• De problemen lijken voorbij, we houden de situatie in de gaten. zie hier voor meer informatie.

Recensie Corinna, Gent, Pieter Vanderdoncktdoorgang 1 Links 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Lievadibas

Meubelstuk
Forumpionier
2.155
11/07/21
11.691
80
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Deze dame heb ik vroeger al enkele keren zien staan op dit adres maar ze lijkt niet zo regelmatig aanwezig te zijn ofwel kwam ik op een verkeerd tijdstip.
Ik kwam aan haar deur en ze was de vriendelijkheid zelve.
Ze zei dat ik gerust wat vragen mocht stellen en mijn eisen zijn nu zeker gewoon te noemen en ik voelde ook wel aan haar houding, dit zit goed.
Ze vroeg of ik in de buurt woonde en hoe oud ik was, communicatief is ze sterk zonder in de verste verte arrogant over te komen maar eerder zachtaardig.
Na de handen eens grondig te wassen kon ik al eens in haar armen liggen , ze lijkt nog een groot knuffelgehalte te hebben.
Ze deed tekens om op bed te komen liggen waarbij ik rustig eens haar tepels in de mond kon nemen om op volle sterkte te komen.
Ze zei dat ze het condoom ging omdoen en dat ik tekens mocht doen om te stoppen.
Ik liet haar doen en ze pijpte vrij zacht maar met gevoel, ze ging ook redelijk diep.
Ze lag goed met haar lichaam gepositioneerd zodat ik naar believen haar borsten, romp en heupen kon aanraken en tussendoor eens een zoen op haar heup te geven.
Ze vroeg zelf wat mijn favoriete standje was en ik zei te willen beginnen in normal position.
Na een klein tijdje vroeg ik om over te schakelen naar cowgirl position en wat deed ze dit goed, gewoon perfect, als een volleerde prof, ze kwam ook met haar aangezicht dicht bij het mijne en keek mij wat ondeugend aan.
Wat een aangename dame!
Toen we een klein wasje deden zat ze op bed een beetje te vertellen en haast had ze helemaal niet en ik ook niet.
Ze hoopte me nog terug te zien.
Een intense knuffel en ik kon mijn tocht verder zetten.
Wow!
Wat een vrouw en voor degene die ze nog niet kende, ze is een kleine Hongaarse met een guitig gezichtje, enkele tattoos, vrij slank met een iets bollere kont.
Ze begint maar rond 11 u en stopt rond 19 u.
Volgende week geniet ze wel van een weekje welverdiende vakantie in haar thuisland.
 
Inderdaad een toppertje die al een tijdje meegaat. Zit voor mij in het rijtje van Bonita en Vanessa als knappe aangename vriendelijke dames die doen wat ze beloven.
Ben er onlangs ook geweest, en heb een gelijkaardige service gekregen als lievadibas. Deze dame is haar geld meer dan waard.
 
Ik vind haar ook een lieve dame, ze doet alles rustig en zacht en heeft een prachtig lichaam. Als je liefhebber bent van de cowgirl positie moet je haar zeker uitproberen, dit doet ze zeer goed. Ik zie haar niet veel in haar raam maar als ze er is dan ga ik er zeker bij.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Samengevat: Een TOPPER!!! 👌👍
Via een collega wandelaar had ik deze Corinna als tip gekregen.
"Deze moet je bezocht hebben! Een natuurtalent!" Vertelde hij mij...😉😲
Ze stond dus al een tijdje bovenaan op mijn bucket-list en aangezien ze momenteel alle straten in de rosse buurt aan het openbreken zijn, stapte ik meteen het Glazenstraatje binnen en daar stond ze dan!!! Corinaaaaa! 😁
😋 Njammie, Njammie! 😋
Zonder aarzelen deed ik direct teken om naar binnen te komen! 👉👍
Ze deed de deur open en vroeg of ik eerst informatie wou vragen alvorens te beslissen?
Ik zei "No, no, I already have all the info". En ik gaf ze 50 €... 🙈
Daar verschoot ze wat van want ze kende mij nog niet...😂
Zonder veel details zei ik dat ik al positieve dingen over haar gehoord had via, via... 😁
Qua uiterlijk is ze volledig mijn ding! 😍
Een kleine, slanke brunette van 28 jaar. Borstjes in B-cup met mooie volle tepels. Een prachtige "wespen-taille" met brede heupen en een perfecte ronde, zachte, volle poep! Lekker, lekker!
Smullen geblazen! 😋😋
2 hele mooie tattoos ook. Een halve sleeve op haar arm met bloemen en een tekst over haar ruggegraat.
Corinna is een lieve, zachte en sociale juffrouw en dat is ook haar sterkste troef!
"I need to feel a connection with the customer" vertelde ze mij en ik voelde mij bij haar meteen super op mijn gemak. 👍
Ze besteed heel veel aandacht aan knuffelen! Veel meer dan andere dvp's.
Bij haar had ik echt een GFE gevoel!
Ze pakte mij eens goed vast en streelde over mijn rug. Mmmm... 😋
Ze vroeg ook of ze mij mocht zoenen. 🤔
Tuurlijk mocht ze dat! Ze kuste mijn borst en hals en ze zei dat ik een lekker parfum ophad.
Haar tepels had ik al uitgebreid gelikt en mijn flieter stond op sterkte en ik mocht gaan liggen.
In een klein 1-persoonsbedje dat had ik nog niet meegemaakt maar wel een heel gezellig kamertje met kaarsjes en toffe muziek en ik zag ook een bordje met de tekst LOVE... ❤️‍🔥
Ze begon mij te pijpen en ik lag echt te genieten op mijn rug. Ze nam er haar tijd voor en stak er veel gevoel in.
Na een tijdje kreeg ik zin om te stoeien en ik vroeg of ze on top wou en waaw wat kan deze meid goed cowgirl rijden! 😜
Echt "up-tempo" met haar heupen bewegen. Ik nam ze goed bij haar kont vast en voelde haar poesje in snelvaart over mijn pik glijden. Op en neer 🥵
Ze boog zich voorover en duwde haar borsten in mijn gezicht. Echt zalig!
Ik vroeg voor een positie-wissel naar doggy-style en mannekes lief wat een kont heeft ze!!! 😛🤪
Fameus doorgeknald in doggy terwijl ik haar heupen vasthield en ze af en toe een kleine tik op haar kont gaf. 🥵
"Do I still have time?", vroeg ik.
"Yes, a bit", antwoordde ze.
Dus ik ging op mijn rug liggen en vroeg voor een hand-job.
Ze verwijderde het condoom en begon mij af te trekken. Heel goed gedaan met wat olie erbij en ik friemelde terwijl wat aan haar poesje en ze begon toch al nattekes te worden daar...
Even later moest ik mij gewonnen geven en spoot ik mijn zakje leeg! 💦💦💦
Waaaaw! Wat een dame en wat een service!!! 😲
Prijs/kwaliteit: 10 op 10!
Terwijl ze mijn buik schoonveegde waren we opnieuw aan de praat geraakt en het viel mij op dat ze heel goed Engels spreekt en het was gezellig en ik wou bijna vragen of ze goesting had om in de stad nog enen te gaan drinken maar helaas
"my magic time was up" en ik gaf ze nog een dikke knuffel en zoen op haar wang en ik stond terug de straat op... 😢
By the way:
Deze "Hongaarse stoeipoes" is een vriendin van Bonita en ze kan er aan tippen ook! De 2 zijn aan elkaar gewaagd!
Deze Corinna moeten we dus soigneren en ze is een aanwinst voor Gent want ze levert een top service en we gaan er nog veel plezier aan beleven! 😉👌🤙
Groeten,
Window Shopper
 
Samengevat: Een TOPPER!!! 👌👍
Via een collega wandelaar had ik deze Corinna als tip gekregen.
"Deze moet je bezocht hebben! Een natuurtalent!" Vertelde hij mij...😉😲
Ze stond dus al een tijdje bovenaan op mijn bucket-list en aangezien ze momenteel alle straten in de rosse buurt aan het openbreken zijn, stapte ik meteen het Glazenstraatje binnen en daar stond ze dan!!! Corinaaaaa! 😁
😋 Njammie, Njammie! 😋
Zonder aarzelen deed ik direct teken om naar binnen te komen! 👉👍
Ze deed de deur open en vroeg of ik eerst informatie wou vragen alvorens te beslissen?
Ik zei "No, no, I already have all the info". En ik gaf ze 50 €... 🙈
Daar verschoot ze wat van want ze kende mij nog niet...😂
Zonder veel details zei ik dat ik al positieve dingen over haar gehoord had via, via... 😁
Qua uiterlijk is ze volledig mijn ding! 😍
Een kleine, slanke brunette van 28 jaar. Borstjes in B-cup met mooie volle tepels. Een prachtige "wespen-taille" met brede heupen en een perfecte ronde, zachte, volle poep! Lekker, lekker!
Smullen geblazen! 😋😋
2 hele mooie tattoos ook. Een halve sleeve op haar arm met bloemen en een tekst over haar ruggegraat.
Corinna is een lieve, zachte en sociale juffrouw en dat is ook haar sterkste troef!
"I need to feel a connection with the customer" vertelde ze mij en ik voelde mij bij haar meteen super op mijn gemak. 👍
Ze besteed heel veel aandacht aan knuffelen! Veel meer dan andere dvp's.
Bij haar had ik echt een GFE gevoel!
Ze pakte mij eens goed vast en streelde over mijn rug. Mmmm... 😋
Ze vroeg ook of ze mij mocht zoenen. 🤔
Tuurlijk mocht ze dat! Ze kuste mijn borst en hals en ze zei dat ik een lekker parfum ophad.
Haar tepels had ik al uitgebreid gelikt en mijn flieter stond op sterkte en ik mocht gaan liggen.
In een klein 1-persoonsbedje dat had ik nog niet meegemaakt maar wel een heel gezellig kamertje met kaarsjes en toffe muziek en ik zag ook een bordje met de tekst LOVE... ❤️‍🔥
Ze begon mij te pijpen en ik lag echt te genieten op mijn rug. Ze nam er haar tijd voor en stak er veel gevoel in.
Na een tijdje kreeg ik zin om te stoeien en ik vroeg of ze on top wou en waaw wat kan deze meid goed cowgirl rijden! 😜
Echt "up-tempo" met haar heupen bewegen. Ik nam ze goed bij haar kont vast en voelde haar poesje in snelvaart over mijn pik glijden. Op en neer 🥵
Ze boog zich voorover en duwde haar borsten in mijn gezicht. Echt zalig!
Ik vroeg voor een positie-wissel naar doggy-style en mannekes lief wat een kont heeft ze!!! 😛🤪
Fameus doorgeknald in doggy terwijl ik haar heupen vasthield en ze af en toe een kleine tik op haar kont gaf. 🥵
"Do I still have time?", vroeg ik.
"Yes, a bit", antwoordde ze.
Dus ik ging op mijn rug liggen en vroeg voor een hand-job.
Ze verwijderde het condoom en begon mij af te trekken. Heel goed gedaan met wat olie erbij en ik friemelde terwijl wat aan haar poesje en ze begon toch al nattekes te worden daar...
Even later moest ik mij gewonnen geven en spoot ik mijn zakje leeg! 💦💦💦
Waaaaw! Wat een dame en wat een service!!! 😲
Prijs/kwaliteit: 10 op 10!
Terwijl ze mijn buik schoonveegde waren we opnieuw aan de praat geraakt en het viel mij op dat ze heel goed Engels spreekt en het was gezellig en ik wou bijna vragen of ze goesting had om in de stad nog enen te gaan drinken maar helaas
"my magic time was up" en ik gaf ze nog een dikke knuffel en zoen op haar wang en ik stond terug de straat op... 😢
By the way:
Deze "Hongaarse stoeipoes" is een vriendin van Bonita en ze kan er aan tippen ook! De 2 zijn aan elkaar gewaagd!
Deze Corinna moeten we dus soigneren en ze is een aanwinst voor Gent want ze levert een top service en we gaan er nog veel plezier aan beleven! 😉👌🤙
Groeten,
Window Shopper
En plaatsje voor de top 5 ?
Ik had Vanessa, Jessy en Anna al op mijn staart deze maand.
Gent is wel een topplaats geworden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan