Algemeen Clubs en privehuizen ZH Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wat betreft de kamers, staat Stout Prive op een eenzame hoogte op nummer 1, maar het aanbod dames tegenwoordig is triest. Ik snap niet dat zij overeind blijven de kosten etc, want van binnen ziet het erg top uit.
Zou dit niet kunnen komen doordat Mayfair financieel wat beter loopt?
Het uurtarief bij Mayfair ligt een stuk hoger (225 euro) en ik denk ook dat de klanten die daar komen sowieso meer te besteden hebben dan Jan Modaal en meer luxe wensen. Het is mij daarnaast opgevallen dat een aantal dames die bij Mayfair werken ook op de site van Stout staan. Ergens ook wel weer verklaarbaar, want overdag heet het Stout Prive en 's-avonds Mayfair, maar het zal om dezelfde eigenaar gaan. Is alleen wel misleidend.

Ben trouwens wel benieuwd of iemand ooit bij Mayfair is geweest en hoe dat is bevallen?
 
Ik heb wel eens vernomen dat Stout erg traag is met het uitbetalen van de dames.
Dat zou kunnen verklaren waarom veel dames daar weg gaan en ook dat ze financieel een beetje klem zijn komen te zitten.
Zou toch jammer zijn als Stout Privé het niet zou redden, maar ik sluit het zeker niet uit, want het huidige aanbod is niet denderend. Het is wel een mooi privéhuis. Ik heb vorig jaar 3 keer met Suus gekamerd, maar helaas is deze dame na de 2e lockdown niet meer terug gekomen. Zoals meer dames in andere huizen en raambuurten. Het houdt momenteel niet over……
 
@Karmageddon Bedoel je 's nachts ipv 's avonds? Want Stout is, volgens hun website, doordeweeks geopend tot 22 uur.
Je hebt gelijk, vanaf 10 uur tot in de ochtenduren is het normaal gesproken open als club, dus voornamelijk 's nachts ja. Maar dat is dan buiten de Coronamaatregelen gerekend waar nachtclubs nu nog altijd last van hebben, want met sluiting rond 12 uur ben je in feite geen nachtclub meer.
 
Leila, dat was voor mij echt de 'gold standard'! Nog nooit zo'n geweldige meid meegemaakt. De topper aller toppers. De enige dvp waarop ik verliefd had kunnen worden (als ik niet stevig in m'n schoenen stond). Bloedjemooi en super lief en zacht, speels, initiatiefrijk, sensueel. Echt een prachtmeisje. Ik was heel erg teleurgesteld toen zij ermee ophield. Ik moest twee uur heen en twee uur terug reizen voor haar, maar had het er graag voor over.
Was nooit bij Leila geweest maar zo te horen heb ik wat gemist. Ik moet wel denken aan Tess en Claire, twee bloedmooie dames met goeie service.

Dan vraag ik me wel af of we gewoon geluk hadden een paar jaar terug of dat er wat anders speelt dat er op dit moment (en eigenlijk al voor de Corona) geen superknappe dames mét goeie service daar werken. Don't get me wrong er zijn nog steeds dames met een goeie service ;) alleen op het niveau van model mooi niet.
 
Sowieso vind ik het in veel huizen in Rotterdam behoorlijk verschralen qua aanbod. Lust, Cristal, Unlimited, Karin's Home, Desiree, het is allemaal niet zo veel meer. Vooral Unlimited is schrikken vind ik. Oorzaak? Ik denk een combi van de vestiging van Lovely Prive (die doen het juist goed), corona en misschien dat ook Den Haag, Alphen ad Rijn en Made meer bezoekers van Rotterdam aantrekken.
Dan heb je nog een aantal 'B-huizen' die volgens mij op hetzelfde pitje door blijven sudderen (zoals Salon 93 en Samantha).
 
Dan vraag ik me wel af of we gewoon geluk hadden een paar jaar terug of dat er wat anders speelt dat er op dit moment (en eigenlijk al voor de Corona) geen superknappe dames mét goeie service daar werken. Don't get me wrong er zijn nog steeds dames met een goeie service ;) alleen op het niveau van model mooi niet.
Leila was het type 'daar draaien alle mannen op straat hun hoofd voor om'. Wel op een 'girl next door' manier ipv een fotomodel, maar ook (juist) zulke meisjes kunnen zo prachtig zijn.
Ik heb wel een paar keer vaker met dvps gekamerd die haar qua looks benaderden, maar nooit evenaarden. Om van de service nog maar te zwijgen.
Leila was altijd heel passioneel, en liet de seks en het voorspel heel intiem voelen. Daar is een buitengewoon talent voor nodig, en zij had dat.
Mijn favoriete detail was dat ze vaak energydrank dronk en dan eentje met een zoete aardbeiensmaak. Als ze me daarna zoende, proefde ik dat altijd. Dat vond ik zo heerlijk, dat ik er speciaal om ben gaan vragen. Dat vond ze heel grappig en bijzonder, maar al snel hoefde ik er niet meer om te vragen en deed ze het speciaal voor mij. Ik mis die smaak van zoete, sensuele lippen...
 
Sowieso vind ik het in veel huizen in Rotterdam behoorlijk verschralen qua aanbod. Lust, Cristal, Unlimited, Karin's Home, Desiree, het is allemaal niet zo veel meer. Vooral Unlimited is schrikken vind ik. Oorzaak? Ik denk een combi van de vestiging van Lovely Prive (die doen het juist goed), corona en misschien dat ook Den Haag, Alphen ad Rijn en Made meer bezoekers van Rotterdam aantrekken.
Dan heb je nog een aantal 'B-huizen' die volgens mij op hetzelfde pitje door blijven sudderen (zoals Salon 93 en Samantha).
In Rotterdam zitten veel illegale privé ontvangst adresjes. Die het voor de privehuizen verzieken.

Veel dames zijn vertrokken tijdens de lock down en hebben nu een "normale baan" gevonden.

Cristal prive, Karin's Home hebben op dit moment de meeste dames werken.
 
Oh, maar dat is niet zo vreemd. De ene dag heten ze Olivia, dan weer Lia en wie weet volgende week Samantha of wat dan ook. What's in a name?
De dames blijven ook altijd dezelfde leeftijd houden, ook al werken ze er jarenlang, bijv. eenmaal 20 jaar is altijd 20 jaar.
 
Ha, ze lezen mee, hoor:

vf2hL7o.png


Een simpele (en volstrekt logische) vraag stellen is blijkbaar onzin verspreiden, @Deug-genietje. Ik dacht aanvankelijk ook dat ze dezelfde eigenaar hadden. Dat stralen ze immers op meerdere manieren uit, niet alleen door het hanteren van een gelijkaardige huisstijl.
 
Uit de opmaak van de site leid ik af dat Karin's home dezelfde eigenaar heeft als La Cloche/House of Dreams, klopt dat?
Wat mij betreft een prima, neutraal geformuleerde vraag. Als de ervaringen bij het ene privéhuis goed zijn straalt dat ook af op de andere vestigingen als de leiding hetzelfde is. Voor mij in ieder geval nuttige info. Weet natuurlijk niet of de opmerking "onzin op een ander forum" over dit clubje wandelaars gaat, dat is een aanname van mijn kant. Mocht het zo zijn vind ik dat niet handig en dat ben ik ook niet gewend van HOD die altijd zeer correct zijn in hun communicatie.
 
Ach, HOD/LAC heeft weer een haakje om te promoten hoe ontzettend zinnig CG is, dat uiteraard 'volledig onafhankelijk' is van hunzelf.

Ik heb toch altijd een beetje het gevoel dat Karin op de ventweg mee mag liften met het 'geweldige' HOD/LAC.

Niks tegen beide huizen overigens.
 
Zou dit niet kunnen komen doordat Mayfair financieel wat beter loopt?
Het uurtarief bij Mayfair ligt een stuk hoger (225 euro) en ik denk ook dat de klanten die daar komen sowieso meer te besteden hebben dan Jan Modaal en meer luxe wensen. Het is mij daarnaast opgevallen dat een aantal dames die bij Mayfair werken ook op de site van Stout staan. Ergens ook wel weer verklaarbaar, want overdag heet het Stout Prive en 's-avonds Mayfair, maar het zal om dezelfde eigenaar gaan. Is alleen wel misleidend.

Ben trouwens wel benieuwd of iemand ooit bij Mayfair is geweest en hoe dat is bevallen?
Mayfair is al sinds 2020 niet meer open. Het klopt dat de prijzen daar veel hoger zijn (snap niet dat men daar voor betaalt, dat even ter zijde).
Op de site zie je tal dames met en zonder foto, maar als je kijkt wie er daadwerkelijk aanwezig is, is om te huilen. Vroeger was Stout Prive wel leuk, tegenwoordig is het niets meer. Zo een pand kost echt klauwen met geld, vraag mij af dat ze nog steeds bestaan.

Het zelfde geldt voor Lust Prive. Vroeger paar leuke dames. Ik was eens keer daar gekomen en 2 dames werden voorgesteld. Nou vond ik die gastvrouw (een Indo mooie dame) erg lekker. Ik vroeg aan haar; kan ik met jou? Na wat aandringen ging ze toch mee akkoord ... dat vond ik erg cool!

CristalPrive vind ik ook magertjes hoor. Te veel buitenlandse (lees nietsprekende NL dames). LovelyPrive zit daar ook vol van en het is echt niet zo dat sinds Lovely Prive daar zit dat het slecht gaat met KH. Het loopt wel vaak storm daar hoor.
 
Officieel in ieder geval niet volgens Rutte. Mogelijk zijn er privehuizen die dit bij entree wel verplicht stellen, maar je zal toch sowieso wel een mondkapje bij je hebben, want in winkels zijn ze sowieso verplicht?
 
Terug
Bovenaan Onderaan