Dame werd kwaad dat ik haar niet wou beffen?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
ik denk niet dat je daar de dame een dienst mee bewijst.

Ik wil gewoon kunnen achterhalen of wat hier geschreven werd enigszins klopt en ik ben geen lid van dit forum om wie dan ook een dienst te bewijzen.

Ik heb gewoon grote twijfels over het verhaal en die kunnen enkel een beetje weggenomen worden als ik weet dat deze dame effectief bestaat.
Enkele screenshots nemen die twijfel niet weg.
 
Ik wil gewoon kunnen achterhalen of wat hier geschreven werd enigszins klopt en ik ben geen lid van dit forum om wie dan ook een dienst te bewijzen.

Ik heb gewoon grote twijfels over het verhaal en die kunnen enkel een beetje weggenomen worden als ik weet dat deze dame effectief bestaat.
Enkele screenshots nemen die twijfel niet weg.
Jos is geen zeveraar (vertelt geen onzin).
 
En... het was geen 'vluggertje' maar wel een vooraf ingeplande afspraak van 2 uur. En... de dame was geweldig (lees m'n recensie). Maar de setting... en dat afschuwelijke peeskamertje zonder verluchting! Verschrikkelijk! Nooit meer!
Dat was toch de Geleenstraat of ben je inmiddels ook naar de Doublet geweest want Rana had het over de Doublet
 
dienstmededeling
Aan de afgelopen 20 (verwijderde) posts te zien is eea wel uitgediscussieerd. Nergens voor nodig om dit topic nu te vullen met weetjes over de Nederlandse taal of andere off-topic zaken. dank u..
 
1) Je betaald veel te veel
2) Als ze nee zegt, dan doe je het niet toch gewoon zonder instemming
3) Je kan ook een deel van je geld terug vragen als het niet is wat je wil
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan