WHEM Dakota, Maasmechelen (vh oa Knokke-Heist)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Deze week langs geweest in Maasmechelen, heel vriendelijke kleine dame en goede ontvangst, geen tijdsdruk na dat je u wensen en tijd voorgelegd hebt en netjes eerst afgerekend. Komt heel verzorgd over en netjes overal glad. Eenmaal uitgekleed samen kwam ze me vastnemen en zei me haar tepels en borsten even te voelen omdat ze heel gevoelig zijn en nog beetje pijnlijk, ( hoe ik het verstond recente borstvergroting ), ik moet zeggen zeer geslaagd en niet echt merkbaar. Ze begon me in mijn nek te kussen en gingen stilletjes aan op bed liggen en ze vroeg me wat ik eerst wou doen. Eerst wat knuffels en op het gemak elkaars lichaam verkennen leek me wel een fijn begin. Zo gezegd zo gedaan, ze vroeg me om haar poesje te ontdekken met mijn vingers en ging voor mij met haar benen wijd open zitten zodat ik alles voor mij had en haar lekker kon beginnen vingeren, een heel strak poesje had ze wel en werd snel vochtig nat daar, haar blik zei al genoeg dat ze er wel van genoot op dit rustig tempo en met haar clitoris te strelen en iets steviger bewegingen erop en erin kreeg ze snel zin in meer ( had 30 min genomen) Ze vroeg me wat ik wenste en of ze me mocht pijpen, natuurlijk zei ik ja ( ik vroeg wel een condoom) en ging relax op mijn rug liggen waarover ze met haar mondje er mooi heen en weer mee ging, wat me wel verbaasde dat ze hem helemaal erin kreeg zonder moeite en kokhalzen ( ben normaal geschapen , maar zeker niet te klein ) en ze ging lekker tekeer, normaal kom ik zeker niet te snel klaar maar moest me toch goed focussen om al dan niet te komen. Ze vroeg me of ik haar wou beffen en kwam over mij omgekeerd liggen zodat mijn hoofd aan haar poesje klaar lag om van alles ondeugend mee te gaan doen. Ik vond dit zodanig een mooi uitzicht voor mij dat ik terug met mijn vingers te werk ging en het hele strak poesje kon bespelen, ik mocht ook haar kontgaatje strelen (heel mooi proper sterretje) wat ze ook leuk vond ( ondertussen bleef ze me goed pijpen, nadat ik zei dat het voldoende was dat pijpen en haar wou voelen is ze met haar poesje over mijn borstkas, mijn buik naar mijn speelgoed gegaan om daar dan zacht gaan op te zitten nadat ze toch glijmiddel wenste omdat ze echt strak stond. eenmaal dat ze erop zat met haar rug naar mij ging ze echt goed lekker rijden erop en diep, ik dacht wow gaat hier snel gebeuren maar kon het tempo goed aan en onder controle houden van de grens van de lozing . ik kon er echt van genieten hoe ze bezig was, heel mooi heup werk en ging af en toe stevig door, daarna heeft ze zich omgedraaid en terug bovenaan gaan op zitten en hetzelfde heupwerk tot gevolg, een heel mooi zicht van haar borsten, een gezicht dat genot en zin uitstraalde en niets was teveel. daarna vroeg ze me wat ik nog wenste en heb nog verschillende standjes mogen en kunnen doen, niets was teveel gevraagd. toen ze op haar zij lag kon ze haar benen heel goed spreiden dus heel lenig langs alle kanten hoe je ze draaide en kon je haar diep voelen en goed penetreren wat ze graag mee kreunde ook. na 25 minuten waar ze goed aan meegewerkt heeft ben ik lekker klaar gekomen in haar, weliswaar met de condoom nog aan. Ze vroeg me wel als ik in haar mond wou klaarkomen geen probleem was maar mits extra, voor mij was dit geen must. Alles netjes afgekuist en nog in de badkamer mogen verfrissen en een vriendelijke babbel en uitzwaai. Voor mij was dit echt als een vriendin gevoel op een rustige mooi opbouwende date met een zalig lichaam en genotsvolle dame die passie in haar werk steekt. Een aanrader, voor mij absoluut, ik keer zeker nog is terug en hopelijk blijf ze er nog even.

Terug
Bovenaan Onderaan