Het kan een enorme mindfuck zijn ... Nee dank je, niet nog een keer die ervaring.
Één keer aan de hand gehad met een dame die wel, of niet, of wel, of niet meer wilde buiten het dvp zijn met me.
Dat was idd een complete mindfuck wat ik absoluut nooit meer wil meemaken. Ik wist op een gegeven moment zelf totaal niet meer wat nou de bedoeling was.
Vertelde ze me dolenthousiast dat ze iets samen met mij buiten het werk om wilde ondernemen, maar als ik dat dan probeerde te regelen werd steeds de boot afgehouden.
Dat aantrekken en afstoten heeft mij uiteindelijk geknakt, waarna ik ook niet de fraaiste kant van mezelf heb laten zien. Met ruzie uit elkaar gegaan.
Achteraf gezien veel eerder moeten afkappen, in plaats van doormodderen en maar proberen goed te laten gaan tegen beter weten in.
Maar ja, leuk gevonden worden streelde mijn ego zo hard, dat ik niet alles nog helder zag.
Ik was, ongelofelijk maar waar, niet verliefd op haar, maar vond het fijn om haar aandacht te hebben en leuke dingen met haar te kunnen ondernemen.
Het liep helemaal anders en hoewel ik de persoonlijke aandacht nog steeds waardeer, moet het voortaan wel binnen hele heldere kaders van de dienstverlening zijn.
Eens, maar nooit meer dat gedoe.