WHEM Cola Massage Zaventem

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Heeft er iemand ervaring met Cola uit Zaventem? Haar naam komt me bekend voor van vroeger...
https://www.redlights.be/massage/cola-massage.html
Je denkt waarschijnlijk aan Kola:
Zij heeft vroeger nog in Zaventem gewerkt, later vooral bekend van Oostmalle
 
Een topic in wie heeft ervaring met hoeft niet samengevoegd te worden met het recensietopic (want dan komen in het recensietopic allemaal onnutige posts), zodra er verwezen is naar het recensietopic is het goed.

Daarnaast wordt het wie heeft ervaring met topic nog wel eens gebruikt voor vragen en of discussies zodat het recensietopic grotendeels recensies blijft.
 
Cola nog eens bezocht vorige week in Zaventem.
Was zeer teleurstellende ervaring.
Harde massage, pijpen redelijk en de seks ronduit zwak
Haar keiharde silliconen zonder enige gevoeligheid stoorde mij ook.
Geen herhaling meer.
 
Dees is een lekkere dame .
Ik ga er regelmatig langs .
Is onlangs verjuist naar marktstraat door problemen met buren

eens je ze goed kent voel je het verschil
ze doet harde massage maar je kan ook vragen om zachter te doen
geeft de beste prostaat massage die ik ooit heb gehad
150 all in 1h
120 normaal
 
Geeft goede service. Ze vind het heel leuk om gelikt te worden…super heet wordt ze ervan en als ze klaar gekomen is wil ze diep geneukt worden.
Ze is wel heel skinny
 
Ze vraagt 100€ per uur.
Geruchten if ze al dan niet vroeger een man was durf ik niet 100% te bevestigen noch volledig te ontkennen
Heb haar ook onlangs ontmoet. Gestart met rugmassage waar ze behoorlijk hard van stapel loopt. Het sex gedeelte was wel heel aangenaam, leuke pijpbeurt en vervolgens verschillende posities mogelijk.
Toch heb ik ook het gevoel dat ze een geslachtswissel heeft gehad, niet alleen wegens de vorm van haar gelaat (nogal mannelijk) en haar stem, maar ik zocht vruchteloos naar een clitoris ook al was ze redelijk opgewonden.
Maar in het ene of het andere geval, het blijft een leuke ervaring.
 
Vandaag nog eens as afsluiter van het Jaar bij Cola langsgeweest .

Is een beetje een vast adres geworden voor mij .
Als ik overdag een uurtje weg kan dan probeer ik 1-2 keer per maand bij haar te gaan .
Ze geeft super diepe massage als je dat vraagt en zorgt ervoor dat alle problemen uit rug en schouders weg zijn

en dan afhankelijk van de dag/mood afsluiten/starten met een super pijp beurt .

Af en toe komt het verder dan massage en pijpen zoals vandaag .

Ik denk dat we beide even hitsig waren want dit was echt de beste keer voor mij . Miljaar ze kan er wat van , gelukkig had ik massag achteraf dus kon ik bekomen :)

See you next Year Cola :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan