Recensie Coco, Den Haag, Doubletstraat 8a 4,55 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
H.
Hoe kom je aan die wijsheid? Want haar werkdagen zijn gemiddeld van ongeveer 12 uur tot een uur of 7-8....Ik was er vandaag.... ofwel, ze is er nu ook, en volgens mij is het nog geen avond ! 😉

Ik zou bijna weer gaan...
 
Laatst bewerkt:
Wat wel heel grappig is, is dat iedereen heel veel commentaar had op haar prijzen en nu allemaal met de gedachte lopen om haar toch een keer te proberen. Het zijn inderdaad zeer afwijkende prijzen voor deze straat maar ikzelf bezoek ook regelmatig dametjes thuis.
Daar betaal je deze tarieven ook maar krijg je echt niet wat Coco je geeft. Zeer vriendelijk en heel veel aandacht voor jou als mens. Wanneer je binnen komt geeft je zo'n relaxte sfeer dat je bijna denkt dat het je one-night stand is die eropuit is om vooral een geil samenzijn te hebben. Extreem geil, zeer lief en doet alles met volledige overgave.
Wanneer ik weer eens in de straat ben zal ik haar zeker contacten via App want de keuze is voor mij makkelijk. Zelden zo'n bezoekje meegemaakt als bij Coco en ik ga al wat jaartjes mee.

Ben wel zeer benieuwd hoe jullie haar ervaren en of dezelfde mening gedeeld wordt.
Doe er je voordeel mee mannen.
 
Wat wel heel grappig is, is dat iedereen heel veel commentaar had op haar prijzen en nu allemaal met de gedachte lopen om haar toch een keer te proberen
misschien is het wel voortschrijdend inzicht @Stouterd , of zit de aantrekkingskracht er in dat het anders is en wellicht het ook een andere beleving is. Neemt niet weg dat ik vind dat ze ten opzichten van haar collegas een hoop geld vraagt, maar als ik leest wat voor bedragen er betaald worden bij de thuisontvangst dames en waar de service vaak belabberd is, valt het wel mee,
 
Laatst bewerkt:
Vanmorgen zitten appen met deze Coco. Heel vriendelijk en zeer open. Ze was geil en vertelde mij wat ze wilde.
Dan zou je zeggen duhu... je geld natuurlijk maar oordeel zelf aan het einde van deze review of dat zo is !

Vantevoren afspraak gemaakt over de tijd en wat we gaan doen, en ook vooral wat niet.
Ik was vroeger dan afgesproken maar ik wist dat ze een afspraak had nog dus ik appte dat ik er was en liep door de straat. Ze zat op haar stoel maar op haar telefoon want was mij aan het antwoorden. Ik appte kijk omhoog.... en 2 verrukkelijk geile ogen keken mij aan. De deur open en even staan praten. De vonken vlogen eraf en bijna waren we in de opening aan het tongzoenen.
Maar dat is gek bedachten we alletwee.
Maar snel weer doorgelopen want holyshit... wat een tease.
De klant kwam niet dus ik mocht. Achter haar mooie kont aan de trap op en nog niet binnen waren we een en al vuur.
Ze waste zich, (ja heren... ze waste zich) mondspoeling alletwee en de eerste tongzoen duurde minuten. Supergeil en vol vuur. Ik had alles uit maar zij nog niet. Mijn vingers gingen over haar buik, haar heerlijke borsten, zoenen in haar nek en kippevel had ze. Onze monden vonden elkaar weer en voorzichtig ging ik haar broekje in. Eerst kriebelend over haar heuveltje, omhoog naar haar buik en weer terug tot ik haar druipend natte kutje voelde. Holyholyfuck. Die is echt bloedgeil. Voorzichtig over haar clitje, de druk iets opvoeren en weer met mijn vinger langs haar natte lipjes. Klein stukje erin en weer druk op haar clitje. Inmiddels had ze uitnodigend 1 been op het bed gezet dus de hint was duidelijk Ze knikte steeds een beetje verder door haar knieen en gaf zich over. Nog steeds vol tongzoenend slaagde ze kreetjes van genot. Ze ging op haar knieen op het bed en nam mijn staalharde pik in haar mond. Rustig op en neer. Dan weer pompend. Likken aan mijn eikel. Spuug uit haar mond en weer vol haar keel in. Ik vond het geweldig. Ik dirigeerde haar achterover met haar rug tegen de spiegel. Gehurkt zat ze met haar benen uit elkaar. Ik steunde met 1 hand tegen de muur en met mijn andere hand vingerde ik haar naar een spetterend orgasme. Drijf drijf drijfnat. Niet normaal. Ik moest gaan liggen en ze pijpte mij langdurig. Veel gevoel. Diep. Likkend. Veel gebruik van haar tong en 2x kwam ik bijna in haar mond. Zonder toestemming vooraf doe ik dat niet dus uitgesteld. Ze bleef gaan. Echt ongehoord.
Ik vroeg of ze zichzelf wilde klaar vingeren en ik tegelijk mezelf klaar trekken. Ze ging eerst haar handen wassen. Slim, want ze was nogal met mijn pik bezig geweest. Ze ging tegenover mij zitten en liet zichzelf gaan. Ik dus ook en tongzoenend explodeerde we.
Erg geil en nog nooit eerder gedaan zo.

Ff kletsen, wassen, zoenen, zoenen en zoenen. Onze tongen konden er geen genoeg van krijgen. Steeds kwam ze weer tegen me aan. Pakte ze mijn harde pik en keek verbaast. Ik wil nog een keer zei ze. En nog een keer. En dan nog een keer.
Tongzoenend afscheid genomen waarbij ik mijn vingers weer langs haar natte kutje liet glijden.

Wat een avontuur weer en echt, ze wilde niet alleen mijn geld maar ook vooral geil spelen. Neuken houden we voor de volgende keer.
Veel genot van dit plaatje mannen
 
ik heb vandaag ook even een praatje gemaakt met Coco, wel vreemd een dame die gewoon goed nederlands spreekt, toen ik vroeg wat ze wilde hebben zei ze € 100 voor 30 minuten, ik zei dat ik er even over na moest denken, wat mij wel opviel was dat ze van dichtbij wat oneffenheden had in haar gezicht . Wat mij ook opviel dat de meeste gasten die naar binnen gingen na ongeveer 15 a 20 minuten weer naar buiten kwamen, Wie weet ooit eens maar vandaag geen Coco voor mij. Ze heeft wel een mooi figuur, dat moet ik wel eerlijk zeggen.
 
Vanmorgen zitten appen met deze Coco. Heel vriendelijk en zeer open. Ze was geil en vertelde mij wat ze wilde.
Dan zou je zeggen duhu... je geld natuurlijk maar oordeel zelf aan het einde van deze review of dat zo is !

Vantevoren afspraak gemaakt over de tijd en wat we gaan doen, en ook vooral wat niet.
Ik was vroeger dan afgesproken maar ik wist dat ze een afspraak had nog dus ik appte dat ik er was en liep door de straat. Ze zat op haar stoel maar op haar telefoon want was mij aan het antwoorden. Ik appte kijk omhoog.... en 2 verrukkelijk geile ogen keken mij aan. De deur open en even staan praten. De vonken vlogen eraf en bijna waren we in de opening aan het tongzoenen.
Maar dat is gek bedachten we alletwee.
Maar snel weer doorgelopen want holyshit... wat een tease.
De klant kwam niet dus ik mocht. Achter haar mooie kont aan de trap op en nog niet binnen waren we een en al vuur.
Ze waste zich, (ja heren... ze waste zich) mondspoeling alletwee en de eerste tongzoen duurde minuten. Supergeil en vol vuur. Ik had alles uit maar zij nog niet. Mijn vingers gingen over haar buik, haar heerlijke borsten, zoenen in haar nek en kippevel had ze. Onze monden vonden elkaar weer en voorzichtig ging ik haar broekje in. Eerst kriebelend over haar heuveltje, omhoog naar haar buik en weer terug tot ik haar druipend natte kutje voelde. Holyholyfuck. Die is echt bloedgeil. Voorzichtig over haar clitje, de druk iets opvoeren en weer met mijn vinger langs haar natte lipjes. Klein stukje erin en weer druk op haar clitje. Inmiddels had ze uitnodigend 1 been op het bed gezet dus de hint was duidelijk Ze knikte steeds een beetje verder door haar knieen en gaf zich over. Nog steeds vol tongzoenend slaagde ze kreetjes van genot. Ze ging op haar knieen op het bed en nam mijn staalharde pik in haar mond. Rustig op en neer. Dan weer pompend. Likken aan mijn eikel. Spuug uit haar mond en weer vol haar keel in. Ik vond het geweldig. Ik dirigeerde haar achterover met haar rug tegen de spiegel. Gehurkt zat ze met haar benen uit elkaar. Ik steunde met 1 hand tegen de muur en met mijn andere hand vingerde ik haar naar een spetterend orgasme. Drijf drijf drijfnat. Niet normaal. Ik moest gaan liggen en ze pijpte mij langdurig. Veel gevoel. Diep. Likkend. Veel gebruik van haar tong en 2x kwam ik bijna in haar mond. Zonder toestemming vooraf doe ik dat niet dus uitgesteld. Ze bleef gaan. Echt ongehoord.
Ik vroeg of ze zichzelf wilde klaar vingeren en ik tegelijk mezelf klaar trekken. Ze ging eerst haar handen wassen. Slim, want ze was nogal met mijn pik bezig geweest. Ze ging tegenover mij zitten en liet zichzelf gaan. Ik dus ook en tongzoenend explodeerde we.
Erg geil en nog nooit eerder gedaan zo.

Ff kletsen, wassen, zoenen, zoenen en zoenen. Onze tongen konden er geen genoeg van krijgen. Steeds kwam ze weer tegen me aan. Pakte ze mijn harde pik en keek verbaast. Ik wil nog een keer zei ze. En nog een keer. En dan nog een keer.
Tongzoenend afscheid genomen waarbij ik mijn vingers weer langs haar natte kutje liet glijden.

Wat een avontuur weer en echt, ze wilde niet alleen mijn geld maar ook vooral geil spelen. Neuken houden we voor de volgende keer.
Veel genot van dit plaatje mannen
Heerlijke dame is het he! Heb je haar laten squirten?
 
ik heb vandaag ook even een praatje gemaakt met Coco, wel vreemd een dame die gewoon goed nederlands spreekt, toen ik vroeg wat ze wilde hebben zei ze € 100 voor 30 minuten, ik zei dat ik er even over na moest denken, wat mij wel opviel was dat ze van dichtbij wat oneffenheden had in haar gezicht . Wat mij ook opviel dat de meeste gasten die naar binnen gingen na ongeveer 15 a 20 minuten weer naar buiten kwamen, Wie weet ooit eens maar vandaag geen Coco voor mij. Ze heeft wel een mooi figuur, dat moet ik wel eerlijk zeggen.
Dan heb je mij niet geklokt in ieder geval. Ik was 40 minuten binnen.
Ik heb haar toch van heel dichtbij gezien maar de oneffenheden zijn mij niet opgevallen.
Ieder zijn vrijheid om te kiezen.
 
Vanmorgen zitten appen met deze Coco. Heel vriendelijk en zeer open. Ze was geil en vertelde mij wat ze wilde.
Dan zou je zeggen duhu... je geld natuurlijk maar oordeel zelf aan het einde van deze review of dat zo is !


Wat een avontuur weer en echt, ze wilde niet alleen mijn geld maar ook vooral geil spelen.
Het blijft natuurlijk een verhaal vanuit jouw perspectief en dus een zeer persoonlijke ervaring.

Daar komt nog bij dat vrouwen professionele actrices zijn en alles zeer goed kunnen faken.

En sowieso speelt geld een zeer grote rol vooral met de inflatie van nu dus is ze zeer slim om zo haar geld te verdienen en dat is ook niks anders dan logisch. Door een klant zo goed te behandelen kan ze rekenen op een terugkeer en op meer inkomsten en vooral nu anderen het hier hebben gelezen.

Het is puur werk, (bijna) geen enkele dame zit daar voor haar plezier.

Dit is niet om je af te kraken, wat je je hebt beleefd is zeker mooi , het is je gegund en het is je volste recht om hierover te schrijven net als iedereen :)
 
Het blijft natuurlijk een verhaal vanuit jouw perspectief en dus een zeer persoonlijke ervaring.

Daar komt nog bij dat vrouwen professionele actrices zijn en alles zeer goed kunnen faken.

En sowieso speelt geld een zeer grote rol vooral met de inflatie van nu dus is ze zeer slim om zo haar geld te verdienen en dat is ook niks anders dan logisch. Door een klant zo goed te behandelen kan ze rekenen op een terugkeer en op meer inkomsten en vooral nu anderen het hier hebben gelezen.

Het is puur werk, (bijna) geen enkele dame zit daar voor haar plezier.

Dit is niet om je af te kraken, wat je je hebt beleefd is zeker mooi , het is je gegund en het is je volste recht om hierover te schrijven net als iedereen :)
Wanneer een man zich niet bewust is van het feit dat het 1 grote illusie is, neemt hij zichzelf in de maling. Natuurlijk geef ik haar geld en krijg ik daar een dienstverlening voor terug. Strikt zakelijk. Maar wanneer een dame zo'n inzet heeft, en daarnaast geniet van wat ik doe, is dat een win-win wat mij betreft. Voor de tijd die je koopt is dat helemaal prima toch?
 
Laatst bewerkt:
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Shift
Middag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/den-haag/9946473-ariana
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Coco fascineerde me al een tijdje maar ik zag haar nooit, tot ik er achter kwam dat ze overdag werkt en niet 's avonds – bedankt nog, collega's.
Aan het begin van de middag op een doordeweekse dag zag ik haar eindelijk. Iets kleiner van stuk dan ik gedacht had en met een fraai zandloperfiguur. Prijs begint met 100 euro voor 30 minuten, zo werd me aan de deur verteld, in accentloos Nederlands. Prima, naar binnen, en de trap op naar een rustig kamertje op de eerste verdieping.

Daar werden meteen de overige opties met hun prijskaartjes meegedeeld: pzc 50 euro, cim 50 euro, beffen 20 euro. Ik koos voor pzc erbij, totaal 150 dus. Vooraf werd me gevraagd me te wassen en een mondwatertje te gebruiken.

Begonnen met een staande verkenning. Coco zelf hield haar kleren aan, maar dat was omdat het uittrekken daarvan in het spel verwerkt was :giggle: zo had ze haar bovenstukje met een strik dichtgemaakt en ik mocht die losmaken. Op het bed terechtgekomen en inmiddels helemaal naakt begon een heerlijke vrijpartij met veel tongzoenen, pzc en intiem mc met Coco bovenop, erg lekker.

Minpuntje was dat tijdens de afsluitende handjob de wekker dat het half uur voorbij was afging. En bleef afgaan. Dat is niet echt prettig klaarkomen, en dat lukte dus ook niet. Dus op dat moment gekozen voor verlenging met een kwartier à 50 euro.

En ik ben erg blij dat ik dat gedaan heb, want de daaropvolgende teasende handjob met tongzoenen was ongekend lekker en leidde tot een heerlijke afsluiting.

Ze waste zich na afloop, geen klachten over de hygiëne dus.

Samenvattend: je krijgt bij Coco in feite de ervaring van een high-end privé-ontvangstbezoek, met het bijbehorende prijskaartje. Alleen de locatie is wat ongebruikelijk. Die locatie heeft wat mij betreft wel het grote voordeel dat er geen vage rondsluiperij in woonbuurten met buren die niks mogen merken nodig is.

Ik hoop haar nog vaker te mogen ontmoeten 💓
 
Laatst bewerkt:
Ik ken Ariana van een aantal priveontvangst bezoekjes. Ze vroeg toen altijd 200,00 voor een uur incl pzc en 20,00 extra voor beffen.

Beetje jammer dat ze nu voor een locatie heeft gekozen met kamertjes waar je amper je kont kunt keren en de bedjes erg krap zijn, maar vervolgens wél de prijzen 50,00 per uur heeft verhoogd.

Voor 220,00 per uur mag je toch wel (al) een beetje mooie locatie verwachten ?? Dan lijkt me 270,00 in de Doublet een 'beetje' ridicuul 🙈
 
Aan de deur afgesproken voor €100, eenmaal boven heeft ze vertelt dat ze niet teveel tijd omdat ze een afspraak had, vertelde dat als ik nog €50 extra zou betalen dat het oke was dat ze rustig aan zou doen, uiteindelijk leuke voorspel gehad daar niet van, zoenen etc, pmc, daarna voor we zijn begonnen met neuken vroeg ze al of ik snel wilde komen. Ja daar gaat m'n hele zin al, gelijk de eerste gedachte van 'heb ik nu voor dit €150 betaald'. Voelde me gelijk al opgelicht, tijdens het neuken heeft ze weer gevraagd of ik klaarkwam, uiteindelijk vertelde ik dat het niet meer hoefde en ben weggegaan. Maximaal was ik 16/17 min binnen.
 
Loop al dik 15 jaar door de Nederlandse straten. En ondanks dat ik op donkere dames val is Coco wel een parel hoor.

Ze spreekt Nederlands en is Nederlands. Dat vinden heel veel mannen fijn

Ze heeft een super lichaam .

En ze oogt heel spontaan.

Verder ben ik ook nooit verder dan een praatje gekomen en durf ik de stap ook niet te nemen
 
Wat je zegt geld ook voor mij, hoewel ik het juist niet fijn vind dat ze nederlands spreekt, maar dat is een rare kronkel van mij.
Ik heb afgelopen dinsdag middag een kort praatje met haar gemaakt, en ik had er een beetje een raar voorgevoel bij, kan die niet goed duiden. Later zag ik een chinees of aziaat bij haar naar binnen glippen die na een kwartier of ietsje langer weer naar buiten stapte. Dus ik had zoiets van, geef mijn portie maar aan fikkie.
 
Ik ga van de week maar eens langs bij Ariana /Coco, ken haar nog ten tijde van privé ontvangst.
Mijn komende ervaring zal ik met jullie delen, heb er zin in.
 
Laatst bewerkt:
Wat een oeverloze onnodige discussie dit. Iedereen is vrij om te betalen wat hij wil denk ik. Dat iemand een slechte ervaring heeft betekend nog niet dat een dame per defenitie slecht is. It takes two to tango !! Dat geldt niet alleen voor Coco maar in zijn algemeenheid. En bijna iedereen die reageerd hier is nog nooit binnen geweest. Heel bizar. Oordeel op ervaring ipv op een review van een slechte ervaring van iemand waarbij het tegen viel. En eerlijk, ik heb ook regelmatig dames op het oog die hier de haleluja hemel in geprezen worden waarbij ik na mijn bezoek denk.... oke, was dit nou zo overweldigend? Niet dus.

Daarnaast, er wordt hier een voorbeeld gegeven van € 600 voor 4 uur. Over bizarre tarieven gesproken. Wat kost 20 minuten ook alweer? Wel een waanzinnig lekkere dame die je goddelijk behandeld maar € 600 in de doublet... dan is die € 150 voor een half uur volgens mij helemaal niet zo afwijkend. En de dienstverlening die je bij beiden krijgt ook niet.

Maarja... wellicht volgen er weer berichten van de negatievelingen die er toch over nadenken om er een keer heen te gaan. De enige die nog een beetje objectief is is R80.
 
Je hebt grote kans dat ze zelf mee leest, ik zal het ook vreemd vinden als ze dat niet zou doen.
Maar inderdaad ze krijgt een hoop gratis reclame, waar ze denk best veel profijt van kan hebben.
 
Terug
Bovenaan Onderaan