Recensie Coco, Den Haag, Doubletstraat 8a 4,65 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vind 100 wel teveel van het goede voor een doublet dame. Maar goed wie ben ik.
Man schei toch uit met je 100 eur teveel voor een doublet dame. Alsof een doublet dame minder is ofzo. Ff voor de iddheid: ik kies doublet 100x boven geleen. Doublet heeft de volgende voordelen:
- dichterbij de stad, kan shoppen bij bijenkorf en snel neuken
- betere politie bewaking: politieburau is 2 min er vandaan en ze komen regelmatig checken wat top is, bij geleen veel minder
- betere service, miss heb je in geleen vd die poppetjes maar de meeste tmm'ers zijn in geleen sorry not sorry
- dichte straten, betere toezicht op de mensen
- gezelliger en drukker
- je hebt daar medewerker mark die de boel goed in de gaten houdt
- bloedmooie dames: weet niet of je Coco hebt gezien maar die is superknap
- anonimiteit: bij geleen kan je uit 3 hoeken iedereen zien. Die autoweg ernaast? Daar staan superveel auto's en zien iedereen lopen daar. Bij doublet heb je dit niet. Bovendien heb je veel meer ruimte in de straat in geleen waardoor er continue scooters rijden enz op hoge snelheid, bij doublet kan dit makkelijk in de avond vanwege de smalle straten en drukker bezocht, ook vanwege de ligging.

Ik kan zo wel doorgaan..
ze hoort oprecht ook daar niet thuis, de kamer is ook heel groot met een badkamer eraan. Volgens mij zit ze daar alleen omdat het goedkoper en makkelijker is dan thuisontvangst.
Niet met je eens: dat is haar plek en idd haar kamer is top! Ga nou geen ideeen brengen om haar naar zgenaamd de betere straat "geleen" te brengen. Dat is onzin. En bovendien, waar komt ook alweer die azc straks?

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan