Recensie Crystel, Groningen (vh Amsterdam) 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb haar eerder dit jaar 2 x in Groningen ontmoet. Ze is in het echt nog aantrekkelijker dan op de foto's. Ze is vrij dominant, met name als ze je ziet zitten. Ze houdt nogal van witte boys met "pink holes". Je merkt aan alles dat ze echt geil wordt en ervan geniet. Mogelijk had ik mazzel dat ik in haar smaak viel. Geilste was dat je dat ook letterlijk ziet in haar ogen, ze kijkt je intens aan met die stoute en geile blik. Het liefst wilde ze mij bare neuken. Ik heb wel dat toen ontmoedigd. Ze gebruikt PREP, ik heb de pillen zelf gezien en haar zien innemen. Als je haar geilheid toelaat, dan is ze geen klokkijker.

Overigens is ze ook aardig als gesprekspartner. Ondanks haar dominante karakter in seks, komt ze vrij rustig en introvert over als je met haar praat.
Volgens mij was ze niet zo enthousiast over Nieuwstad, dus ik denk niet dat ze daar terugkeert.

Kan iemand uit Amsterdam mij vertellen of zij nog regelmatig te vinden is in Amsterdam achter het raam? Ik zit te denken in de vakantie keer hotel te boeken in Amsterdam en dan eens flink los te gaan :).

Laatst bewerkt:
Laatste keer dat ik over de wallen liep stond ze wel gewoon in de bloedstraat, en als je op grindr kijkt en zoekt in de regio van de Wallen komt ze ook meestal naar voren dus naar mij weten is ze er nog dagelijks te vinden.

Ik mag haar alleen helaas niet meer bezoeken omdat ze mijn eerlijke mening niet waardeerde 😂

Terug
Bovenaan Onderaan