Cock worship (edging, teasing) oost/noord/midden NL

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Lees hier al geruime tijd mee en nu de hoogste tijd om ook eens wat bij te dragen.

Wat jij zoekt heb ik bij verschillende dames weleens geprobeerd. Is voor mij echt een fetisj. Niet heel veel dames verstaan de kunst van edging en vinden dit ook echt leuk.

Wie het wel verstaat is Wanita - https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/houten/3351653-wanita
Twee uur lang vastgebonden gelegen en mijn pik tegen het randje aan gehouden door haar. Niet normaal hoe zei je aanvoelt.
 
Kijk, now we're talking! Dank!
Hoewel ik zeker bereid ben km's af te leggen voor een goed adresje ben ik ook wel nieuwsgierig naar tips ietsje dichter bij de deur... Omgeving Zwolle.
 
Lees hier al geruime tijd mee en nu de hoogste tijd om ook eens wat bij te dragen.

Wat jij zoekt heb ik bij verschillende dames weleens geprobeerd. Is voor mij echt een fetisj. Niet heel veel dames verstaan de kunst van edging en vinden dit ook echt leuk.

Wie het wel verstaat is Wanita - https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/houten/3351653-wanita
Twee uur lang vastgebonden gelegen en mijn pik tegen het randje aan gehouden door haar. Niet normaal hoe zei je aanvoelt.
Dit klinkt heel goed, had je hier van tevoren specifiek naar gevraagd bij het maken van de afspraak? En wat heb je betaald?
 
Ik vond haar aardig, maar toch ook niet zo geweldig. Ze was laat voor haar afspraak, ontving op een plek waar anderen waren. Het was rokerig, het bed was te klein, haar borsten hingen en de beloofde 2e keer kreeg ze niet voor elkaar.

Ik vond haar vooral het leukst toen ze zich weer aankleedde en ze een beetje over zichzelf vertelde. Huismoedertje met dagelijkse besognes. Lief ding. my 2 cts
 
Wel een rake omschrijving. Desalniettemin heeft ze mij op haar beste dagen laten zien een expert edging sessie te kunnen geven. Loop de deur niet plat bij haar. Is ook vrij dominant van aard en pijpen doet ze niet.
 
Lees hier al geruime tijd mee en nu de hoogste tijd om ook eens wat bij te dragen.

Wat jij zoekt heb ik bij verschillende dames weleens geprobeerd. Is voor mij echt een fetisj. Niet heel veel dames verstaan de kunst van edging en vinden dit ook echt leuk.

Wie het wel verstaat is Wanita - https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/houten/3351653-wanita
Twee uur lang vastgebonden gelegen en mijn pik tegen het randje aan gehouden door haar. Niet normaal hoe zei je aanvoelt.
Dit draadje spreekt mij wel aan... :p Wanita nog actief?
 
de beloofde 2e keer kreeg ze niet voor elkaar.

Hoezo krijgt ZIJ dat niet voor elkaar? Dat ligt toch aan jou? 🤨

Krijg zelf ook zo vaak de vraag voor een "2e keer", maar dat lukt de meeste gewoon niet. Mijn antwoord is ook altijd: "als het jou lukt dan gaan we ervoor" ( dus niet: "als het mij lukt" 🙂 ) en dan hoor je toch iedereen een beetje terugkrabbelen 😏
Men wil het wel, maar daar trekt je pik zich niets v aan 🤷‍♀️, dus kan je beter de 1e en vaak de enige keer zolang mogelijk uit stellen.
 
Je hebt gelijk hoor. Hoewel het meer een samenspel is denk ik. Was een beetje kort door de bocht opgeschreven. Ze had een actie voor 2x HP. En daar had ik ook al wat twijfels over. Ze deed haar trucendoos open, deed erg haar best, maar het lukte MIJ 😉 niet.
 
Hoezo krijgt ZIJ dat niet voor elkaar? Dat ligt toch aan jou? 🤨

Krijg zelf ook zo vaak de vraag voor een "2e keer", maar dat lukt de meeste gewoon niet. Mijn antwoord is ook altijd: "als het jou lukt dan gaan we ervoor" ( dus niet: "als het mij lukt" 🙂 ) en dan hoor je toch iedereen een beetje terugkrabbelen 😏
Men wil het wel, maar daar trekt je pik zich niets v aan 🤷‍♀️, dus kan je beter de 1e en vaak de enige keer zolang mogelijk uit stellen.
Zeker weten
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan