Algemeen Clubs en privehuizen ZH Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wat jammer dat UP dicht is. Toch de beste in Rotterdam en hele mooie ervaringen al de jaren met verschillende meisjes. Leila de kleine sexbomb, Gigi de bloedmooie girl-next-door, Lara onze nederlandse galgadot, Jessy waar gfe en pse gewoon samen kan, en Gloria de beste gfe... Pfft.. Waar moeten we nu heen
De laatste tijd stonden er regelmatig slechts één of twee, hooguit drie, dames op de site.
 
Ik kan me niet voorstellen waarom je persé een ongevaccineerde dame zou willen bezoeken?
Omdat juist het virus niet gevaarlijk is, maar het vaccin wellicht wel. Het is ondertussen wel duidelijk wat een rotzooi er in het vaccin zit. En er zijn berichten dat je a.h.w. ook (een beetje) gevaccineerd kan worden als je contact hebt met een gevaccineerde. Niemand kent echter tot nu toe de waarheid over dit onderwerp volgens mij.
 
Omdat juist het virus niet gevaarlijk is, maar het vaccin wellicht wel. Het is ondertussen wel duidelijk wat een rotzooi er in het vaccin zit. En er zijn berichten dat je a.h.w. ook (een beetje) gevaccineerd kan worden als je contact hebt met een gevaccineerde. Niemand kent echter tot nu toe de waarheid over dit onderwerp volgens mij.
Het vaccin bestaat uit rna, een keten bestaande uit een base, een suikergroep en fosfaat. Komt nogal veel in ook jouw lichaam voor. Biologie/scheikunde havo. Het is in ieder geval minder schadelijk dan het latex wat jij mogelijk bij de dames gebruikt... En de waarheid zong Doe Maar al: Rednatep, je loopt je lul achterna🤣😜
 
Ik zie veel berichten over DS en MM in deze chat (Den Haag), maar eigenlijk maar bar weinig over Stout Privé. Ze hebben super mooie dames (Chanell & Coco) tussen de dames staan, maar heb deze nog nooit in de agenda gezien. Daarnaast ook nooit wat gehoord over hoe de toko zelf is (discreet, hygiëne, etc.).

Dit is ook echt typisch zo'n privehuis waar ik twijfel of het daadwerkelijk bestaat ;). Over de jaren een paar keer die site gechecked; paar dames gezien erop die idd nooit op de agenda staan; paar x gemailed met 'die en die, wanneer komt ze weer / komt ze nog terug / werkt ze? Nog nooit een reactie terug gehad...lijkt me typisch gevalletje klanten lokken met nep advertenties tbh...Chanell staat btw voor ma en di op de agenda...mocht je willen testen wat dat waard is :p
 
Omdat juist het virus niet gevaarlijk is, maar het vaccin wellicht wel. Het is ondertussen wel duidelijk wat een rotzooi er in het vaccin zit. En er zijn berichten dat je a.h.w. ook (een beetje) gevaccineerd kan worden als je contact hebt met een gevaccineerde. Niemand kent echter tot nu toe de waarheid over dit onderwerp volgens mij.
Ik dacht dat ik op feesboek veel onzin las, maar dit.....
Beetje tegenstrijdig ook: 'Het is ondertussen wel duidelijk....' vs 'Niemand kent ...de waarheid...'.
 
Dit is ook echt typisch zo'n privehuis waar ik twijfel of het daadwerkelijk bestaat ;). Over de jaren een paar keer die site gechecked; paar dames gezien erop die idd nooit op de agenda staan; paar x gemailed met 'die en die, wanneer komt ze weer / komt ze nog terug / werkt ze? Nog nooit een reactie terug gehad...lijkt me typisch gevalletje klanten lokken met nep advertenties tbh...Chanell staat btw voor ma en di op de agenda...mocht je willen testen wat dat waard is :p
Ik ben een paar keer bij Stout geweest. Een prachtige locatie met mooie ruime kamers. De locatie is veel beter dan de schamele line-up doet vermoeden. Ik heb daar twee dames gedate die echt fantastisch waren. Met name Sereen zal ik blijven onthouden.
Als er een dame is die de moeite waard is, dan is het zeker een poging waard.
 
Dit is ook echt typisch zo'n privehuis waar ik twijfel of het daadwerkelijk bestaat ;). Over de jaren een paar keer die site gechecked; paar dames gezien erop die idd nooit op de agenda staan; paar x gemailed met 'die en die, wanneer komt ze weer / komt ze nog terug / werkt ze? Nog nooit een reactie terug gehad...lijkt me typisch gevalletje klanten lokken met nep advertenties tbh...Chanell staat btw voor ma en di op de agenda...mocht je willen testen wat dat waard is :p
Je zou het huis gewoon moeten opbellen zodra je de meid op de agenda ziet staan. Alhoewel een dame vaste werk dagen zou kunnen hebben, zijn sommige huizen niet bereid om afspraken meer dan een week van tevoren vast te leggen. Soms vullen de huizen de agenda in met extra dames die niet meer werkzaam zijn. Als een dame op de dag überhaupt niet van plan was te komen werken en stond haar naam "toevallig" op de agenda, zegt de gastvrouw of heer dat zij 1. volgeboekt is, of 2: niet aangekomen is vanwege persoonlijke omstandigheden.

Als zij een populaire dame is, zal het wel kunnen zijn dat zij inderdaad volgeboekt is maar als je hetzelfde verhaal keer op keer te horen krijgt, is de naam van de dame hoogstwaarschijnlijk als agenda invuller gebruikt. Ikzelf ben ik werkzaam bij een privehuis. Mocht je wat vragen hebben, stuur mij met gerust een PB.
 
Je zou het huis gewoon moeten opbellen zodra je de meid op de agenda ziet staan. Alhoewel een dame vaste werk dagen zou kunnen hebben, zijn sommige huizen niet bereid om afspraken meer dan een week van tevoren vast te leggen. Soms vullen de huizen de agenda in met extra dames die niet meer werkzaam zijn. Als een dame op de dag überhaupt niet van plan was te komen werken en stond haar naam "toevallig" op de agenda, zegt de gastvrouw of heer dat zij 1. volgeboekt is, of 2: niet aangekomen is vanwege persoonlijke omstandigheden.

Als zij een populaire dame is, zal het wel kunnen zijn dat zij inderdaad volgeboekt is maar als je hetzelfde verhaal keer tot keer te horen krijgt, is de naam van de dame hoogstwaarschijnlijk als invuller gebruikt. Ikzelf ben ik werkzaam bij een privehuis. Zal je wat vragen hebben, stuur mij met gerust een PB.
het lijkt een beetje op een restaurant met personeelstekort , dan zetten ze ook bordjes "gereserveerd " op de tafels
 
Ik ben een paar keer bij Stout geweest. Een prachtige locatie met mooie ruime kamers. De locatie is veel beter dan de schamele line-up doet vermoeden. Ik heb daar twee dames gedate die echt fantastisch waren. Met name Sereen zal ik blijven onthouden.
Als er een dame is die de moeite waard is, dan is het zeker een poging waard.

Goed omschreven! 👍Dit is precies zoals ik mijn bezoekjes bij Stout Privé heb ervaren. Die kamers waren de beste kamers die ik ooit in een privéhuis heb gezien. Sereen was echt een topper net als Katy voordat ze bij Diane's Secret belandde.
 
Hi,

Even korte vraag. Ik zie dat ze bij Maison Monty een aantal 18-jarige hebben zitten, dat is redelijk zeldzaam tegenwoordig. Nu kan ik alleen nergens een lijst met services vinden. Moet je dat dan per dame na gaan vragen of is er wel een soort van default services die daar worden gegeven? De informatie op de website is zeer karig moet ik zeggen. Die website vind ik eerlijk gezegd gewoon helemaal ruk ;)
 
Hi,

Even korte vraag. Ik zie dat ze bij Maison Monty een aantal 18-jarige hebben zitten, dat is redelijk zeldzaam tegenwoordig. Nu kan ik alleen nergens een lijst met services vinden. Moet je dat dan per dame na gaan vragen of is er wel een soort van default services die daar worden gegeven? De informatie op de website is zeer karig moet ik zeggen. Die website vind ik eerlijk gezegd gewoon helemaal ruk ;)
Wat bedoel je met services? Meeste privéhuizen bieden toch hetzelfde voor 150e per uur? Dit is intiem MC en pmc Het ligt ook vaak aan de dame of ze meer doen en wat ze ervoor vragen.
 
Wat bedoel je met services? Meeste privéhuizen bieden toch hetzelfde voor 150e per uur? Dit is intiem MC en pmc Het ligt ook vaak aan de dame of ze meer doen en wat ze ervoor vragen.
Bedankt voor je reactie. Ik ga nooit naar bordelen normaal gesproken en las nergens wat de mogelijkheden zijn. Met services bedoel ik inderdaad zoenen, beffen etc. Als je bijvoorbeeld bij DS kijkt dan staat er netjes bij wat een dame wel en niet doet net zoals ik gewend ben op Kinky of SJ. Nu moet je het dus bespreken van te voren. Beetje omslachtig maar het is niet anders.
 
Deels correct, jij bekeek andere dames dan ik denk want hier staat toch echt wel duidelijk wat er mogelijk is:


Mijn mogelijkheden

Als Lisa je aankijkt met haar felgroene ogen raak je in vuur en vlam.. Alleen overdag 10 tot 18 uur
Heel veel bespreekbaar met dit natuurtalentje
Russisch,rollplay ,69, SM en girlfriend Experience
 
Wel opvallend dat mobiele telefoonnummer nog steeds zelfde is.

Maar wel blij dat die locatie weer heropent. In de paar jaar dat ik actief ben gaan wandelen zijn er al zoveel permanent gesloten geweest, laat staan de jaren er voor.
 

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
37.522
Berichten
727.249
Leden
33.478
Nieuwste lid
Dayana
Terug
Bovenaan Onderaan