Recensie Cristina, Leuven 4,56 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Jij bedoelt waarschijnlijk deze ipv Pietra

Ja, inderdaad. Verkeerd linkje geplakt blijkbaar 🫢🫣

Bij deze aangepast
bij mij zijn ook wat extra kilootjes bijgekomen :) maar tis nu niet dat je haar dik kan noemen he. In leive zegge ze : er is pak on :)
Het blijft een vast contact voor mij !
Ja, helemaal mee eens.
 
Laatst bewerkt:
Een tijdje geleden nog eens bij Christina langsgeweest en ik was toch wat ontgoocheld. Ik weet nog dat je vroeger een douche kon nemen waarbij ze mee in de douche kwam en je al lekker begon te pijpen. Nu mag je je wasje doen aan de lavabo. Ook is ze volgens bij wat kilootjes bijgekomen en lijkt ze niet echt meer op haar foto's. Door al deze dingen vond in de sex ook maar gewoontjes, precies een sessie aan het noordstation.

Ciao
xxxsoze
 
Een tijdje geleden nog eens bij Christina langsgeweest en ik was toch wat ontgoocheld. Ik weet nog dat je vroeger een douche kon nemen waarbij ze mee in de douche kwam en je al lekker begon te pijpen. Nu mag je je wasje doen aan de lavabo. Ook is ze volgens bij wat kilootjes bijgekomen en lijkt ze niet echt meer op haar foto's. Door al deze dingen vond in de sex ook maar gewoontjes, precies een sessie aan het noordstation.

Ciao
xxxsoze
Idd, Overlaatst een triootje gedaan met Karolien, was veel minder dan een paar jaar geleden, geen gezamenlijke douche, wat likken van haar bij K boven de schaamstreek ipv echt beffen en langs achter vielen haar dikkere billen me ook op.
 
Laatst bewerkt:
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/cristina-250
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Na even niet bij Christina op bezoek geweest te zijn, kon ik het toch niet laten. Ik probeer graag wel wat nieuws, maar dat valt regelmatig tegen. Bij Christina weet je dat je goed zit.
Bij binnenkomst hartelijke ontvangst, Christina praat graag en is goedlachs. Het ijs is direct gebroken, met wat moeite kan ik 45min krijgen ipv 30min. Ze vraagt of we samen douchen of liever een wasje aan de lavabo. Uiteraard kies ik voor de veel te krappe douche 😅. Eerst kussen, dan wassen en dan begint ze gelijk met een stevige BJ. Na de douche gaan we op bed, gaat ze verder met haar pijpkunsten en komt ze in 69 over mij zitten. Daar geniet ze duidelijk van, heerlijk toch. Ze duwt haar poes en clit echt in mijn gezicht, deze dame laat zich graag verwennen. Ze doet er een CD rond, maar ik houd het niet meer en schiet em direct vol terwijl we nog in 69 liggen.
We gaan op bed naast elkaar liggen, en babbelen wat over haar vakantie. Morgen vertrekt ze voor enkele weken.
Ik vraag of ze zelf wil klaarkomen, ze begint met haar clit te spelen terwijl ik haar vinger. Ze laat zich gewillig vingeren en duwt mijn vingers er dieper in. Ze komt heerlijk klaar, je voelt ze samentrekken, wat een dame.
Voor je 't weet zit de tijd erop. Mij ziet ze zeker terug, de volgende keer wat langer :p.
 
Ik heb haar eergisteren nog eens bezocht, na vele jaren. Ben er in het hookers-tijdperk regelmatig langs geweest. Ze is merkbaar verouderd en zoals reeds eerder beschreven inderdaad vele kilootjes bijgekomen. Je ziet op haar profiel een duidelijk verschil tussen de recente en oudere foto's. Geen gezamelijke douche meer, ze heeft nu ook meer schaamhaar (vroeger was ze kaal), minder goede inzet dan vroeger. Niet meer mijn ding nu. Ik heb €70 betaald voor een half uurtje, stond na een kwartier terug buiten. Vroeger masseerde ze nog om de tijd vol te maken, zoals vele andere vrouwen in diezelfde residentie, nu doet ze dat niet meer. Geen herhaling voor mij.
 
Ik heb haar eergisteren nog eens bezocht, na vele jaren. Ben er in het hookers-tijdperk regelmatig langs geweest. Ze is merkbaar verouderd en zoals reeds eerder beschreven inderdaad vele kilootjes bijgekomen. Je ziet op haar profiel een duidelijk verschil tussen de recente en oudere foto's. Geen gezamelijke douche meer, ze heeft nu ook meer schaamhaar (vroeger was ze kaal), minder goede inzet dan vroeger. Niet meer mijn ding nu. Ik heb €70 betaald voor een half uurtje, stond na een kwartier terug buiten. Vroeger masseerde ze nog om de tijd vol te maken, zoals vele andere vrouwen in diezelfde residentie, nu doet ze dat niet meer. Geen herhaling voor mij.
Tnx voor de recensie. Ik ga dan ook afzien van een bezoek bij haar.
 
ze is en blijft mijn vaste contact, en ze blijft steeds mijn wensen vervullen.
Ik sprak haar erover dat er klanten niet tevreden zijn maar het verbaasde haar, een douche samen nemen is geen probleem en al zeker niet als je het gewoon vraagt, ik blijf het zeggen eentje die weet hoe ze de klanten hier kan soigneren !
 
ze is en blijft mijn vaste contact, en ze blijft steeds mijn wensen vervullen.
Ik sprak haar erover dat er klanten niet tevreden zijn maar het verbaasde haar, een douche samen nemen is geen probleem en al zeker niet als je het gewoon vraagt, ik blijf het zeggen eentje die weet hoe ze de klanten hier kan soigneren !
Normaal zou ik zeggen: 100% mee eens, maar mijn laatste bezoek vorige week vond ik haar niet zo "fris" als anders.
Ze is nog steeds netter dan vele anderen, maar het was toch minder dan wat ik van haar gewoon ben. Ik ben daar wel gevoelig aan, want ik zorg zelf ook dat ik helemaal netjes ben voor haar.

Ik had ook de indruk dat ze wat aan het faken was, wat ik van haar ook niet gewoon ben.
Ze weet na al mijn bezoeken - en dat zijn er al wat - normaal gezien goed genoeg dat ik liever feedback krijg dan komedie als het niet goed (genoeg) is of nog beter kan want ik vind het belangrijk dat het genot in 2 richtingen gaat.

Nu ja, het is en blijft natuurlijk grotendeels diensten voor een financiële transactie. Dus ik heb geen recht om meer te eisen als de andere partij ineens beslist dat het de moeite niet meer is..
Ik kies mijn dames grotendeels wel omwille van een klik op persoonlijk niveau. Tot voor vorige week had ik dat gevoel altijd wel bij haar.
Dus ben ook wel ietwat teleurgesteld.

Ik zal nog wel eens terug gaan, iedereen heeft mindere dagen, maar als het een 2e keer voorvalt stopt het voor mij wel.
 
Nu ja, het is en blijft natuurlijk grotendeels diensten voor een financiële transactie. Dus ik heb geen recht om meer te eisen als de andere partij ineens beslist dat het de moeite niet meer is..

Het is wel het totaal omgekeerde van wat jij zegt ... net omdat het een financiële transactie is heb je juist wel het recht om te eisen dat alles in orde is.
Veel middenstanders en ondernemers zullen u graag zien komen met uwen uitleg :ROFLMAO:
 
Het is wel het totaal omgekeerde van wat jij zegt ... net omdat het een financiële transactie is heb je juist wel het recht om te eisen dat alles in orde is.
Veel middenstanders en ondernemers zullen u graag zien komen met uwen uitleg :ROFLMAO:
Ja business-wise, sure.
Maar volgens mij weet je weet goed genoeg wat ik bedoel, ondanks het feit dat je de gelegenheid gebruikt om het in het belachelijke te trekken.

Het is niet omdat je betaald voor de seks dat ze verplicht zijn je meer te geven dan de seks. Het emotionele kun je niet eisen. Dat is wat ik wil bedoelen.
 
tis deze Sara, maar op dit moment niet aanwezig
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
€260
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Zoals ik hier aangegeven had ben ik langs geweest bij Christina en Sara voor een trio.

De afspraak liep op zich vlot. Een klein uur voor de afspraak kreeg ik een bericht of het niet later kon, maar dat was voor mij geen probleem.

Eens ik aankwam deed Sara de deur open en ze zag er toch wat ouder uit dan ik me voorgesteld had. Hetzelfde geldt voor Christina.

Dan even een douche genomen en daarna zijn ze me beginnen kussen. Vooral Christina kust goed. Sara niet echt. Kort daarna begonnen ze me te pijpen. Voor de liefhebbers, ze pijpen zonder als je wil maar ik heb toch gevraagd om met te pijpen.

Nadien kwam Christina op mijn paal zitten en hield ik het niet lang meer vol.

Vervolgens een massage. Niet wauw maar best oké. Fijn om 4 handen over je rug, kont en benen te voelen glijden.

Dan ronde 2. Weer wat pijpen, dan Sara in missio genomen terwijl ik Christina kuste.

Dan Christina in doggy. Daarvoor moest ik van condoom wisselen wat de flow niet echt ten goede komt. Pijpen zonder condoom doen ze dan weer wel, maar 1 condoom in een trio dan weer niet. Uiteraard doe ik niet moeilijk en respecteer ik dat. Terwijl ik Christina doggy neem komt Sara in doggy positie ernaast zitten zodat ik haar kon vingeren.

Dan Christina nog even missio genomen en toen ik van positie wou veranderen stelde ze voor om me af te rukken tot ik klaarkwam. Ik had geen klok bij de hand dus ik ging ervan uit dat het bijna tijd was, maar toen ik buiten op mijn klok keek merkte ik dat ik na 45 min al buiten stond terwijl ik voor een uur betaald heb.

Voor mij geen herhalingsgevaar. Ze zagen er toch wat ouder uit dan ik dacht, de seks was goed maar niet wauw, ze deden niet echt iets met elkaar, het constant van condoom wisselen en het feit dat ik na 45 min al buiten stond maken toch dat ik wat teleurgesteld ben.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/cristina-250/
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Een tijd terug nog is bij Cristina geweest. Het was weer een hele tijd geleden, de reden hiervoor was dat ik enkele andere meisjes heb uitgeprobeerd omdat ik eens nieuwe dingen wou uitproberen en omdat de laatste keer Cristina toch een beetje minder presteerde dan dat ik gewend was van haar. Ik kan hier sommige eerdere berichten beamen dat ze inderdaad een mindere periode doorging. Toen we na het vrijen lagen na te keuvelen vertelde ze mij dat als het donker is zij dan psychisch zich wat minder goed voelt in ons donkere Belgenland.

Nu ik heb mij dit bezoek niet beklaagd. Cristina was toch bij dit bezoek terug de Dame van plezier van weleer. Ze was was afgevallen en kwam vrolijk mee onder de douche waar ze mij na een grondige kuisbeurt en al oraal verwende en ik mijn kleine viking tussen haar lekkere billen stak als ze uitdagend haar lekker kontje tegen mij duwde. Ze was heel enthousiast en ze heeft nu ook een mooi stukje schaamhaar op haar venusheuvel, waar ik niet genoeg van kon krijgen.

Ik was zo blij dat de 'oude' Cristina terug was dat ik niet te hard heb geexperimenteerd met posities zoals ik normaal bij haar doe. Nadat we elkaar in 69 mekaar goed hadden heet gekregen besteeg ik haar en pompte haar naar een lekker orgasme waarbij ze haar benen om mijn rug kruiste zodat ik niet kon ontsnappen. Nadat ze hiervan was bekomen zei ze dat ik op mijn rug moest liggen en heeft ze mij cowgirl bereden tot ik het condoom vol schoot met een bovengemiddelde lading.

Hierna lagen we nog rustig 10 minuten te tongen en heeft ze mij nog wat gepijpt en hebben we over vanalles nagekeuveld tot het tijd was om te vertrekken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan