Recensie Coco, Den Haag, Doubletstraat 8a 4,55 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

TrippleO

Newbie
10
05/10/21
19
4
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
E+
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/9946473-ariana
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Was al een tijdje aan de wandellen in de gezellig straten van Den Haag, eerst de Geleenstraat af gelopen en zag niet echt iets wat me aantrok die dag. Dus besloot ik naar de Doublet te gaan, om daar even rond te neuzen. Was al een paar keer de straat op en neer gelopen, tot dat ik deze mooie Nederlandse dame zag staan. Een hele mooi knap gezichtje, en damm wat een borsten. Ik dacht nou daar gaan we voor, want dit kon ik niet door me vingers laten glippen. En daar ging in dan, met me beste Engels wat ik kan spreken. Waar op haar vraag luiden spreek je ook Nederlands. Ik stond meteen verbaasd te kijken naar dit mooie popje, dat had ik niet gedacht dat je Nederlandse was. Hierop hebben we om moeten lachten, maar ze begreep me ook volkomen. Gevraagd wat er allemaal in het pret pakket was en hoeveel het was. De dame doet niet aan korte sessie 30 mintuten is het kortste wat je kan krijgen bij haar. Dus op naar boven, en gevraagd hoe lang ze dit al doet, want om eerlijk te zijn, ik had haar nog nooit gezien. Ze ontving wel al in de Doubletstraat, maar nooit achter de ramen gezeten zij ze. Sinds kort wauw ze dat ook eens proberen, en ze zij dat ze het heel erg geil vond om dat te doen (spannend). Even met haar gepraat en het geld via een tikkie (wat ze liever heeft dan contant geld) overgemaakt. Eerst lekker een partij zoenen, en heel langzaam uitkleden waar ze je bij helpt. Dit had ik nog niet eerder mee gemaakt bij een dame van de straten. Ze ging me heerlijk pijpen, en kwam daarna boven op me zitten, ik ben in 1 standje klaargekomen toen (p.s dit is nog nooit bij mij gebeurd) Daarna nog even na gepraat en er weer vandoor gegaan. Herhaal gevaar zeker aanwezig bij mij.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Arabisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Aangezien ze meerder malen is benoemd de dame met bril die € 100 voor een half uur vraagt maar of nog niemand haar heeft vereerd met een bezoek wat ik me niet kan voorstellen of niet de moeite genomen om een stukje over haar te schrijven zal in de aftrap maar doen.

Als artiestennaam gebruikt ze Coco meen ik me te herrineren afkomst Iran volgens haar.

Afgelopen week viel deze schoonheid mij al op en vooral haar voorgevel die bij nader inspectie niet puur natuur bleek maar wel enorm lekker vooral hoe recht en symetrisch deze zijn puik stukje werk van meneer de chirurg.

Ik had al een afspraak staan met een andere dame maar d8 toch even informeren naar de diensten en bijbehorende honorarium! Ze bleek gewoon vloeiend Nederlands te spreken wat mij verbaasde daar ze tussen de oost europese en latina dames stond..

Honorarium € 100 per half uur extra's mogelijk kosten € 50…vond het aan de prijzige kant en heb het niet gedaan…maar ze bleef wel door mijn hoofd spoken afgelopen dagen dus vandaag maar weer terug in de hoop dat ze er zou zijn..

En verdomd rond de klok van 12 kwam ze aanlopen en zat na een tijdje achter het glas maar ik twijfelde nog van stel dat het nix is zonde van de poen..

Er werd veelvuldig geïnformeerd aan haar raam maar niemand die de stap waagde vanwege de hogere honorarium vermoedt ik…

Eindelijk besloten om het te doen anders komen we er nooit achter is me net iemand voor..dus half uur wachten….kom na denk ongeveer half uur de stenen passage uitlopen zie klant vertrekken en stapt de volgende zo voor mijn neus naar binnen verdomme weer w8ten..

3 maal scheepsrecht eindelijk aan deur nog voor zekerheid naar dienstverlening etc gevraagd en naar binnen achter dat mooie kontje aan en even voelen aan dat kontje..

Boven netjes alles wassen de poen overhandigen en het feest kan beginnen en ik moet zeggen ik heb me uitermate vermaakt met haar staat aanraken toe zoent op mond verder ben ik niet gegaan pijpt lekker geen DT gaf ze al aan werkte me ballen tegelijk weg in haar mondje..

2 standjes gedaan on top waar ze goed aan mee deed en missionaris waarbij ze lekker diep en hard liet stoten…kwam brullend klaar

Gezien het tarief en tijd die je krijgt geen moment van druk ondervonden en alle handelingen op gemakje uit kunnen voeren.

In omgang vrolijke dame die weet wat ze doet.

Herhaling ondanks hogere tarief zeker aanwezig.
 
Laatst bewerkt:
Vandaag zag in deze dame ook zitten. Ze ziet er niet verkeerd uit lieve lach stout blik met haar brilletje op.

Ze vroeg inderdaad 100 euro voor een half uur sex en pijpen met condoom. Dit was dan wel voor een half uur met tongzoenen, beffe en onbeperkt klaar komen.

Ze heeft een flinke amerikaanse tongval maar zei dat ze Iranees was. Geen idee of dit klopt maar goed vond het inderdaad erg prijzig en ken genoeg mooie dames die net zoveel voor minder geld doen.

Ze vroeg inderdaad 50 euro extra voor pijpen zonder.

Tjah ben erg benieuwd of er überhaupt iemand ooit bij haar naar binnen gaat.
 
Coco ook wel Ariana (den haag) van kinky. Is echt een parel. Jammer genoeg doet ze wel een klodder glijmiddel voor de daad erop, zelfs als je haar net hebt gebeft. Ook mag je niet rimmen jammer genoeg
 
leuk in omgang eens maar eerlijk ben ook bij haar geweest maar wat me wel stoorde was de hygiëne achteraf want wat ze met mij doet doet zo ook met de andere klanten pzc , zoenen, etc maar hier komt het viel me op dat na de de daad deze dame gewoon weer haar setje aan trekt en weer gewoon doodleuk weer voor de raam staat en de volgende weer verwelkomt zonder zich te wassen of wat dan ook gatver !!!!!
 
leuk in omgang eens maar eerlijk ben ook bij haar geweest maar wat me wel stoorde was de hygiëne achteraf want wat ze met mij doet doet zo ook met de andere klanten pzc , zoenen, etc maar hier komt het viel me op dat na de de daad deze dame gewoon weer haar setje aan trekt en weer gewoon doodleuk weer voor de raam staat en de volgende weer verwelkomt zonder zich te wassen of wat dan ook gatver !!!!!
Wat een viespeuk, ik dacht altijd dat perzische en arabische meiden zo schoon waren op zichzelf.🚿🧼
 
Vandaag bij Coco geweest
Ze verontschuldigde zich dat ze iets duurder is maar daar kwamen we wel uit. Vanaf moment 1 een ongelooflijk bizarre aansluiting met haar. Het zoenen is echt geweldig waanzinnig. Ze laat zich daardoor de hele sessie volledig gaan. Ik weet niet hoe vaak ze klaar gekomen is met mijn vingers...mijn tong waar ze helemaal overheen kroop. Niet normaal. En nat..... drijfdrijfnat. Dat speel je niet. Pijpen zc echt geweldig. Niet de diepte in maar zo enorm sensueel en met gevoel. Ze wilde mijn sperma maar ik stopte haar. Ze geilt op een spuitende pik in haar mond en gaf ze aan dat ik daarna nog een keer klaar mocht komen. Ondertussen was ik vol bezig met mijn vingers bij en om haar mooie kutje. Ze zei je doet wel iets goed jij... je mag vaker komen. Ze pijpte maar door en door en lag te kronkelen. Cd erom en ging ze languit liggen op haar rug met haar benen ver wijd. Deze coco houdt er van en laat zich gewillig neuken. Vol tongzoenend en geil uit haar grote ogen kijkend spoot ik het cd vol en bleef ze door bewegen tot ik aangaf dat ik eruit wilde. Anders had ik er nu nog in gezeten. Het neuken was echt lekker. Ze stoot terug, draait haar kutje zo dat je haar dieper kan nemen.

Al met al iedere euro meer dan waard. Wat een lieve, gewillige geile meid is dit. Ondanks het hogere tarief ga ik haar vaker bezoeken.
Overigens waste ze zichzelf grondig en spoelde met mondwater. Niks op aan te merken en geen enkel minpuntje. In 1 woord waanzinnig....
 
Lekkere dame he! Mocht je haar vingeren of gewoon met je vingers over haar clit alleen?
Voorzichtig mijn vingertopje werd gewaardeerd. In het begin zei ze vingeren niet fijn te vinden maar toen ze goed geil en drijfnat was pakte ze zelf mijn hand om gevingerd te worden. Over haar clit vind ze veel lekkerder en komt ze schokkend meerdere keren van klaar.
 
Vandaag weer bezocht.
Coco is een plaatje om te zien. Bij binnenkomst meteen een intense lieve zoen. Mogelijkheden bespreken was wat warrig maar er makkelijk uit gekomen. Alletwee wasje, mondwatertje en vol tongzoenen voor het bed. In de spiegel genoot ik van haar geweldige kont. Het zoenen wordt erg intens en mijn en haar handen waren op verkenning. Haar kutje was zo nat als mijn pik hard was. En dat was hij al voordat ik op de kamer was en ze expres voor mij de trap op ging. Wat is zij opwindend. Bizar. Het werdt een half uurtje klaarkomen door mijn vingers, 2x met mijn tong en ik weet niet hoor maar volgens mij kwam ze met neuken weer klaar. Pijpen maakt ze een mooi feestje van en kijkt je geil en doordringend aan. Laat het spuug over je pik lopen wat ik altijd heel geil vind.
Ik mocht haar niet vingeren maar toch af en toe als een stouterd mijn vinger erin. Dan zei ze niet naar binnen en reageerde ik met....telaat. hij zit er al in. De hele sessie ligt ze te kronkelen van genot en haar sappen verraden dat het 100% echt is. Geen toneel. Tijdens het Pijpen komen er schattige kreetjes uit en slobberd en zuigt ze gewillig. Wederom vroeg ze of ik in haar mond klaar wilde komen maar ik koos voor neuken. Niet normaal hoe dat voelt. Dat heb ik niet snel maar de pasvorm is echt bijzonder. Diepe stevige stoten. Tongzoenend en kreunend van extase. Drijfnat is ze. Toen ik klaar gekomen was bleef ze liggen, pakte ze mijn nek en hebben we nog zeker 5 minuten zeer intens en lief liggen tongzoenen. Niet het opspringen en je naar buiten werken. Erg leuk

Samen weer uitgebreid gewassen en zoenend aangekleed. Zullen we even rusten en nog een keer, vroeg ze nog. Ik had het zo kunnen doen en door het zoenen was mijn pik alweer hard.

Ze overtreft wat mij betreft bijna alles en iedereen. Lief, prachtig om te zien, erg geil, zoent geweldig, pijpt erg lekker en geniet zelf ook. Herhaling? Is niet eens een vraag maar vanzelfsprekend.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan