girtdeglijer
Newbie
ik vroeg me af, ik loop zelf ook al een eindje naar de zestig, maar zijn er nog dames die zestigers of oudere willen ontvangen in Brarbant?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenMoet je de pol over de leeftijd van de wandelaars eens invullen . met jouw leeftijd zit je gegarandeerd bij te top leeftijd van alle wandelaars. Waarom je dan zorgen maken . zolang alles naar behoren werkt , niet teveel vragen bij stellen en genieten .ik vroeg me af, ik loop zelf ook al een eindje naar de zestig, maar zijn er nog dames die zestigers of oudere willen ontvangen in Brarbant?
Dan had je zeker, financieel flik afgetikt?? Die dames zeggen alles wat jij graag hoort,wat denk als ze zou zeggen,je was als een natte slappe krant..dan kom je toch nooit meer terug.Wandel zelf ongeveer een 45jaar
Ben er zelf 65 nu en geniet nog van de dames
Laatste dame zei me dat ik beter was dan iemand van 25jaar
Dus gewoon lekker blijven genieten
300 voor 2 uurtjesDan had je zeker, financieel flik afgetikt??
Precies..vaste klant erbij.Klanten binding noemen ze dat..300 voor 2 uurtjes
En zijn samen aan het kijken voor minder en dan elke 2 weken
Maakt niet uit, als je maar naar je zin hebt, en als de dame het niet laat merken dat ze het voor de poen doet, nou en !!Precies..vaste klant erbij.Klanten binding noemen ze dat..
Met 65 en jong zijn ??Oke is goed jongen,Thnx alvast.?
Welke dames zijn dat? Zo vele zijn er niet te vinden via Kinky en SJ... Ik vind dat juist wel spannendHier in Tilburg zijn ook een paar dames va rond de 60 actief, maar ben daar langs geweest en bijna gillend wegelopen, bbbbrrrrrr, eentje van 60 beffen en neuken, moet er niet aan denken