Recensie Daisy (Bul), Antwerpen, Vingerlingstraat 6/3 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Kladderadatsch

Stamgast
Forumpionier
409
02/07/21
587
41
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/hallo-im-daisy-you-can-find-me-on-the-whatsapp-2.html
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Met een broek vol goesting was ik nog eens in de auto gesprongen. Gezwind parkeerde ik op de Brouwersvliet om daarna de dagshift nog eens goed te bekijken.

Daarvan vielen mij meermaals het lekkere duo Andrea en Vanessa op (die moet ik misschien eens samen doen? ?), Christina in VT en enkele hete mokkies in SS21-23.

Toen ik echter voorbij Daisy liep (VL6/3), was ik onmiddellijk gecharmeerd door haar 'Belgische outfit': ze draagt van die scheenbeensokken (of hoe heet dat?) met de Belgische vlag erop. Ze stond wel erg goedlachs naar mij te lonken, waardoor ik er na nog één rondje voor gevallen ben.

Binnen bleek een spraakwaterval, over de meisjes aan de overkant die net ruzie hadden met twee klanten (ik denk dat ze stiekem foto's hadden genomen of zo), het weer, haar eten van die dag. Ondertussen sukkelde ik mijzelf uit mijn jeans, waste piemelmans even en ging bij haar op bed zitten.

Ik wou haar even lekker verkennen, maar ze gebood mij direct om neer te liggen. Dat vind ik toch nogal een afknapper, zo van doe-dit-doe-dat.

De pijpbeurt was oké. Ze ging niet heel diep, maar ze pijpte wel lekker door zodat ik er veel van voelde, ook al was alles met condoom. Daarna heb ik haar even gebeft in missionaris, waarbij ze mij bleef aankijken. Toen ik vroeg om haar te mogen rimmen vroeg ze er extra voor. Daar heb ik dus voor gepast.

Neuken dan maar. Eerst in doggy, lekker met mijn handen in haar smalle taille en af en toe met mijn natgelikte duim over haar kontgaatje. Dat mocht dan weer wel
?. Toen ik daar wat moe van werd, vroeg ik haar op haar zij te gaan liggen, zodat ik haar héél lange benen langs mij had en ik mijn armen rond haar heupen kon leggen. Ik vroeg haar om mij zo te neuken door haar kont naar achteren te duwen. Dat deed ze even, maar ze werd daar al snel moe van.
Daarom heb ik haar maar op haar buik laten liggen, zodat ik er schildpadgewijs op kon. Dat voelde heel lekker, altijd lekker intiem ook. Even later was het van boem pats, lichten uit. Kapotje vol.

Ik vond het een oké bezoekje, maar ik heb andere favorietjes waar ik liever bij ga. Daisy is niet slecht, maar ook niet wauw.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan