orgasmes beleven"...🤣
Met zo'n instelling zal ze geen enkel orgasme krijgen, of, ze moet haar vibratortje even te voorschijn halen...🤪

En, @Walker Magnum: je kunt het proberen bij MM, als ik jou was zou ik wel op voorhand bellen alvorens je weer van een koude kermis thuiskomt...
 
Meestal deed ik dat, als ik een afspraak wilde, via het huis. Maar er was ook een club waar ik een dame beter kende. Zij ontving soms ook thuis, dus ik had haar nummer. Als ze dan in die club werkte als ik wilde afspreken, dan regelde zij vast de kamer. Maar dat was wel een uitzondering.
 
Maken jullie afspraken bij een privehuis via het huis (mag dat uberhaupt), of doen jullie dat via de dame zelf?

Mag dat ? Ik zou haast zeggen - hoe anders, als je praat over een privehuis - dan doet het huis de afspraken, en doe je de betaling voor tijd ook aan de gastvrouw/gastheer van het huis. Alleen extra's direct aan de dame.
Het merendeel van de dames dat bij een privehuis werkt adverteert niet met (ook) een eigen nummer.

Ongeveer de enige keer dat ik een misboeking had was bij een dame die (ook) zelf afspraken deed, en de agenda van haar en het huis voor haar waren niet in sync - het is lastig, als er twee ingangen zijn voor een boeking.

Hoofdzakelijk zou ik de contactgegevens gebruiken van de advertentie waar je de dame vond.

Ik geloof dat alleen Salon 261 veel meer een kamerverhuur model heeft waarin de dames vooral zelf boeken .
 
Laatst bewerkt:
[..]
Omdat Amanda nu bij Maison Monty werkt en ik haar graag wil bezoeken heb ik de ervaringen met Maison Monty gelezen. Ik lees nogal wisselende verhalen, waardoor ik lichte aarzeling heb om naar Maison Monty te gaan. Ik ben overigens één keer (in 2020) bij Maison Monty geweest en dat was wel een goede ervaring met Paulina. Alleen viel mij toen al op dat de kamers nogal klein waren en dat je voor het bad € 15,- extra moest neertellen terwijl dit in mijn ogen het niet waard was.

Mijn ervaringen met MM zijn OK.
Nu maak ik mijn afspraken altijd kort tevoren (uren max) , maar dat ging altijd goed.
De kamers waar ik in geweest ben waren groot genoeg voor een fors bed + loopruimte erom heen, en evt een bad .

Als je ¨met bad" te duur vindt neem je het niet ...
(ook DS heeft 1 erg kleine kamer - amper een twijfelaar plus klein looppad ernaast) .

Als je langer tevoren boekt zou ik hoe dan ook even voor vertrek bevestigen of je boeking er nog staat en de dame aanwezig is. Niet speciaal bij MM, maar overal .
 
Het is op sommige dagen wel erg "magertjes" qua bezetting bij Diane's Secret. Nu Marina weer van de agenda afgehaald voor vandaag. 🥴☹️ Er zijn al veel toppers verdwenen daar die elders "onderdak" hebben gevonden bij andere privehuizen (Rendez Vous Made, Salon 261 Alphen a/d Rijn, Maison Monty te Rijswijk). DS heeft ook niet meer de uitstraling van jaren terug. De kamers zijn (sterk) verouderd. Alleen op de VIP kamers een bad/douche. Andere kamers moeten het doen met enkel een wastafel. Verder wordt er door sommige dames gerookt op de kamers. Dat is al helemaal uit den boze voor niet-rokers. Werving van studentes omdat er ook bij DS een personeelstekort is ontstaan. Of doordat "vaste" dames op minder dagen werkzaam zijn (omdat er weinig klanten komen). Ik vraag mij af of dit alleen een tendens is bij DS of ook bij andere privehuizen.
Minder bezoekers? Ook sommige wandelaars worden geconfronteerd met inflatie en financiële "problemen". Je kunt je geld immers maar 1 keer uitgeven. En je kunt niet meer uitgeven als wat er binnenkomt. Zijn sommige dagen meer favoriet bij onze wandelaars? Kortom een hoop vragen waar ik wel nooit een antwoord op zal krijgen maar wat mij wel bezighoudt. 😉🤣😂
 
Kunnen allerlei redenen voor zijn. De dames blijven ook mensen, van persoonlijke (onverwachte) omstandigheden tot slechte planning. Zeker omdat die website volgens mij hoogstens één keer per dag ge-update wordt en dus niet altijd klopt.

Dat gezegd, als het iedere keer om dezelfde dame gaat kan je ook andere conclusies trekken en wellicht die dame voorlopig overslaan. "Niet aanwezig of beschikbaar" is makkelijker tegen je gezegd dan "wil jou niet meer zien", daarbij is de kans dan groter dat je een ander kiest.

Welke reden het is kan ik je niet zeggen, die conclusie zal je zelf moeten trekken.
 
Het gebeurt opvallend vaak. En bij verschillende dames, dus het zal niets persoonlijks zijn tegen mij, dat sluit ik 100% uit. En ik ben niet de enige die dit ervaart.
Voorlopige conclusie die ik trek is dat het een feit is dat ze hun agenda slecht beheren. Een dame die afzegt kan gebeuren, maar zorg dat je de agenda dan gelijk bijwerkt. Nu lijkt het alsof ze het prima vinden en de dame als lokker gebruiken in de hoop dat je voor een andere dame kiest. Blijkbaar beseffen ze niet dat klanten het op een gegeven moment niet eens meer proberen om een afspraak te maken, dat punt is bij mij nu wel aardig bereikt.
 
Vrijwel alle privéhuizen zetten dames op de agenda die er niet zijn. Dat is marketing, zo hopen ze meer klanten te trekken. Het tegenovergestelde is een huis als La Cloche: als die op een dag maar 3 dames beschikbaar hebben, zetten ze er ook maar 3 op. Wel zo eerlijk, maar ook kans dat daardoor klanten wegblijven omdat ze dat te weinig keuze vinden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan