Recensie Crista, Roosendaal 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

richard Snep

Meubelstuk
Forumpionier
2.385
30/06/21
4.174
39
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/roosendaal/5782865-crista
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
gisteren deze dame bezocht ,nadat ik eigenlijk van plan was deze te bezoeken
had ik al een tijdje in het vizier,zelf al een keer geappt met haar,maar toen was ze zogenaamd met vakantie,en moest ik maar haar collega Tina bezoeken..
tijdje later was ze zogenaamd terug ..dus opnieuw geprobeerd..
na een paar berichtjes bleek ik dus deze keer contact te hebben met Crista..want Rayssa was er zogenaamd WEER niet..
affijn ,dan doen we die ..foto's zeggen niks ..dus we zien wel..
werd naar het inmiddels bekende adres gestuurd in randje centrum..en daar deed inderdaad het meiske van de foto's open..
ze heeft een mooi kontje en is gelukkig niet broodmager..Roemeens meisje ook..ik begon meteen in het Roemeens tegen haar en daar schrok ze eerst van..
heb het idee dat de meeste meiden nog steeds denken dat de meeste mannen denken dat ze Italiaans zijn (yeah right)
afgerekend voor een uurtje..en begonnen..
het jammere van deze meiden die wisselend op dit adres zitten ,is dat als je inmiddels zoveel meiden gehad hebt met veel verder uitgebreide service ,is dat dit allemaal te standaard is
Pzc is niet mogelijk..Tz ook niet ,gewoon zoenen ook niet (echt)..CIM/CIF ook niet..anaal ook niet..
is jammer, want het zijn in de regel leuke jonge meiden met een mooi figuur..ik krijg dan zo'n beetje het 'hier is je nieuwe BMW M5 ,maar hij is begrenst op 100 km/h,veel plezier ermee' gevoel..
vandaar dat ik na wat friemelen en pijpen met,haar 2 standjes geneukt heb ..proberen om in doggy wat langer vol te houden..wat lukte ,en vervolgens het rubber volgeknalt
ze doet overigens wel mee..kreunt ook zachtjes..maar het blijft echt pay sex..zou bijna zeggen ramen niveau..
nogmaals, met de verschijning is niks mis..haar Engels is ook niet top..ze spreekt echter wel wat Spaans en Italiaans ,dus ik denk ondanks dat ze vrij jong is dat ze overal al een keer gewerkt en gewoond heeft..
ben alles bij elkaar dik 45 minuten binnen geweest ..sex en massage..overigens was er wel degelijk een andere meid aanwezig..die op de overloop de droger vollaadde ..
dat is waarschijnlijk Rayssa geweest..die misschien gisteren geen zin had in mannen..
ze zitten meestal met 2 dames op dat adres ,dus je weet nooit wie /welke telefoon heeft..
herhalingsgevaar?
voor mij niet, maar voor de iets minder ervaren wandelaar die een mooi meisje wil neuken zonder al te veel poespas en dialoog ?,half uurtje pakken..en gaan..
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan