dame voor zestig jarige

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
ja inderdaad,zo had ik het nog niet bekeken, als ik de dames eerst met respect een mailtje of app-je stuur , kan ze me alsnog een berichtje sturen, alhoewel ik als ik op Baekelandplein kom niet iedereen staat te juichen van de dames.

Ik ben een jaar of 6 geleden met deze hobby begonnen en heb inmiddels de 60 aangetikt.
Ben me er zelden bewust van geweest dat mijn leeftijd een probleem zou kunnen zijn voor de dames. Op kinky heb ik enkele dames gezien die een leeftijdsgrens aangeven, die heb ik dan maar gemeden.
Altijd in zuid oost Brabant gewandeld en nooit ervaren dat een dame mijn leeftijd een probleem vond. Wel zoek ik, zoals ik in meer reacties lees, dames vanaf ongeveer 30.
Ook in de Duitse fkk-saunaclubs nooit weerzin of weerstand ervaren.
Besef ook wel dat ik niet de droomprins van de dames ben maar de euro's vergoeden veel denk ik.
Vooral veel leuke contacten gehad ( en nog steeds), niet teveel bij stil staan en vooral genieten.

ik vroeg me af, ik loop zelf ook al een eindje naar de zestig, maar zijn er nog dames die zestigers of oudere willen ontvangen in Brarbant?
Moet je de pol over de leeftijd van de wandelaars eens invullen . met jouw leeftijd zit je gegarandeerd bij te top leeftijd van alle wandelaars. Waarom je dan zorgen maken . zolang alles naar behoren werkt , niet teveel vragen bij stellen en genieten .

Wandel zelf ongeveer een 45jaar
Ben er zelf 65 nu en geniet nog van de dames
Laatste dame zei me dat ik beter was dan iemand van 25jaar
Dus gewoon lekker blijven genieten
Dan had je zeker, financieel flik afgetikt?? Die dames zeggen alles wat jij graag hoort,wat denk als ze zou zeggen,je was als een natte slappe krant..dan kom je toch nooit meer terug.

Ik ben ook van die leeftijd, en lieg er keihard 10 jaar vanaf, laatst wel eentje gehad die vroeg hoe oud ik werkelijk was, en dan een beetje vrouwachtig doen, en de vraag met een vraag beantwoorden, van wat denk je ? Bingo, goed geraden je gaat door voor de magnetron, oftewel Bassie geeft zijn echte leeftijd bij de dames niet toe,, hier geen probleem , dit jaar nog 60.

Denk er wel eens over na, laatst een die naar eigen zeggen 12 jaar jonger was als mij jongste, gvd denk ik dan, zou willen dat ik 40 jaar jonger was.

Er is maar een ding dat de dames motiveert, en dat zijn die dingen met 50 erop, en dan een veelvoud daarvan, money makes the world go round

Hier in Tilburg zijn ook een paar dames va rond de 60 actief, maar ben daar langs geweest en bijna gillend wegelopen, bbbbrrrrrr, eentje van 60 beffen en neuken, moet er niet aan denken

Zaterdag deze dame nog bezocht als 60-plusser.

Komt wat koel over, maar een lieve vrouw.

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan