Recensie Mandy Eindhoven. 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

lex82

Vaste klant
Forumpionier
146
15/07/21
70
3
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Bruin
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/erotische-massage/sensuele-total-body-massage_8518029
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Onlangs bij Mandy geweest voor een massage. Contact loopt in eerste instantie via sexjobs messenger (waardeloos systeem na de update maar dat is een andere kwestie), dan vraagt ze of je haar wil bellen om een afspraak te maken.

Mandy ontvangt in een discrete woonwijk met voldoende parkeergelegenheid. Bij het opendoen stond er een leuke, tikje alternatieve, slanke dame van begin de 50. Na binnenkomst wordt je begeleidt naar de kamer waar de massage plaatsvind en mag jezelf uitkleden en plaats nemen op de massagetafel. Vanaf het begin masseert ze je benen, billen, rug en af en toe teased ze even tussen je benen door om je balzak te kneden en te strelen. Na ongeveer een half uur mocht ik omdraaien en masseert ze de voorkant van je lichaam. De laatste 10 a 15 minuten richt ze zich op je edele delen met een fijne penis en balzak massage waarna ze je tenslotte stevig aftrekt tot een hoogtepunt.

Ik vond het zeker een fijne en ontspannende massage. Wel vond ik haar een tikje afstandelijk maar daar merkte ik niks van tijdens de massage. Ook was er nadien geen ruimte om te douchen.

Ik zou er persoonlijk wel teruggaan.

L82.
 
Terug
Bovenaan Onderaan