contact opnemen met adverteerder

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

kleinduimpje33

Wandelaar
37
26/03/23
13
4
hey,

een vraag hoe nemen jullie contact op als je reageerd op een ADD in Kinky / sexjobs?
meteen naar de whatsapp of eerst via de mailbox? mocht dit verplaatst moeten worden naar een andere topic hoor ik het graag
 
Ikzelf als dvp vind het fijner als je het gelijk via het opgegeven nummer doet.

Voor kinky heb ik een aparte mail, waardoor ik geen meldingen krijg. Denk dat ik hierin niet de enigste ben.

Ps. Dit is hoe ik erin sta, dus wat andere dames fijn vinden weet ik niet.
 
vanavond, na 1 dag contact gehad te hebben. langs bij een Dame. contact liep wel vlekkeloos. maar dat ik bij het appartement aankwam zei mijn onderbuik toch doe maar niet. de Dame in kwestie begreep mij wel. tot ik weg ging en er 2 mannen boos de hoek om kwamen. gelukkig zonder verdere ellende weg kunnen gaan, maar toch maar op mijn hoede nu.
 
Lees eerst altijd de advertentie volledig (wat voor sommige moeilijk blijkt, reeds van meerdere dames gehoord) kijk of er iets bijstaat over hoe contact opnemen.
Vraagt de dame om telefonisch, per bericht (Whatsap of sms) of mail contact doe ik dat anders via Whatsap.
Altijd een korte voorstelling, waar, wanneer en voor hoelang ik wil afspreken.
Altijd antwoord gekregen soms enkele uren later soms een dagje later.Maar dat is het voordeel van enkele dagen tot een tweetal weken op voorhand afspraken maken.
 
vanavond, na 1 dag contact gehad te hebben. langs bij een Dame. contact liep wel vlekkeloos. maar dat ik bij het appartement aankwam zei mijn onderbuik toch doe maar niet. de Dame in kwestie begreep mij wel. tot ik weg ging en er 2 mannen boos de hoek om kwamen. gelukkig zonder verdere ellende weg kunnen gaan, maar toch maar op mijn hoede nu.
Zou je willen laten zien over welke advertentie dat gaat? Dan kunnen mensen hier misschien inschatten of je onderbuikgevoel terecht was.

Het zou zomaar kunnen dat jij zelf gewoon zenuwachtig was door onervarenheid in de privé ontvangst en dat er niets aan de hand was. En die 2 mannen konden gewoon willekeurige voorbijgangers zijn. Je weet maar nooit.
 
Zou je willen laten zien over welke advertentie dat gaat? Dan kunnen mensen hier misschien inschatten of je onderbuikgevoel terecht was.

Het zou zomaar kunnen dat jij zelf gewoon zenuwachtig was door onervarenheid in de privé ontvangst en dat er niets aan de hand was. En die 2 mannen konden gewoon willekeurige voorbijgangers zijn. Je weet maar nooit.
2 willekeurige voorbijgangers. Die IN het appartement waren. En spaans blèren denk het niet....
 
2 willekeurige voorbijgangers. Die IN het appartement waren. En spaans blèren denk het niet....
Ja goed, nu reageer je maar op 1 deel van m'n bericht, en dat die mannen uit dat appartement kwamen kon ik niet weten.

Waar het mij ook gaat is dat als ik dit topic zo lees jij een beetje nerveus lijkt over het idee van privé ontvangst, wat prima is, maar het zou jammer zijn als dat iedere keer leidt tot een onderbuikgevoel en afzegging. Als je profielen waarmee je praat hier deelt, kunnen ervaren wandelaars misschien hun licht erover laten schijnen.
 
De AD is offline. Maar was er 1 in Hoorn xxxxxxx..

En even kleine side note dus. ja ik heb twijfels. maar ik ken deze buurt (veel criminaliteit)hoe verder ik hier kwam hoe meer twijfels ik had. Kreeg vlak voor ik aankwam pas de exacte straat naam te weten. en weet niet of het normaal is?. Maar hoorde de mannen stemmen ookal toe ik het appartement inging. Ondanks dat er was gezegd alleen innhet appartement te zijn

//Edit mod: straatnaam verwijderd.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Kreeg vlak voor ik aankwam pas de exacte straat naam te weten. en weet niet of het normaal is?
Ja dat is normaal. Dames hebben ook te maken met onzuivere klanten, fakers of zelfs politie, dus zijn voorzichtig met hun exacte adres.
Maar hoorde de mannen stemmen ookal toe ik het appartement inging. Ondanks dat er was gezegd alleen innhet appartement te zijn
Dat doe je goed. Vooraf vragen of ze alleen is is voor je eigen veiligheid een goede zet. Als er dan Spaanstalige kerels aanwezig blijken te zijn heb je inderdaad reële argwaan.
 
Via de berichten van kinky krijg je geen antwoord, bij SJ ontvangt de adverteerder een bericht, ik ontvang altijd wel een antwoord.

Anders via de app of toch maar bellen
 
Vooraf vragen of iemand alleen is kan ook wel als creepy gezien worden. Sommige dames hebben iemand anders in huis zodat ze zich veiliger voelen (soms een man, soms een andere dame) Een dame die in haar eentje thuis ontvangt is ook wel kwetsbaar natuurlijk.
Dat klopt ook weer, het klote van deze hobby is dat zowel klant als aanbieder voorzichtig moeten zijn. Dat botst.

Maar ALS je vooraf bespreekt dat ze alleen is, en daar valt wat voor te zeggen, dan is het gewoon niet netjes dat je daar 2 kerels treft.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan