Recensie Cristina, Lommel 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Mitch1986

Newbie
9
04/08/22
1
1
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/cristina-the-best-full-service-without.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
op voorhand gevraagd of alle diensten inclusief waren, ter plaatse mocht niks want ze was ofwel te gevoelig of nog pijn van de vorige klant.
enigste pluspunt dat ze had was een strak kutje maar dan is alles ook gezegd
 
Ik vraag me toch af wat jullie nog altijd bij die Roemeense bendes blijven zoeken? Het moet intussen voor iedereen toch wel duidelijk zijn dat er daar heel wat niet in orde is. Lees er om te beginnen de recensies maar eens op na, het overgrote deel van die Roemeense dames heeft alles behalve positieve kritieken. En als je dan leest van waar die negatieve kritiek komt, lees er je eigen bijdrage dan nog maar eens op na, alle diensten inclusief tot je daar ben (en waarschijnlijk al betaald hebt), en een hele hoop andere uitvluchten om geen service te moeten geven. Als het jullie nog steeds niet duidelijk geworden is dat die meisje dit niet allemaal uit vrije wil doen, dan begrijp ik het niet. En ondanks al die negetiee ervaringen, toch maar steeds terug naar die Roemenen.
Kijk ook maar eens hoe dikwijls die Roemenen moeten verhuizen en/of hoe dikwijls die boel wordt geviseerd en gesloten/opgepakt door de politie. Dan moet het toch beginnen dagen in jullie hersenpan.
 

Hier was iemand behoorlijk positief bij zijn kwartet met o.a. Christina erbij.
 
Terug
Bovenaan Onderaan