Algemeen Clubs en privehuizen ZH Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Er zijn echt wel sekswerkers die genieten met hun gasten. Daarvan ben ik zelfs overtuigd, want ken er zelf een paar.

Maar als een man van in de 70 denkt dat een vrouw van onder de 30 helemaal wild van hem wordt.. dan moet je toch ff achter je oren krabbelen. Dat is uitstekend acteerwerk als hij dat geloofd 👍
 
Gelukkig ben ik nog niet zo oud haha
Als je weer eens in buurt van Den Haag bent kom ik graag bij je langs

Denk dat je dat maar moet vergeten. Die omgeving heb ik lang geleden vaarwel gezegd.

Maar je bent natuurlijk altijd welkom bij mij 🙂 Er reizen veel personen vanuit de hele omgeving v Den Haag en Rotterdam deze kant op.
Hoelang is het reizen met ov @ZicoMario87 ? De auto duurt ongeveer een uur vanuit de binnenstad naar mijn locatie. Files niet meegerekend.
 
Denk dat je dat maar moet vergeten. Die omgeving heb ik lang geleden vaarwel gezegd.

Maar je bent natuurlijk altijd welkom bij mij 🙂 Er reizen veel personen vanuit de hele omgeving v Den Haag en Rotterdam deze kant op.
Hoelang is het reizen met ov @ZicoMario87 ? De auto duurt ongeveer een uur vanuit de binnenstad naar mijn locatie. Files niet meegerekend.
Iets tussen een uur tot 1,5 uur reizen vanaf Den Haag dat valt wel mee! Joke is een aanrader om te bezoeken👍😁
 
Ik heb haar ooit ontmoet in Rotterdam bij gangbang is een sexbioscoop die er nu niet meer is

Ah The Moodsbar.
Leuke tijden daar gehad! Samen met Rachel Rose en 2 amateurdames ( die er beter uit hadden gezien met een vuilniszak over hun heen ) ooit 65 man mogen wegwerken in 4 uur tijd. Dat vergeet ik niet zo snel, want zonder die vuilniszakken kwamen juist de meeste op ons af 🤣🤣🤣

Vond het er altijd erg leuk, totdat de eigenaar mij daar niet meer wilde hebben. Domme man!
 
Privehuis Sugar and Ecstacy heb ik nooit bezocht vanwege hun belachelijk hoge prijzen voor een privehuis. Maar ik zie dat ze hun prijzen hebben aangepast zodat het nu marktconform is. Als ze nu meer dames zouden hebben dan is het een interessante optie.
 
Ik had even een algemene vraag over een privehuis bezoeken. Ik heb er de afgelopen jaren een aantal verschillende bezocht, maar het valt me op dat er verschillend met de tijd wordt omgegaan. Ik spreek meestal af voor een half uur. Bij sommige huizen merk ik dan dat een half uur betekent van het moment dat je de voordeur binnenstapt, tot het moment dat je weer naar buiten loopt. Daar zit dan dus ook alle overige activiteiten in zoals betalen, naar de kamer lopen, uitkleden, douchen, praatje maken, aankleden, etc. In totaal ben je dan dan effectief misschien een kwartier met de dame bezig. Maar bij sommige huizen is een half uur ook echt een half uur. Daar gaat de tijd in op het moment dat je de kamer inloopt en dan heb je gewoon gewoon echt een half uur met de dame. Wat is jullie ervaring en wat is nou eigenlijk de standaard? Ik heb uiteraard een voorkeur voor het laatste, maar ik heb wel eens het idee dat dat niet de standaard is. Ik hoor graag wat jullie ervaring hierin is.
 
Als je betaalt voor een half uur, dan betaal je voor een half uur op de kamer met een meisje. Alles eromheen (voorstellen, betalen, meisje moet nog even plassen, handdoek zoeken, etc etc etc) zou niet binnen jouw dertig minuten moeten vallen. Hoeveel je accepteert is aan jou. Ik vind het geen probleem als een meisje twee minuten weg is om iets te doen of pakken, maar als je effectief de helft van de tijd hebt (15 min ipv 30) dan zou ik dat niet accepteren.

Ik heb nooit gemerkt dat 'tijd afpakken' standaardbeleid is in bepaalde privehuizen. Wel zijn sommige meiden er erg goed in. Dan is het aan de klant om daar duidelijk over te zijn, lijkt me.
 
Nee, ik heb daar ook nooit echt problemen mee gehad. Ik tel de tijd vanaf het moment dat we samen naar de kamer lopen totdat we er samen weer uit lopen.
Sommige dates zijn een 5 minuten korter, sommige gaan er zo 10 minuten overheen.
Soms moet een dame nog wat pakken of tussendoor naar de wc en soms is alles van tevoren geregeld.

Nou heb ik ook eigenlijk nooit dates van 30 minuten, meestal een uur soms 3 kwartier of langer dan een uur. Misschien dat dit iets uitmaakt, als er een keer wat minuten gesnoept worden is het aandeel kleiner en/of ben ik en zijn de dames minder met de tijd bezig.
 
Is salon leiden nu alleen massage of ook intiem? Marketing is vooral massage maar bij de opties kun je ook kiezen voor intiem? Heeft iemand ervaring?
 
Laatst afspraak gemaakt met Mila bij Maison Monty (via Whatsapp met maison monty). Kom ik daar, is ze al naar huis. Op Whatsapp word vaak ook niet gereageerd. Aantal keer spontaan langs geweest, maar zat niks bij.
Heb de indruk dat Maison Monty na corona andere eigenaren heeft. De twee heren hadden eerder deze zaak zeer goed voor mekaar, heb ze de laatste keer niet gezien en een dame lijkt de leiding te hebben.
Organiseren ook al geen gangsbangs meer.
Jammer dat Maison Monty zo achteruit is gegaan! Zonde.
 
Laatst afspraak gemaakt met Mila bij Maison Monty (via Whatsapp met maison monty). Kom ik daar, is ze al naar huis. Op Whatsapp word vaak ook niet gereageerd. Aantal keer spontaan langs geweest, maar zat niks bij.
Heb de indruk dat Maison Monty na corona andere eigenaren heeft. De twee heren hadden eerder deze zaak zeer goed voor mekaar, heb ze de laatste keer niet gezien en een dame lijkt de leiding te hebben.
Organiseren ook al geen gangsbangs meer.
Jammer dat Maison Monty zo achteruit is gegaan! Zonde.
Via WhatsApp ook een keer poging gewaagd voor Mila. Daar werd mij gemeld dat er geen afspraak met haar gemaakt kan worden. Ik krijg de indruk dat die er stiekem niet meer is. Kreeg wel netjes antwoord. Op de andere afspraken via WhatsApp ook gewoon antwoord. Hoe de situatie voor die tijd was geen idee. Ik kom er sinds een paar maanden. Bij drie dames geweest waar ik Kimmy ondanks een mooie meid de minste date vond.
 
Via WhatsApp ook een keer poging gewaagd voor Mila. Daar werd mij gemeld dat er geen afspraak met haar gemaakt kan worden. Ik krijg de indruk dat die er stiekem niet meer is.
Die is er wel maar komt vaak niet opdagen terwijl ze wel aangegeven heeft te werken en dus in de agenda staat. Met het gevolg dat er allemaal ongelukkige wandelaars staan die een afspraak hadden, daarom maken ze voor haar alleen nog afspraken op de dag zelf als ze er al is.
 
Recent heb ik een afspraak gemaakt bij Maison Monty voor Amanda. Ik was gelet op de wisselende verhalen over Maison Monty iets huiverig, maar de aanwezigheid van Amanda trok mij over de streep.

De afspraak had ik een paar dagen van te voren via WhatsApp gemaakt en werd zeer vlot bevestigd door Maison Monty. Op de dag van de afspraak werd ik opgevangen door de gastvrouw, waarna ik vlot de betaling kon verrichten, waarna Amanda mij verwelkomde. Vervolgens gingen we naar de kamer waarna het weer zoals vanouds aan toe ging tussen Amanda en mij.
 
Terug
Bovenaan Onderaan