Recensie Cristina (Roe), Den Haag, Geleenstraat 84 k3 4,25 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Marcov12

Stamgast
696
07/08/21
1.025
55
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Cristina stond gisteren in een sexy leopard bikini. Ik werd supergeil van haar en ben naar binnen gestapt. Ik ken haar van eerdere bezoekjes bij haar. Gekozen voor pz + beffen voor 100 euries. We begonnen elkaar te strelen en te kussen. Ik werd bloedgeil van haar gfe.
Pijpen doet ze heerlijk diep, ik moest me inhouden om niet te snel klaar te komen. Na een paar minuten begonnen in missio, heerlijk overheen gegaan. Afgemaakt in doggy, wat is het toch een lekker meid! Ik kwam bonkend heerlijk klaar in haar kutje mc. Afscheidgenomen en weer op pad gegaan.
 
De Geleenstraat en omg. is dat andere wandelgebied wat ik een aantal jaren geleden heb herontdekt na een lange afwezigheid. Vooral in de jaren 90 en begin 2000 was ik er regelmatig aan de wandel.

De afgelopen jaren heb ik met vele Oost-Europese schoonheden kennis gemaakt.;)

Zo was ik eind vorig jaar 2x bij een heel mooi lief Roemeens meisje in ditzelfde pand nr 84 en eerlijk gezegd dacht ik, van veraf, dat ik haar
gistermiddag weer zag staan.:)

Maar nee, het was Cristina bij wie ik een aantal jaren geleden 2x keer ben geweest. Zij stond toen ergens in nr 45 een beetje aan de linkerkant en had toen wat meer lichtblond haar, een heel mooi Roemeens meisje toen en nu nog mooier zo vindt ik zelf.

Mooie slanke taille, mooie kleine borstjes, lang iets donkerder blond haar, mooie outfit, een soort van tijgerprint body, zwarte kousjes, mooie glimlach ff praatje maken en voor P+N+B(effen) voor 70 Euro naar binnen, zij heeft nu de eerste kamer rechts van het gangpad. Dit pand nr 84 heeft altijd mijn voorkeur vanwege…. ja precies het plafond, wat ik daarmee bedoel dat zoeken jullie zelf maar uit.

Leuk muziekje erbij, staande opwarming, net zoals met dat mooie Roemeense meisje van eind vorig jaar, het hadden zusjes kunnen zijn.:D

Op bed lange spiegels links en rechts. Cristina Pijpen lekker hoor, daarna naar standje 69, Cristina on top, mooi hoor dat plafond! Daarna dogie en in normal position gefinisht, effe leuk napraten, dag mooi meisje bedankt en tot ziens!

Heel mooi leuk spontaan meisje, een van de vele recente topmeisjes van Gaastra 1968
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vanmiddag op bezoek geweest bij Christina, afgesproken 70 euro inclusief beffen. Jonge blondine, mooi lichaam, lief gezicht, naturel B cup, krijg ik heel veel zin in. Heel veel gezoend en geknuffeld, mijn oorlellen werden lekker gelikt, gezogen, gebeten. Haar handen ook aktief mijn tool wakker te maken. We hebben de mooie kamer van Elisabeth gebruikt ….. hahaha. Het zuigen en knijpen van haar borsten en het uitgebreid likken en zuigen van haar beide gaten was een opwindend werk. Cd erom, blowjob en dan neuken hoeven niet meer zo lang te duren, lekker klaar gekomen in haar kutje. Geen tijdsdruk, ik zal zeker terug komen
 
Vanmorgen ben ik weer op bezoek geweest bij Christina, ik kwam vandaag als eerste klant. Na enkele minuten wachten voor haar raam, kwam ze te voorschijn in dagelijkse kleding, lange broek en blouse met 2 haarknotten op haar hoofd. Echt een mooie jonge vrouw om te zien, zeer goed verzorgd uiterlijk. Binnen, direct beginnen met knuffelen, mijn handen komen onder haar broek en blouse alles te betasten. Na het voldoen van de financiële verplichting gaan alle kleren uit en de tools wassen. Bij staande lichaamsverkenning mag je alles likken, zuigen, bijten, billen kneden, zij deed ook op mijn oren. Haar handen blijven spelen met mijn tool. Vervolgens draait zij om zodat ik de gelegenheid krijg om met haar borsten te spelen en te kneden. Zij heeft een lichaam van een jong meisje, platte buik, sexy naturel B-cup borsten.
Voor het beffen, leg ik haar dwars met billen op het rand van haar bed en ik knielen likken vd beide gaten en lekker sabbelen van haar lange schaamlippen. Eerst 69 positie genomen en daarna in missionaris ben ik klaar gekomen, met cd. Mag eventjes op haar blijven liggen om te hijgen na hard werken. Na het wassen ging ze aankleden als een turnster en zo staat ze weer achter het raam. Ze ziet het prima uit met deze kleding, haar lichaam en uitstraling is hiervoor geschikt. Het zal voor mij lastig worden als Elisabeth volgende week terug komt. Ze zullen naast elkaar staan, dan moet ik elke keer kunnen kiezen.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Gisteren zag ik dat Cristina weer terug was van haar vakantie, dus gelijk naar binnen. Wat is het toch een mooi meisje. Eerst lekker staande verkenning waarbij ze lekker haar handen over mijn lichaam laat glijden. Daarna op bed meteen lekker efficient in 69. Tijdens het pijpen pakte ze ook even snel een condoom om mijn aarsje erbij te stimuleren. Daarna het even snel vanaf de bedrand afgemaakt in doggy, wat een feest. Wasje doet ze voor en na, erg schone dame.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik heb Cristina vanmiddag ook gezien. Wat een plaatje zeg. Vanaf buiten kon ik haar niet goed peilen. Ook met de zon in de middag op die weerkaatsende ramen. Ze oogt ook vrij lang, en kijkt een beetje streng op die hakken, maar eenmaal binnen en in de kamer is het een schatje. Lekker lenig, en atletisch. Zo'n meisje wat je stiekem in je binnenzak meeneemt. Heel vrolijk en giegelend. Afgesproken gewone sex met beffen(70 euro). Eerst staan begonnen naast het bed. Zij mij overal strelen, en likjes gevend. Daarna op bed, heb ik haar in verschillende standjes mogen beffen, terwijl ze mij bleef aankijken. Wat een prachtig meisje, en wat doet ze lekker mee. Zoenen doet ze niet. Weet iemand of ze tongzoent als je bijbetaald. Want dat zou voor mij de GFE helemaal afmaken. Ik had een beetje haast anders had ik haar ook nog wel in verschillende standjes willen nemen, nu maar met een betrouwbare missionaris afgemaakt. Daarna nog even babbelen over Corona en Apepokken, en met een vrolijke glimlach gedag gezegd. Ik hoop een beetje dat er nog meer leuks met haar in het vat zit, als ik wat meer tijd neem. Als jullie tips hebben houd ik mij aanbevolen.
 
Nu ik een beetje bezig ben met het opkopen van tijd van Reina denk ik ondertussen ook aan Cristina.

Zolang Reina niet consequent is met wat ze eigenlijk nou wil, is het niet al te lastig om ook wat tijd met Cristina door te brengen.

Heb al een paar plannen gemaakt. Weet niet hoe ik het ga aanpakken, maar tijd is geld.
 
Een date gepland met Cristina. Alle recensies gelezen te hebben, ben ik benieuwd naar mijn ervaring. Heb het lang uitgesteld. Ben mijn eerste afspraak niet nagekomen en "it is what it is". Momenteel ben ik weer terug uit Oekraïne in de EU (Polen) en heb het gelukkig overleefd. Dagelijkse bombardementen meegemaakt en ben tot 35km van bezet gebied geweest. Heel veel mooie meisjes gezien in Oekraïne maar niemand die mijn aandacht trok. Krijg af en toe flashbacks van alle meisjes die ik heb gezien, enzovoorts. Cristina is wel heel erg mooi, totaal mijn type. I loveeee blonde girls 🤭😍💌😉.
 
Op de een of andere manier lijkt het wel alsof sommige mannen (hier online) niet beseffen dat de meeste dames dit werk voor een beperkt aantal jaren doen, vervolgens gaan ze weg en nemen afstand van alles wat hiermee te maken heeft.

Ik heb Cristina zelf ook niet meer gezien, waar ze ook is, ik hoop dat het goed met haar gaat!!!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan