Recensie Daiana, Roermond 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Lawa13

Newbie
24
20/12/23
17
11
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/7740511-daiana
Totale kosten (in euro)
80
Op bezoek geweest bij Daiana in Remunj. Contact via whatsapp verliep soepel, duidelijke communicatie.
Ontvangt je in een appartement in een groot appartementencomplex aan de rand van de stad.

Pijpt gewillig en kijkt graag of ze het goed doet. Ook wat betreft sex is ze niet bang. Kan wat hebben en doet fijn mee. Haar lichaam is echt wauw. Waanzinnig.

Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/7740511-daiana
Totale kosten (in euro)
100
Gisteravond laat langsgeweest. Is de dame van de foto's: slank en een leuk gezicht. Ontvangst is in appartement tegen centrum aan, in een kleine onaantrekkelijke kamer waar het bloedheet was, met enkel een kleine tafelventilator die voor onvoldoende verkoeling zorgde.
Dame is vriendelijk en spreekt voldoende Engels. Maar is ook zakelijk, dwz een opwindende date werd het nooit.
Zittend op bed direct pmc en dat gebeurde zonder al te veel variatie. Na minuut of 2 de vraag 'fuck'? waarop ik zei 'easy', oftewel rustig aan, maar dat begreep ze niet. Wel begreep ze 'tranquilo', dus nu liggend op bed ging ze nog even door met pijpen. Na nog een paar minuten was het 'fuck'. Ze voorzag zichzelf van een dotje glijmiddel en ging on top. Direct ging ze flink tekeer, alsof ze me zo snel mogelijk klaar wilde hebben. Het hele gebeuren gaf met het gevoel van afwerksex.
Wat prettig was, was dat ze in deze cowgirlpositie even geheel op me ging liggen en toen zelfs kortdurend fijne tongzoenen toeliet. Daarna doggy, wat prima was, omdat ze een erg fijn lichaam heeft met prachtig kontje. Laatste standje missio, waarbij ook enkele tongzoenen.
Ik was behoorlijk bezweet door de warmte op de kamer, helaas niet omdat het een hete ontmoeting betrof. In de badkamer heb ik me bij de wastafel een beetje kunnen opfrissen.
Al met al geen herhalingsgevaar.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan