Algemeen Clubs en privehuizen ZH Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hoe zijn de zaken omtrent het bezoek aan een privéhuis vanaf zaterdag? Mondkapje verplicht?
Hier is de voorgenomen wijziging van de Tijdelijke regeling maatregelen covid-19 te raadplegen. Daarin is bepaald dat personen van dertien jaar en ouder een mondkapje moeten dragen in 'publieke binnenruimten'. Een 'publieke binnenruimte' is een 'publieke plaats, met uitzondering van een erf behorend bij een voor het publiek openstaand gebouw'. Een 'publieke plaats' is volgens de Wet publieke gezondheid 'een voor het publiek openstaand gebouw als bedoeld in artikel 174, eerste lid, van de Gemeentewet'. Uit Tekst & Commentaar Openbare orde en veiligheid:
Dit zijn panden of ruimtes die in beginsel toegankelijk zijn voor eenieder, zonder aanziens des persoons. Te denken valt aan openbare gedeelten van gemeente- en provinciehuizen, winkels, cafés, hotels, restaurants, musea, theaters, discotheken, seksinrichtingen en coffeeshops. De functie van de gebouwen is bepalend voor het openbare karakter. Die functie blijkt uit het feitelijke toelatingsbeleid (vgl. ABRvS 15 januari 2003, ECLI:NL:RVS:2003:AF2906, Gst. 2003/79, m.nt. Teunissen (Kamphuis Vaals)). ...

Als gevolg van de toepassing van de covid-19-restricties voor publieke plaatsen op basis van het tijdelijke art. 58h Wet publieke gezondheid, waarbij is aangesloten bij de reikwijdte van art. 174, zijn er recentelijk verschillende uitspraken gedaan over het publieke karakter van uiteenlopende type plaatsen (zie Rb. Amsterdam (vzr.) 4 februari 2021, ECLI:NL:RBAMS:2021:351 (Smaakhuis Amstelveen); Rb. Amsterdam (vzr.) 15 april 2021, ECLI:NL:RBAMS:2021:1806 (Sloepdelen Amsterdam); Rb. Oost-Brabant (vzr.) 3 mei 2021, ECLI:NL:RBOBR:2021:2213 (Cursuscentrum Cranendonck)). Deze uitspraken illustreren hoe casuïstisch de invulling is van het bestanddeel 'voor het publiek openstaand'.
De uitzondering voor sekswerkers betreft een uitzondering op de mondkapjesplicht voor beoefenaars van contactberoepen en hun klanten gedurende het contact:
Artikel 2a.3 Mondkapjesplicht contactberoepen
1. De beoefenaar van een contactberoep en de klant of patiënt aan wie diensten worden verleend, dragen beiden een mondkapje gedurende het contact.
2. Het eerste lid geldt niet voor:
a. personen tot en met twaalf jaar;
b. sekswerkers en hun klanten;
c. klanten en patiënten die een behandeling krijgen aan hun gezicht, voor zover het contactberoep niet op gepaste wijze uitgeoefend kan worden op het moment dat de klant een mondkapje draagt.
Zoals ik het interpreteer moet je bij binnenkomst en vertrek, en terwijl je wacht, een mondkapje dragen, en zet je die af zodra je met de dame op de kamer bent.
 
Aanvullend: zo interpreteert de VER het ook, volgens het bericht dat jij in een ander topic aanhaalde (je reactie is inderdaad niet geplaatst): https://ver-nieuws.nl/2021/11/02/weer-zwaardere-verplichtingen/

In onze sector heb je per bedrijfssoort verschillende verplichtingen; clubs met een horeca-afdeling moeten die afdeling sluiten om 24.00 tot 6.00uur dat was al zo, dat blijft.

Zodra een klant buiten die tijden komt mag je wel schenken maar moet je ook de QR-code controleren.

Heb je geen horeca, dan hoeft het ineens niet; maar moet men een mondkapje op tot men zit of zich heeft afgezonderd met een sekswerker in een kamer.
 
Oké, mondkapje op bij aankomst/ voorstellen enz…dat geldt voor de klant én voor de dame neem ik aan..en op de kamer af die kapjes en ga je gang….
Tijdens de vorige mondkapjesverplichting heb ik geen dame gezien die een mondkapje droeg, ben benieuwd hoe het nu zal gaan (ik denk hetzelfde als toen)
Zolang er niet om een QR code wordt gevraagd doen we het er maar mee.
Als QR code ook verplicht wordt dan haak ik af.
 
Ik draag helemaal niks. Want het is toch van de zotten dat je bij binnenkomst een kapje zou moeten dragen 'tegen besmetting', maar daarna wél bovenop een vreemde mag gaan liggen zonder kapje en een potje liggen zoenen? Kom op zeg! ?
 
Ik heb vorig jaar wel meegemaakt dat er in een huis open werd gedaan door een gastvrouw met mondkapje.
Geen probleem hoor, ik doe dat kapje wel op als men dat wil. Maar bij de dame eenmaal binnen gaat die wel af natuurlijk.
En die besmettingen breiden vooral uit bij grote aantallen op een kluitje. Dus een handjevol één-op-één contacten bij een DVP is ook het risico niet.
 
Ik was toevallig in Den Haag en wilde toch even checken bij DS Girls. Eenmaal binnen in de woonkamer stelden 7 dames zich voor, waaronder 5 Roemeense (exclusief Sibel, want die zag ik niet). Ik vond geen 1 waarvan ik zei wauw met jou wil ik wel. Deze privehuis is wel erg achteruit gaan. Ze kunnen hun naam beter veranderen in Romanian Secret.
 
Ik was toevallig in Den Haag en wilde toch even checken bij DS Girls. Eenmaal binnen in de woonkamer stelden 7 dames zich voor, waaronder 5 Roemeense (exclusief Sibel, want die zag ik niet). Ik vond geen 1 waarvan ik zei wauw met jou wil ik wel. Deze privehuis is wel erg achteruit gaan. Ze kunnen hun naam beter veranderen in Romanian Secret.
secret kan wat mij betreft ook verandert worden naar leugens oid
 
Ik was toevallig in Den Haag en wilde toch even checken bij DS Girls. Eenmaal binnen in de woonkamer stelden 7 dames zich voor, waaronder 5 Roemeense (exclusief Sibel, want die zag ik niet). Ik vond geen 1 waarvan ik zei wauw met jou wil ik wel. Deze privehuis is wel erg achteruit gaan. Ze kunnen hun naam beter veranderen in Romanian Secret.

In een impuls had ik vandaag een afspraak gemaakt met Amanda. Toen ik had betaald en aan het wachten was op Amanda, viel mij op dat de Roemeense delegatie erg luidruchtig aanwezig was. Een beetje praten is oké, maar dat je zo luidruchtig praat dat iedereen meegeniet is not done. Het verbaasde mij dat de dienstdoende gastvrouw niet ingreep. Ik heb er niks van gezegd, omdat Amanda al snel mij kwam ophalen.

De twee Roemeense dames die ik zag zou ik zelf zeker niet kiezen. Op dat punt is Dianes Secret wat achteruit gegaan. Vroegah had ik in ieder geval gezonde keuzestress, maar nu zou ik alleen voor Amanda gaan en misschien voor Fleur en Ruby.
 
Waar denken jullie eigenlijk dat het aan licht? Ik zie mijn gevoelens ook door anderen bevestigd worden dat de dames laatste tijd wat minder zijn?
Misschien heeft corona der iets mee te maken?
 
Corona heeft er zeker mee te maken. Het is momenteel kommer en kwel en geen enkel uitzicht op verbetering binnen afzienbare tijd. Er gaan binnenkort weer klappen vallen, ben ik bang. Privéhuis Lust is momenteel vaker gesloten dan dat ze open zijn, dus die zullen wel snel het loodje leggen. Ook bij Unlimited in Rotterdam is het niet veel meer, waar zijn de dagen gebleven dat daar 10 dames aanwezig waren? We hebben het in dit topic over de Zuid-Hollandse privéhuizen, dus we zwijgen hier maar over de huizen elders in het land.
 
Veel Roemeense dames vanuit de ramenbuurt hebben hun vlucht naar de Privehuizen genomen. Vooral bij DS. Dit komt dit gerenommeerde huis zeker niet ten goede. Maar alles draait om geld. It's big business. De branche is een aantal keren in lockdown geweest en er moet nu weer geld in het laadje komen. Maar of dit de juiste keuze is met deze Roemeense dames, dat is de vraag. Een aantal klanten zullen daarom wegblijven omdat de kwaliteit en de sfeer achteruit hobbelt. Gelukkig werken er nog wel een aantal dames die zeker wel de moeite waard zijn. ?
Het is te hopen dat dit van tijdelijke aard is. Maar Corona zal voorlopig nog wel onder ons blijven. Dus het gaat nog wel even duren ben ik bang.
 
Waar denken jullie eigenlijk dat het aan licht? Ik zie mijn gevoelens ook door anderen bevestigd worden dat de dames laatste tijd wat minder zijn?
Misschien heeft corona der iets mee te maken?
De neerwaartse spiraal is al zeker 3 jr aan de gang bij DS, maar zo triest zoals e.a. nu wordt beschreven.....tsja, wellicht is Covid-19 een aanjager, waardoor er een situatie ontstaat, dat klanten kiezen voor wat anders. Zal er wel wat anders te kiezen moeten zijn, want ook bij andere huizen is het aanbod wat mij aanspreekt beperkt.
 
wat vinden jullie dan de beste privehuis? Want ik zou echt niet weten welke er nog meer zo goed zijn/waren als ds. Misschien leiden prive maar zij hebben heel weinig dames. Stoutprive vind ik zelf het beste privehuis qua sfeer, locatie en kamers maar ze hebben bijna altijd dezelfde dames waarvan er geen mij echt aantrekt. (dit was vroeger wel eens anders toen zaten daar ook enkele toppers)
 
wat vinden jullie dan de beste privehuis? Want ik zou echt niet weten welke er nog meer zo goed zijn/waren als ds. Misschien leiden prive maar zij hebben heel weinig dames. Stoutprive vind ik zelf het beste privehuis qua sfeer, locatie en kamers maar ze hebben bijna altijd dezelfde dames waarvan er geen mij echt aantrekt. (dit was vroeger wel eens anders toen zaten daar ook enkele toppers)
Salon 261. Helemaal prima. Anoniem en mooie dames
 
Terug
Bovenaan Onderaan