Crash na topdate - Het "day after" gevoel

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik herken dit wel een beetje. Ik kom uit een relatie waarin de seks slecht was. Het werd steeds minder tot het niet meer gebeurde. Vanochtend heb ik een date gehad met een dame, dat is echt een geboren seksmachine. De ultieme GFE met een dirty randje, heerlijk. Nu ben ik nog aan het nagenieten, maar uiteindelijk overheerst het gevoel dat ik er enorm van baal dat ik dit niet binnen een relatie heb. Daarom heb ik me wel voorgenomen, een relatie hoeft voor mij niet meer, tenzij het echt een enorm geile slet is. Als dat er niet in zit ga ik liever 2x per maand naar een goeie DVP
Op het ogenblik niet nee. Ik zal even heel direct zijn hierover. Prostaat problemen. Morgen scan in het ziekenhuis. Medicijnen zorgen ervoor dat mijn zin in seks nul is en als ik er een keer een slinger aan geef bij het orgasme geen zaadlozing meer komt. Dus de lol is er wel vanaf.
Beterschap, waardeloos man.

Één keer aan de hand gehad met een dame die wel, of niet, of wel, of niet meer wilde buiten het dvp zijn met me.

Dat was idd een complete mindfuck wat ik absoluut nooit meer wil meemaken. Ik wist op een gegeven moment zelf totaal niet meer wat nou de bedoeling was.

Vertelde ze me dolenthousiast dat ze iets samen met mij buiten het werk om wilde ondernemen, maar als ik dat dan probeerde te regelen werd steeds de boot afgehouden.

Dat aantrekken en afstoten heeft mij uiteindelijk geknakt, waarna ik ook niet de fraaiste kant van mezelf heb laten zien. Met ruzie uit elkaar gegaan.

Achteraf gezien veel eerder moeten afkappen, in plaats van doormodderen en maar proberen goed te laten gaan tegen beter weten in.

Maar ja, leuk gevonden worden streelde mijn ego zo hard, dat ik niet alles nog helder zag.

Ik was, ongelofelijk maar waar, niet verliefd op haar, maar vond het fijn om haar aandacht te hebben en leuke dingen met haar te kunnen ondernemen.

Het liep helemaal anders en hoewel ik de persoonlijke aandacht nog steeds waardeer, moet het voortaan wel binnen hele heldere kaders van de dienstverlening zijn.

Eens, maar nooit meer dat gedoe.
Dat is inderdaad een enorme mindfuck. Dat doet echt wel wat met je.

Tijdje geleden had ik echt de meest perfect GFE meegemaakt en natuurlijk wat keren langs geweest. Dag voordat ze permanent vertrok en we onze laatste paydate hadden heb ik ook een enorme mindfuck gekregen. In eerste instantie wilde ze niet dat ik betaalde, uiteindelijk 1,5 uur langer "gratis" gebleven.

Het was een hele vreemde date. Nooit eerder heb ik een DVP in mijn armen gehad met traanogen. Ze wilde meer van me maar ze wist ook dat het onmogelijk was.

Dit heeft me meer dan een week flink van slag gebracht. Nee, echt liever niet meer. Ik hou het liever bij betaald zodat het voor beide partijen heel erg duidelijk blijft.

Op het ogenblik niet nee. Ik zal even heel direct zijn hierover. Prostaat problemen. Morgen scan in het ziekenhuis. Medicijnen zorgen ervoor dat mijn zin in seks nul is en als ik er een keer een slinger aan geef bij het orgasme geen zaadlozing meer komt. Dus de lol is er wel vanaf.
Oei. Medische problemen zijn altijd kut. Hopelijk komt het vlot in orde met je 😃

Terug
Bovenaan Onderaan