Recensie Cristina, Leuven 4,56 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Sex10ver

Stamgast
Forumpionier
366
06/07/21
4.189
42
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Spaans
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/cristina-250/
Totale kosten (in euro)
110
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Deze topper nog eens bezocht: https://www.redlights.be/profiel/cristina-250/
Al een tijd een vaste waarde in Leuven, al is ze er niet permanent, maar 1 week per maand komt ze telkens terug. Had op hookers ook al een draadje met positieve reviews, waardoor ik haar destijds ontdekt heb. Ondertussen regelmatig eens bezocht, want zij is helemaal mijn ding : een grote dame met natuurlijke vormen en een vrolijk karakter, helemaal géén bimbo.
Voor PSE of "specialekes" moet je ook niet bij haar zijn, maar voor een top GFE met een sexy meid die ook geniet van wat ze doet, ben je bij haar aan het juiste adres. En als je (zoals ik) ook haar taal wat spreekt, is de social time eveneens geweldig en de algemene (wederzijdse) feeling helemaal top.
Kortom, een aanrader!!
 
Heb vroeger toen ik nog student was in Leuven altijd Amanda bezocht maar sinds zij er niet meer is ben ik op zoek naar de dames die samen met haar in Leuven ontvingen.
Ik herrinner me altijd dat die de gekende 'shower experience' gaven.

Is Cristina een van deze dames die je al begint te pijpen in de douche?
 
Heb vroeger toen ik nog student was in Leuven altijd Amanda bezocht maar sinds zij er niet meer is ben ik op zoek naar de dames die samen met haar in Leuven ontvingen.
Ik herrinner me altijd dat die de gekende 'shower experience' gaven.

Is Cristina een van deze dames die je al begint te pijpen in de douche?
Neen, dat niet vrees ik.
Heb wel ooit een trio gedaan met haar en Yesica (Spaanse met veel tattoos die ook af en aan in Leuven opduikt - zij ontvangt ondertussen wel op een andere locatie), en die laatste was toen degene die in de douche al begon te pijpen. Christina is ook wel een heel stuk groter dan die Yesica bvb, dus voor haar iets minder evident om in een kleine douchecel voor je neer te hurken.
Maar vorige zomer toen het heel warm was ben 'k wel eens met Cristina geëindigd onder de (verfrissende) douche (op haar eigen aangeven) waarbij ze me toen lekker verder pijpte en ik uiteindelijk op haar borsten mocht klaarkomen.
 
Laatst bewerkt:
Heb vroeger toen ik nog student was in Leuven altijd Amanda bezocht maar sinds zij er niet meer is ben ik op zoek naar de dames die samen met haar in Leuven ontvingen.
Ik herrinner me altijd dat die de gekende 'shower experience' gaven.

Is Cristina een van deze dames die je al begint te pijpen in de douche?
Onlangs nog eens bij haar geweest en nu stelde ze ineens wel voor om vooraf samen te douchen waar ze me lekker inzeepte en vervolgens begon te pijpen. Dus... ?
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Spaans
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/cristina-250/
Totale kosten (in euro)
110
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Yes, Cristina is weer (even) terug in Leuven, na lange afwezigheid.
Heb er dus van geprofiteerd om nog eens bij haar binnen te springen. Altijd een zeer aangenaam weer zien met deze goedlachse Spaanse meid!
 
Vandaag afspraak gemaakt met Cristina, na teleurstellende afspraak met Monica eerder deze week, Cristina is terug voor een week in Leuven. Deze afspraak was wel zoals een afspraak dient te verlopen, goede ontvangst, lekkere sex, korte massage en babbeltje. En je weet dat je na je afspraak met Cristina voldaan naar buiten stapt, was ook het geval Hoop alleen dat zij nog even blijft doorgaan want na Amanda, Astrid en Silvia (Boutersem en Helecine) weinig goeds in Leuven te vinden. Zal misschien eens moeten gaan kijken naar die Pietra en Marta in Brussel.
 
Vandaag afspraak gemaakt met Cristina, na teleurstellende afspraak met Monica eerder deze week, Cristina is terug voor een week in Leuven. Deze afspraak was wel zoals een afspraak dient te verlopen, goede ontvangst, lekkere sex, korte massage en babbeltje. En je weet dat je na je afspraak met Cristina voldaan naar buiten stapt, was ook het geval Hoop alleen dat zij nog even blijft doorgaan want na Amanda, Astrid en Silvia (Boutersem en Helecine) weinig goeds in Leuven te vinden. Zal misschien eens moeten gaan kijken naar die Pietra en Marta in Brussel.
Marta zit tegenwoordig in Charleroi
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Duur van bezoek
60 minuten
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Kan de andere reviews hier enkel bijstaan, goeie service. Ziet eruit zoals haar foto's. Voor mij is de klik er niet, iets te professioneel denk ik. Maar als GFE niet een must is, go for it.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Penismassage
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
120 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
280
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
De eerste keer dat ik hier op dit nieuwe forum een recensie post.
Dit is de derde keer dat ik bij Cristina kom en ik heb voor de tweede keer gekozen voor twee volle uren.
Zoals altijd is ze een mooie verschijning als je binnenkomt en begroet ze je met een zoen. Na het geld op tafel te hebben gelegd kleedde ze zich uit om met mij in
de kleine douche te kruipen waar we elkaar lekker inzeepten en bepotelden. Hierna naar het bed waar we elkaar lekker verwenden.

Cristina's lichaam is prachtig, ze heeft mooie borsten en een lekkere kont en als je haar doggy neemt zie je haar mooie vrouwelijke figuur met brede heupen. Misschien dat ze inderdaad enkele kilo's is bijgekomen maar het is allemaal op de goede plaatsen gegaan.
Haar pijpbeurten zijn zeer goed. De vorige keer was het wegens corona nog wel pmc maar nu is het terug zonder. Tijdens het pijpen zorgt ze ervoor dat de eikel goed verwent word met haar tong die overal heen flitst en gebruikt ze soms veel speeksel wat een geil zicht geeft. De ballen worden ook oraal verwend waarbij ze deze (naar aanwijzingen van mij) goed en diep in haar mond zuigt. Het enige minpuntje is dat ze niet echt diep wilt pijpen.
De seks in verschillende standjes waar ook terug zeer aangenaam. Uiteindelijk bereed Cristina mij na het eerste uurtje zeker een kwartier voor ik het condoom volschoot. In het tweede uurtje kwam ik klaar na een lekkere pijpbeurt op haar borsten. Bij het opfrissen voor het vertrek kwam ze terug samen met mij in de douche waar we elkaar terug proper maakten.
Bij het buitengaan regende het dus de weergoden zullen tevreden geweest zijn met de nummertjes die ik en Cristina hebben gedaan. ;)
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Penismassage
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/cristina-250/
Totale kosten (in euro)
140
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Recent afgesproken met Cristina te Leuven na het lezen van de positieve reviews hier. Algemeen kan ik zeggen dat dit voor mij een van de betere ervaringen was. Grote dame, minder slank als op de foto's, volledig naturel lichaam.
Na het financiele, gelijk samen in de erg kleine douche, gezellig :). In de douche begint ze te knuffelen, tongzoenen en pijpen, heel erg GFE. Na de douche op bed wat verder tongzoenen, over naar pijpen, dan naar 69,... Wat was dat genieten te zien hoe ze kronkelt van genot, echt een geile dame Cristina.
In haar advertentie liegt ze niet: "Hot, involved nymphomaniac a sex bomb in bed." Kan het alleen maar beamen. Bij het afscheid zegt ze: see you next time, tja dat dacht ik ook :cool:.
Herhalingsgevaar? 100%
 
Deze week nog eens bij Cristina geweest, goede wijn behoeft geen krans !
Doch heb beloofd dat ik nog eens extra post ging doen omdat het wat slow is voor de moment ... Tja iedereen is ook met vakantie ...Ze is vandaag terug vertrokken en meer dan waarschijnlijk terug binnen 2 weken
 
Ja hier hetzelfde. Ze is heel snel een van mijn favorieten aan het worden.
Aan 500€/week voor een kamer en weinig klanten snap ik wel dat ze een tijdje terug naar huis wilt tot het hopelijk verbetert.
De moment dat daar advertentie terug online komt maak ik alvast snel weer een afspraak :)
 
Ja hier hetzelfde. Ze is heel snel een van mijn favorieten aan het worden.
Aan 500€/week voor een kamer en weinig klanten snap ik wel dat ze een tijdje terug naar huis wilt tot het hopelijk verbetert.
De moment dat daar advertentie terug online komt maak ik alvast snel weer een afspraak :)
500 euro per week ???? Dat kruiskot !
 
500 euro per week ???? Dat kruiskot !
Als ik de kans krijg om met een dame te praten vraag ik gewoonlijk wel eens hoe het gaat qua klandizie.
Wat ze voor de kamer betalen komt ook wel is ter sprake. I know, rare vraag, ik vind de economie erachter wel boeiend :)
Die dagkamers kosten allemaal 70€/dag of meer., veel zelfs 80€/dag. Dus ja, het eerste uur per dag dat ze werken is verloren aan huur en vaste kosten.
 
Dat was dan toch niet echt lang, want ik heb daags erna even gekeken en ze stond alweer niet meer online, intussen nog steeds niets. Iemand die iets meer weet toevallig?
 
Dat was dan toch niet echt lang, want ik heb daags erna even gekeken en ze stond alweer niet meer online, intussen nog steeds niets. Iemand die iets meer weet toevallig?
Ze is dan toch wel degelijk een weekje in Leuven geweest hoor. Ik heb haar toen nog op de valreep bezocht op 17/08. De dag erna ging ze terug naar huis. Dus (ik) verwacht haar pas in september terug.
 
Heb haar afgelopen week voor eerste maal bezocht en was voor mij toch niet een top date. Leek meer op de zoveelste in de rij. Geen douche service. Beffen had ze liever niet. Pijpen, ballen likken en NMC was wel ok, maar niet echt GFE ervaring. Mooi en vriendelijk is ze zeker wel. Was voor een tiental dagen in Leuven.
 
Heb haar afgelopen week voor eerste maal bezocht en was voor mij toch niet een top date. Leek meer op de zoveelste in de rij. Geen douche service. Beffen had ze liever niet. Pijpen, ballen likken en NMC was wel ok, maar niet echt GFE ervaring. Mooi en vriendelijk is ze zeker wel. Was voor een tiental dagen in Leuven.
Misschien is de klik er gewoon niet? Want dat staat volledig haaks op mijn ervaring met haar.

Ik kan natuurlijk alleen maar over mijn eigen ervaringen spreken, maar ik denk niet dat ik er al geweest ben zonder haar te beffen, en dat werd toch altijd geapprecieerd. Ze maakt het uur ook altijd helemaal vol en we eindigen vaak met gewoon in elkaars armen liggen en strelen.
 
Misschien is de klik er gewoon niet? Want dat staat volledig haaks op mijn ervaring met haar.

Ik kan natuurlijk alleen maar over mijn eigen ervaringen spreken, maar ik denk niet dat ik er al geweest ben zonder haar te beffen, en dat werd toch altijd geapprecieerd. Ze maakt het uur ook altijd helemaal vol en we eindigen vaak met gewoon in elkaars armen liggen en strelen.
Ja, vreemd inderdaad. Bij mij ook altijd top-dates en ik heb haar zeker al elke keer gebeft, tot ze ervan ligt te schokken op bed...

OK, (tong)zoenen doet ze niet altijd en ze gaat ook zelden mee in de douche (maar die zijn ook gewoon klein en gammel daar). Dus dat niet iedereen dat echt GFE vindt, dat kan...
 
Ik ben ook reeds een paar maal bij Cristina langs geweest, verleden weekend nog, maar ik moet zeggen dat ze toch wat kilootjes is bijgekomen in vergelijking met een paar jaar geleden. De sex is nog steeds top maar ik denk dat het mijn laatste maal bij haar is geweest. Ik hou echter van meer slankere types. Voor mannen die vallen op wat meer rondere vormen is ze wel top.

Ciao
xxxsoze
 
Ik ben ook reeds een paar maal bij Cristina langs geweest, verleden weekend nog, maar ik moet zeggen dat ze toch wat kilootjes is bijgekomen in vergelijking met een paar jaar geleden. De sex is nog steeds top maar ik denk dat het mijn laatste maal bij haar is geweest. Ik hou echter van meer slankere types. Voor mannen die vallen op wat meer rondere vormen is ze wel top.

Ciao
xxxsoze
Ja, t.o.v. haar foto's (en in de loop der laatste jaren) zijn er zeker wat extra kilootjes blijven hangen. Maar mij stoort het alvast niet.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Spaans
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/sensual-cristina-new-in-your-city.html
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Cristina is terug in Leuven en dan moet ik natuurlijk eens binnen wippen 😉
In Leuven is dat momenteel voor mij persoonlijk de enige vaste waarde. Ik hou van haar "naturel" , zowel qua lichaam als qua manier van doen. Bij haar geen fake boobies etc, maar ook geen fake gekreun of zo, enkel een meid die zich lekker geeft tussen de lakens (of waar de actie zich ook afspeelt). Met haar beleef ik telkens een super lekkere GFE.

Dus mannen uit het Leuvense, breng deze parel zeker nog eens een bezoekje, want ze is het waard!
 
Laatst bewerkt:
Cristina is terug in Leuven en dan moet ik natuurlijk eens binnen wippen 😉
In Leuven is dat momenteel voor mij persoonlijk de enige vaste waarde. Ik hou van haar "naturel" , zowel qua lichaam als qua manier van doen. Bij haar geen fake boobies etc, maar ook geen fake gekreun of zo, enkel een meid die zich lekker geeft tussen de lakens (of waar de actie zich ook afspeelt). Met haar beleef ik telkens een super lekkere GFE.

Ze vroeg me trouwens ook nog eens over haar te schrijven, want momenteel heeft ze nauwelijks werk (gisteren niemand! 😢), wat ik dan ook met veel plezier voor haar doe.
Dus mannen uit het Leuvense, breng deze parel zeker nog eens een bezoekje, want ze is het waard!

Jij bedoelt waarschijnlijk deze ipv Pietra

 
Terug
Bovenaan Onderaan