Recensie Iza, Bocholt 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

hmmmm84

Newbie
3
22/12/22
2
2
Intiem
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/iza-morena-2.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Kom zojuist van deze heerlijke jonge dame vandaan met een grote smile op mijn gezicht

aangezien dames te Bocholt vaak het een en ander te wensen over laten eerst om verificatie gevraagd,
even kort videobellen en het was wel duidelijk dat ze echt een lekkere jonge meid is (binnenkort 23 na eigen zeggen &
inclusief de volle bos krulhaartjes van de advertentie)

Spreekt heel vlot engels en maakt vooraf en naderhand graag een praatje (kijkt verder niet op de klok)

Bij aankomst eerst even voorgeproefd of ze lekker zoent wat zeker het geval was en de financien zoals besproken afgehandeld.

eerst nog even wat praten en zoenen en toen ze een muziekje opzette kon ik vast plaatsnemen op t bed,
op het ritme van de muziek aan de bed rand haar van haar kleding ontdaan en wat gevoelige plekjes opgezocht om op te warmen, van gevoelige heupen en hals tot de lekker strakke borstjes waar je alles mee mocht doen wat je wil ( wel vergroot maar mooie proportie en profesioneel nagenoeg onzichtbaar gedaan)
Na enkele minuten hadden we het hele bed al gehad en alles geproefd (maar geen van beide oraal, daar kwamen we niet aan toe 😅) en werd t tijd voor het rubbertje.
Stevig zoenend door alle standjes heen gewerkt waarbij ze wel houdt van t stevige werk tot ze na een half uur in cowgirl bovenop me klaar kwam, altijd lekker. Even de tijd genomen om allebei op adem te komen en wat te drinken ivm de hitte van deze lekker hete meid en toen door voor de finishing touch om in missionaris rond t uur ongeveer te eindigen. Nog een kwartierjte na gepraat en nog wat gedronken.

helaas gaf ze aan dat ze zondag weer verder trekt, en laat de agenda geen bezoeken meer toe,
want herhalings & verslavings gevaar bij deze dame is groot, voor mij makkelijk een plaats in mijn top 3


(meestal recensies op nzc, maar deze jonge dame wilde ik niet missen dus met rubbertje gedaan)
 
Laatst bewerkt:
Vandaag bij Iza geweest. Ontvangt nu in Hamont, net over de grens.
Deelt het huis met een Roemeense maar gaat ook hier niet blijven.
Mijn beleving is een copy paste van bovenstaande. Wat een plaatje van een meid. Wat andere dingen gedaan (geen pzc want ze doet alles safe), maar wat ze doet, doet ze met overgave.
Ga er zeker weer langs.
 
Terug
Bovenaan Onderaan