Recensie Cory, Antwerpen 2,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Hetenteen

Stamgast
653
07/11/21
482
15
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
  2. Klaarkomen op lichaam
Gesproken taal
Overig
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/cory-7/
Totale kosten (in euro)
110
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Ben recentelijk bij deze dame geweest. Zij is nieuw in het vak en dat merk je. Ze bevriest bij elke aanraking, trekt gezicht ofdat alles pijn doet. Tongzoenen is gewoon tong uitsteken. Maw slecht service. Haar vriendin antwoord voor haar op gsm want spreekt geen letter engels.
 
Werkt samen met deze dame, misschien is het deze die de communicatie verzorgd.
Overigens geen ervaring met 1 van hen. Wel contact gehad maar iets hield me tegen.
Is gewoon mijn gevoel dus subjectief
 
Werkt samen met deze dame, misschien is het deze die de communicatie verzorgd.
Overigens geen ervaring met 1 van hen. Wel contact gehad maar iets hield me tegen.
Is gewoon mijn gevoel dus subjectief
Correct,dit is haar vriendin, ook dezelfde T-shirts en bloemen 🤣
 
Heb ze nog een kans gegeven maar service was even slecht. Kwam volgens mij net uit bed. Foto's zijn erg flatterend, had geen gram make up op. Was absoluut niet geintereseerd! Wegblijven!
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/alina-877
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Bij deze dame geweest die zich tegenwoordig Alina en Sofya laat noemen. Ze heeft duidelijk meer ervaring dan bij de andere reviews. Goed gevoel voor humor en heel vriendelijk, spreekt ook redelijk engels. Ze is wel nogal wat bijgekomen sinds haar beginperiode, dus de foto's zijn niet meer echt representatief, maar ze heeft een heel mooi gezicht met mooie ogen, mooie lach en een sexy kapsel.

Pijpen was ondermaats. In het geniep had ze met haar mond ook een condoom aangedaan terwijl afgesproken was zonder. Geen goed teken.

Sex was wel goed. Veel oogcontact, veel variatie in snelheid en diepte, ze voelt goed aan hoe je het wilt en doet goed mee. Bij doggy begon ze spontaan een subtiel haar clitje te vingeren zonder overdreven te kreunen. Een paar exstatische momenten gehad voor ik het niet meer uithield. Jammer dat het niet langer geduurd heeft.

Voorlopig geen herhalingsgevaar, maar als ze lang genoeg blijft en aan dit tempo blijft verbeteren dan ga ik zeker terug.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan