Algemeen Clubs en privehuizen ZH Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Recent heb ik een afspraak gemaakt bij Maison Monty voor Amanda. Ik was gelet op de wisselende verhalen over Maison Monty iets huiverig, maar de aanwezigheid van Amanda trok mij over de streep.

De afspraak had ik een paar dagen van te voren via WhatsApp gemaakt en werd zeer vlot bevestigd door Maison Monty. Op de dag van de afspraak werd ik opgevangen door de gastvrouw, waarna ik vlot de betaling kon verrichten, waarna Amanda mij verwelkomde. Vervolgens gingen we naar de kamer waarna het weer zoals vanouds aan toe ging tussen Amanda en mij.
Amanda is lekkerrrrr
 
Ik had even een algemene vraag over een privehuis bezoeken. Ik heb er de afgelopen jaren een aantal verschillende bezocht, maar het valt me op dat er verschillend met de tijd wordt omgegaan. Ik spreek meestal af voor een half uur. Bij sommige huizen merk ik dan dat een half uur betekent van het moment dat je de voordeur binnenstapt, tot het moment dat je weer naar buiten loopt. Daar zit dan dus ook alle overige activiteiten in zoals betalen, naar de kamer lopen, uitkleden, douchen, praatje maken, aankleden, etc. In totaal ben je dan dan effectief misschien een kwartier met de dame bezig. Maar bij sommige huizen is een half uur ook echt een half uur. Daar gaat de tijd in op het moment dat je de kamer inloopt en dan heb je gewoon gewoon echt een half uur met de dame. Wat is jullie ervaring en wat is nou eigenlijk de standaard? Ik heb uiteraard een voorkeur voor het laatste, maar ik heb wel eens het idee dat dat niet de standaard is. Ik hoor graag wat jullie ervaring hierin is.
Bij r v p in made is een half uur een half uur .en je word netjes begeleid met het voorstellen van de dames .en ook bij huizen Sandra in Breda is dat zo .en villa wei in Dordrecht alleen daar zijn de prijzen anders als je eerst naar binnen wild voor een drankje en een praatje ,betaal je eerst entree
 
Ik ben benieuwd hoe het tegenwoordig is bij Stout, in Den Haag. Jaren geleden kwam ik er wel eens, maar na verloop van tijd haakte ik af omdat dames die op de agenda stonden, er zó vaak niet waren, dat dat echt niet altijd het gevolg kon zijn van plotselinge ongesteldheid of een griepje ofzo. Agenda klopte gewoon voor geen meter. Meiden die er wél waren, waren met weinig en doorgaans bovendien niet echt eh... mijn smaak, zeg maar. Maar dat is jaren terug. Hoe is het er nu? Moet ik er weer eens gaan kijken, of beter maar niet?
 
Mij ook niet. Zijn ze allemaal 19? Liever iets meer ervaren.
Haha inderdaad, maar ik zou me er niet teveel van aantrekken, de meeste leeftijden kloppen toch niet.
Van bijvoorbeeld Ilse kan je online gewoon haar geboortedatum vinden en ik kan goed genoeg rekenen om dan niet op 33 uit te komen.
Wel moet ik zeggen dat hoe jonger de dame hoe meer het lijkt te kloppen.

Het overzichtelijke van wanneer en hoe laat een specifieke dame aanwezig is zonder alle dagen langs te moeten is erg prettig.

De opmaak van deze dagen en tijden bij de dames laat op in ieder geval mobiel nog wat te wensen over en de foto's van de kamers met omschrijving wisselen zo snel dat je er bijna epilepsie van krijgt. Maar over het geheel vind ik de update erg netjes.
Nog wat kleine schoonheidsfoutjes, en in potentie is het nu een van de nettere en moderne websites van privehuizen die ik ken.

Dat er niet een volledige omschrijving bij de dames staat is een keuze. Het ene huis doet het wel, het andere huis half en sommigen niet. Ik vind het niet storend, het zegt me toch eigenlijk niets.
 
Ach ach, wat een virtue signaling weer, dat de dames niet 'te jong' moeten zijn. Er zijn hier geen vrouwen van wie je een schouderklopje krijgt als je dat zegt, hoor. Bovendien weet iedereen dat de dames bij Maison Monty - en eigenlijk alle privéhuizen - eeuwig jong blijven: ze zijn er allemaal al jaaaaren "18 jaar". Oftewel, jullie weten best dat het allemaal twintigers zijn. Het is een marketingtruc.

Eén die wat mij betreft de plank misslaat, want als je een gemeentelijke vergunning hebt voor prostitutie vanaf 18 jaar, moet je daar ook gebruik van maken om klanten te trekken, en eerlijk zijn met de weergegeven leeftijden, zodat de klant kan zien dat de dames op de site netjes ieder jaar een jaartje ouder worden, wat bijgevolg de betrouwbaarheid verhoogt als er een (nieuwe) dame op staat die 18 of 19 is. De klant kan er dan op vertrouwen dat dit ook echt zo is.
 
Eindelijk!
Maison Monty heeft de agenda aangepast met beschikbare datums per dame.
Da's al een hele verbetering, echter, de volgorde is/blijft nog steeds onlogisch.
Ook MM zou zo'n indeling erop na moeten houden zoals DS doet.
Dat is, van dag tot dag en dat dagelijks laten verschuiven (doet MM nu nog steeds niet). De zondag (dus vandaag) staat nu nog steeds achteraan en doet vermoeden alsof dat aankomende zondag betreft. Echter, dat betreft uiteraard vandaag...

Als MM intern nu ook eens zorgt voor een correcte interne agenda, je niet in de kou laat staan v.w.b. reservering en dat die dames aldaar eens aanwezig zijn zoals over het algemeen wordt benoemd op de website, wil ik nog wel eens een gokje wagen... Dat gokje waag ik dan enkel om hun interne betrouwbaar heden ten dage te controleren...
 
Ach ach, wat een virtue signaling weer, dat de dames niet 'te jong' moeten zijn. Er zijn hier geen vrouwen van wie je een schouderklopje krijgt als je dat zegt, hoor.
Ik hoef echt geen schouderklopjes van de dames hoor. Liever een prettige date, en mijn ervaring is dat daar minder kans op slagen is met de jongsten.
 
@Nieuwsgier: Helaas kan ik niets voor je betekenen, ik ben nog nooit bij Golden Sun geweest.

Voor anderen in de regio Haaglanden heb ik misschien wel wat te melden:
Eigenlijk had ik MM te Rijswijk al geruime tijd afgeschreven door de algehele chaos die daar continu heerst(e), zoals de slechte planning/dubbele boekingen/dames die niet aanwezig zijn maar wel in de agenda staan etc. Ik zie nergens iets terug over Romy (https://maisonmonty.nl/dame/romy/), maar ik denk toch dat ik weer eens een gokje waag.

Ik had vanavond dan ook gebeld met de vraag of ik kon reserveren voor einde morgenmiddag. De dame die de telefoon opnam, gaf al direct aan dat het beter is/was om morgen rond lunchtijd nogmaals te bellen. Ik vond dit toch een eye-opener, ofwel, dat zij dus aanhaalde dat het beter was om morgen rondom lunchtijd te bellen (i.p.v. 'schone schijn' te spelen en dat je alsnog van een koude kermis thuis komt).

Misschien is MM zich nu dus eventueel twijfelachtig bewust van hun planning en chaos van voorheen. Morgen na 5en/6en ga ik alsnog eens de proef op de som nemen bij MM te Rijswijk voor Romy, maar uiteraard kan ik per heden nog geen garantie geven...
 
Ik ben zeer te spreken over Maison Monty, staan je keurig te woord, geven goede informatie over de planning en mijn afspraken kloppen ook altijd. Kan natuurlijk gebeuren dat een dame op de dag zelf besluit om niet te komen zonder iets te laten weten, daarom bel ik vlak voordat ik van huis ga nog een keer om de eerder gemaakte afspraak te bevestigen. Als de dame er dan nog niet is, wordt dat keurig aangegeven en kan ik de date op tijd cancellen en ga ik niet voor niks.
 
Laatst bewerkt:
Hallo, ik ben een paar maanden geleden bij Salon 261 geweest. Ik vond dat er een beetje een vreemde sfeer hing, en er werd gewerkt met walkie-talkies? De DVP was vergeten deze uit te zetten, dus ik schrok me rot toen B-100 een oproep deed. :ROFLMAO: De kamer was erg klein en rommelig en het warme water was op / werkte niet, dus douchen was niet mogelijk.

Er werken hier ogenschijnlijk veel mooie dames (afgaand op de website) maar toch vond ik het een beetje louche aandoen. Heb ik een slechte momentopname gehad of zijn er meer mensen met soortgelijke ervaringen?
 
Ik ben zeer te spreken over Maison Monty, staan je keurig te woord, geven goede informatie over de planning en mijn afspraken kloppen ook altijd. Kan natuurlijk gebeuren dat een dame op de dag zelf besluit om niet te komen zonder iets te laten weten, daarom bel ik vlak voordat ik van huis ga nog een keer om de eerder gemaakte afspraak te bevestigen. Als de dame er dan nog niet is, wordt dat keurig aangegeven en kan ik de date op tijd cancellen en ga ik niet voor niks.
Ooit dit meegemaakt? Ik wel, want als DVP's zelfs in privéhuizen aan je persoonlijke spullen gaan zitten en deze zonder pardon in de douche dumpen, is het voor mij echt einde verhaal bij MM te Rijswijk!

 
Laatst bewerkt:
Hallo, ik ben een paar maanden geleden bij Salon 261 geweest. Ik vond dat er een beetje een vreemde sfeer hing, en er werd gewerkt met walkie-talkies? De DVP was vergeten deze uit te zetten, dus ik schrok me rot toen B-100 een oproep deed. :ROFLMAO: De kamer was erg klein en rommelig en het warme water was op / werkte niet, dus douchen was niet mogelijk.

Er werken hier ogenschijnlijk veel mooie dames (afgaand op de website) maar toch vond ik het een beetje louche aandoen. Heb ik een slechte momentopname gehad of zijn er meer mensen met soortgelijke ervaringen?
Het blijft wel iets vreemds hebben een privehuis op een bedrijfsterrein, en komt wel een beetje fabrieks over met alle kamers als je door de gang loopt. Maar ik heb zeker wel leuke ervaringen met de dames waarmee ik had afgesproken.
 
Hallo, ik ben een paar maanden geleden bij Salon 261 geweest. Ik vond dat er een beetje een vreemde sfeer hing, en er werd gewerkt met walkie-talkies? De DVP was vergeten deze uit te zetten, dus ik schrok me rot toen B-100 een oproep deed. :ROFLMAO: De kamer was erg klein en rommelig en het warme water was op / werkte niet, dus douchen was niet mogelijk.

Er werken hier ogenschijnlijk veel mooie dames (afgaand op de website) maar toch vond ik het een beetje louche aandoen. Heb ik een slechte momentopname gehad of zijn er meer mensen met soortgelijke ervaringen?
Is meestal wel prima in orde daar hoor, maar je hebt ook nog geluk gehad, want die clown en die acrobaat kunnen ook nog binnenkomen.……….
 
Laatst bewerkt:
Dit is wel echt heel erg treurig...
 
Terug
Bovenaan Onderaan