Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk weet dat ze a.s. Zondag tot 18:00 in de Bloedstraat ontvangt. Ik ga ook een hotel boeken en ga oa bij haar langs, Karina en denk Katerine. Wordt lastig zitten daarna denk ik.Ik heb haar eerder dit jaar 2 x in Groningen ontmoet. Ze is in het echt nog aantrekkelijker dan op de foto's. Ze is vrij dominant, met name als ze je ziet zitten. Ze houdt nogal van witte boys met "pink holes". Je merkt aan alles dat ze echt geil wordt en ervan geniet. Mogelijk had ik mazzel dat ik in haar smaak viel. Geilste was dat je dat ook letterlijk ziet in haar ogen, ze kijkt je intens aan met die stoute en geile blik. Het liefst wilde ze mij bare neuken. Ik heb wel dat toen ontmoedigd. Ze gebruikt PREP. Als je haar geilheid toelaat, dan is ze geen klokkijker.
Overigens is ze ook aardig als gesprekspartner. Ondanks haar dominante karakter in seks, komt ze vrij rustig en introvert over als je met haar praat.
Volgens mij was ze niet zo enthousiast over Nieuwstad, dus ik denk niet dat ze daar terugkeert.
Kan iemand uit Amsterdam mij vertellen of zij nog regelmatig te vinden is in Amsterdam achter het raam? Ik zit te denken in de vakantie keer hotel te boeken in Amsterdam en dan eens flink los te gaan.