Algemeen Clubs en privehuizen ZH Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ook als ze langer blijven wordt de agenda bij DS aangepast. 😉Ik denk eerlijk gezegd eerder dan in het geval dat ze eerder weggaan. Maar dat is mijn ervaring.
 
Laatst bewerkt:
Ik had de hoop toen de tent dicht ging ivm de c-lockdown dat het gemoderniseerd zou worden, helaas gemiste kans, ik vind dat zo'n armoedig gedoe aan die wastafel.

Dit had ik ook gehoopt dat ze zouden moderniseren, maar helaas dus niet. Toen ik in augustus vorig jaar in een kleinere kamer was, moest de dame eerst klooien met de airco om deze werkend te krijgen.
 
ik vind dat zo'n armoedig gedoe aan die wastafel.

Ja dat is waardeloos. Douchen voor en na is voor mijzelf eigenlijk een voorwaarde, ik ben graag fris voor de dame als ik vanaf mijn werk kom en ga graag weer fris naar huis. Bij mn laatste bezoek aan DS ben ik er achter gekomen dat ze een aparte douche hebben. Bij MM hebben ze dat ook volgens mij. En bij MTT ook 1 op de gang voor de kamers zonder douche.
 
Ouwe meuk qua inrichting is nog tot daar aan toe. Als de meiden nou net zo mooi en geweldig waren zoals op hun site staat, dan zou het een top privéhuis zijn. Helaas is dat ook allemaal schone schijn, veel gephotoshopte foto's en meiden die wel 10 tot 15 jaar ouder zijn dan op hun profiel staat. Er zit af en toe een leuke meid tussen, maar de keren dat ik er was vond ik het niet veel soeps.
 
Ouwe meuk qua inrichting is nog tot daar aan toe. Als de meiden nou net zo mooi en geweldig waren zoals op hun site staat, dan zou het een top privéhuis zijn. Helaas is dat ook allemaal schone schijn, veel gephotoshopte foto's en meiden die wel 10 tot 15 jaar ouder zijn dan op hun profiel staat. Er zit af en toe een leuke meid tussen, maar de keren dat ik er was vond ik het niet veel soeps.
Klopt, veel nep meiden.
 
DS is inmiddels ver afgegleden. Geen enkele investering in het interieur. Echt ouwe meuk idd.
En verder wordt het aanbod van de dames ook een heel stuk minder. Er blijven bijna geen toppers meer over daar op een enkele uitzondering daargelaten. Ben benieuwd hoe het zich daar verder ontwikkelt. Is het echt vergane glorie of gaat men er een nieuw verfrissend en eerlijk beleid voeren?
 
In een VIP kamer zitten met bijna de hele tijd het geluid van de piepende leidingen van de kraan en een defecte douche met alleen maar koud water, maakt het inderdaad niet beter helaas...

Maar eerlijk is eerlijk, dit was mijn vaste go to plek, geen idee hoe de overige Haagse huizen zich verhouden tot DS?

De enige plek die me enigzins aanspreekt kwa aanbod op de website is Stout, maar verder geen ervaringen mee.
 
Klopt, veel nep meiden.
De meiden zijn er op zich wel, maar inderdaad flink fotoshop waarmee we wat jaartjes een kilotjes vanaf zijn gehaald, sommige meiden lijken niet eens op de foto's, een enkeling wel. Jammer als ze dat doen, als je bang bent dat ze geen loop krijgen op basis van hun echte foto's, neem ze dan niet in huis ;-)
 
In een VIP kamer zitten met bijna de hele tijd het geluid van de piepende leidingen van de kraan en een defecte douche met alleen maar koud water, maakt het inderdaad niet beter helaas...

Maar eerlijk is eerlijk, dit was mijn vaste go to plek, geen idee hoe de overige Haagse huizen zich verhouden tot DS?

De enige plek die me enigzins aanspreekt kwa aanbod op de website is Stout, maar verder geen ervaringen mee.
Casa Cherda is qua pand veel beter. Wat de dames betreft kunnen de smaken verschillen.

Grote voordeel is dat je in de woonkamer rustig de dames kunt bekijken en spreken. Mocht het niets zijn kun je gewoon weg gaan.

Grote nadeel is dat je wel in een woonkamer waar andere wandelaars zitten bent. Voor mij geen probleem, maar goed niet iedereen vindt dat prettig.
 
De enige plek die me enigzins aanspreekt kwa aanbod op de website is Stout, maar verder geen ervaringen mee.
Stout is inderdaad qua aanbod de moeite waard, maar het heeft een groot nadeel waardoor ik daar niet kom. Je kunt nl. geen afspraken van een half uur maken, alleen maar vanaf 1 uur. Als ik voor de eerste keer bij een dame kom dan wil ik niet gelijk 1 uur afspreken. En op de bonnefooi even langs gaan is voor mij geen optie.
 
Stout is inderdaad qua aanbod de moeite waard, maar het heeft een groot nadeel waardoor ik daar niet kom. Je kunt nl. geen afspraken van een half uur maken, alleen maar vanaf 1 uur. Als ik voor de eerste keer bij een dame kom dan wil ik niet gelijk 1 uur afspreken. En op de bonnefooi even langs gaan is voor mij geen optie.

Goed om te weten! Inderdaad jammer, meestal doe ik 45 minuten, maar dat zou dan waarschijnlijk ook niet gaan...

Waarom zou je een afspraak willen maken met een dame die je nooit gezien hebt??

Als van alle dames die er staan die ene mij aanspreekt, dan wil ik ook graag met die kameren een daarvan verzekerd zijn, of ze is hoe en wat ik dacht, dat blijft een risico van het vak ;-)
 
@AmanSR 95% van de meiden die bij Stout op de site staan, werken daar al heel lang niet meer. Ik heb dat in de gaten gehouden (de 'dames' pagina vs de 'agenda') en regelmatig gebeld, maar het is steeds hetzelfde handjevol dames. Als je hoopt op één van die lekkere jonge Marokkaansen bijv. waarmee ze adverteren, vergeet het maar!
 
@AmanSR 95% van de meiden die bij Stout op de site staan, werken daar al heel lang niet meer. Ik heb dat in de gaten gehouden (de 'dames' pagina vs de 'agenda') en regelmatig gebeld, maar het is steeds hetzelfde handjevol dames. Als je hoopt op één van die lekkere jonge Marokkaansen bijv. waarmee ze adverteren, vergeet het maar!
doen een heleboel huizen. is alsof ze geen goed personeel kunnen vinden
 
Ik had in januari dit jaar nog een afspraak gemaakt bij Stout voor drie kwartier. Jammer dat ze daar recent van zijn afgestapt.

Bij Samantha prive deden ze helemaal geen afspraken.
 
@AmanSR 95% van de meiden die bij Stout op de site staan, werken daar al heel lang niet meer. Ik heb dat in de gaten gehouden (de 'dames' pagina vs de 'agenda') en regelmatig gebeld, maar het is steeds hetzelfde handjevol dames. Als je hoopt op één van die lekkere jonge Marokkaansen bijv. waarmee ze adverteren, vergeet het maar!
Heel naar! Maar in hoeverre kloppen de dame met hun foto's en bio?

Ik had in januari dit jaar nog een afspraak gemaakt bij Stout voor drie kwartier. Jammer dat ze daar recent van zijn afgestapt.

Bij Samantha prive deden ze helemaal geen afspraken.

Bij Samantha een paar jaar geleden afspraak gemaakt met Linda destijds, zag er wel leuk uit, iets verlaat dit het zoeken naar een parkeermeter en bij binnenkomst was de dame al bezet. Weggegaan en nooit meer geweest.
 
DS is inmiddels ver afgegleden. Geen enkele investering in het interieur. Echt ouwe meuk idd.
En verder wordt het aanbod van de dames ook een heel stuk minder. Er blijven bijna geen toppers meer over daar op een enkele uitzondering daargelaten. Ben benieuwd hoe het zich daar verder ontwikkelt. Is het echt vergane glorie of gaat men er een nieuw verfrissend en eerlijk beleid voeren?
Wat mij opvalt is dat er amper 100% Hollandse meiden zijn. Vroeger ( jaren 90) had je meiden van klasse. Echt mooie Hollandse meiden, zoals in erotische films. Nu is het raamprostitutie nivo.
 
Terug
Bovenaan Onderaan