Dame werd kwaad dat ik haar niet wou beffen?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Een van de weinigen op dit forum die met de juiste ingesteldheid haar werk doet volgens mij (ook al heb ik haar nog niet ontmoet) Maar gewoon hoe ze de dingen onverbloemd zegt, pleit geheel voor haar.
ja, want zo te lezen, moet je daar niet voor bij @Mila zijn.
 
Ik ben gewoon van nature iemand die graag wat trager gaat en enorm sensueel is. Ik kan echt genieten van een trage date, zowel met sekswerkers als andere dames die ik niet betaal. Als de date dan van 19u-23u is, dan bestel ik gewoon even wat eten, da's net zo gezellig.

Ik vind het ook oprecht leuk om een vrouw erotisch te masseren en op zoek te gaan naar haar gevoelige plekjes en daar mee te spelen.

Tot de dame u vraagt van haar op te geilen met een lekkere likbeurt voor het neuken, dan gaat u dwarsliggen?

Wat verwacht u dan eigenlijk?

Uw extreem wispelturigheid is dus de fout van de dame?
 
Maar dat je ook weet dat een man bij je komt voor sex, en dat als intiem aangeboden wordt dit ook moet geleverd worden, en het niet aan je klant is om je klaar te doen voelen hiervoor.
Je kan van mening verschillen over of de dame ook dingen moet doen waar ze geen zin in heeft. Tot op zekere hoogte wel misschien. Maar als ze zich ongemakkelijk voelt, dan zal ze geen volgende keer met je afspreken. Je had een leuke band met haar, toch jammer om dat op het spel te zetten door niet met haar mee te bewegen.
 
Een date is altijd geven en nemen heb altijd een goede verstandhouding gehad met de dames dat ik bezoek. Ga ook nooit lang afspreken met mijn vaste dames 2 uur.Als ik niet in vorm ben zeggen ze zelf om maar 1 uurtje af te spreken.😉
 
Tot de dame u vraagt van haar op te geilen met een lekkere likbeurt voor het neuken, dan gaat u dwarsliggen?

Wat verwacht u dan eigenlijk?

Uw extreem wispelturigheid is dus de fout van de dame?
Als hij niet wil beffen op die date is dat toch zijn eigen keuze. Ik las dat ze al verschillende keren hadden afgesproken. Maar elke date is anders.
Een wat professionele dame past zich telkens aan aan de wensen van haar klant (binnen de mogelijkheden die op voorhand op haar advertentie staan)
Maar volgens mij dacht ze na een paar dates, dat zij de beslissende factor was.
Een klant die luistert is easy money. En 700 euro scheppen om je de helft van de tijd te laten beffen.....ja dat is easy money at its best.
 
Hoe sta jij daar dan in Paulus ?
En dan bedoel ik dat de dame eerst eiste gebeft te worden, voordat de TS mocht neuken?
 
Tot de dame u vraagt van haar op te geilen met een lekkere likbeurt voor het neuken, dan gaat u dwarsliggen?

Wat verwacht u dan eigenlijk?

Uw extreem wispelturigheid is dus de fout van de dame?
Jij nog nooit een vriendinnetje gehad dat geweldig goed kon pijpen maar als je het eens vroeg ze geen zin had? Wat een wispelturigheid! De ene dag wil ze wel pijpen maar de andere niet!

Maar ja, als een vrouw weigert, dan verdient dat respect! Hier op dit forum vinden ze zelfs dat sekswerkers moeten betaald worden om seks te weigeren.

Maar als je als man een seksuele daad weigert ben je zot en wispelturig. Want je zou vereerd moeten zijn dat een vrouw je zou laten beffen! Ah ja want je hebt haar de zeven keren ervoor wel gebeft, waarom de achtste keer dan niet! Jij loser jij mag een vrouw beffen en je hebt er eens geen zin in, wat een mietje!
 
Maar als je als man een seksuele daad weigert ben je zot en wispelturig. Want je zou vereerd moeten zijn dat een vrouw je zou laten beffen! Ah ja want je hebt haar de zeven keren ervoor wel gebeft, waarom de achtste keer dan niet! Jij loser jij mag een vrouw beffen en je hebt er eens geen zin in, wat een mietje!
Je mag dat zeker en vast weigeren!!! niemand zegt dat je dat niet zou mogen weigeren.

Wat je niet kan eisen is dat je volledig je eigen zin kunt doen en dat ze dat dan zoiezo nog leuk vindt ook..

Maar eerlijk ik begrijp je probleem niet, je wou neuken en dat heb je gedaan toch? Als dat het enige is dat je wou heb je toch waar voor je geld gekregen?
 
Als hij niet wil beffen op die date is dat toch zijn eigen keuze. Ik las dat ze al verschillende keren hadden afgesproken. Maar elke date is anders.
Een wat professionele dame past zich telkens aan aan de wensen van haar klant (binnen de mogelijkheden die op voorhand op haar advertentie staan)
Maar volgens mij dacht ze na een paar dates, dat zij de beslissende factor was.
Een klant die luistert is easy money. En 700 euro scheppen om je de helft van de tijd te laten beffen.....ja dat is easy money at its best.
Er wordt in dit topic zo veel geoordeeld en ingevuld. Dit zijn toch ook weer een hoop oordelen gebaseerd op veel te weinig info.

Een dvp is sekswerker. Je maakt afspraken vooraf met de intentie om seks te hebben tenzij anders besproken. Dat mag je dan absoluut verwachten.
Echter is er in dit verhaal niet duidelijk wat er is gebeurd en wat de reden en gedachte van de dvp is geweest.

Misschien is er wel iets voorgevallen wat topicstarter niet heeft verteld.
We weten de reden niet waarom ze op dat moment even niet gepenetreerd wilde worden.
Het enige wat we weten is dat ze het niet wilde maar er uit eindelijk toch nog mee instemde.
Topicstarter had alleen geen zin meer.
 
Laatst bewerkt:
Jij nog nooit een vriendinnetje gehad dat geweldig goed kon pijpen maar als je het eens vroeg ze geen zin had? Wat een wispelturigheid! De ene dag wil ze wel pijpen maar de andere niet!

Dat probleem heb ik nog nooit gehad bij gewone dates en zelfs niet bij DVP's.

Wat ik wel vaker tegen ben gekomen zijn dames die zo lang en lekker pijpen dat ik ze moet stoppen om niet te snel klaar te komen.

Maar in uw manier van denken is dat wss ook een 'reden tot klagen'... :rolleyes:
 
Dat probleem heb ik nog nooit gehad bij gewone dates en zelfs niet bij DVP's.

Wat ik wel vaker tegen ben gekomen zijn dames die zo lang en lekker pijpen dat ik ze moet stoppen om niet te snel klaar te komen.

Maar in uw manier van denken is dat wss ook een 'reden tot klagen'... :rolleyes:
Wel lucky you ;)

En ja daar heb je gelijk. Als een dame me pijpt en ik zeg "ok stop nu maar voor ik ga komen". En ze zegt "nee ik wil nog niet neuken", en ze pijpt me verder zodat ik kom, dan zou ik dat allesbehalve leuk vinden. Da's verkrachting dan he. En als je me niet gelooft, even de genders aanpassen, werkt altijd
 
We mogen de topicstarter allemaal wel dankbaar zijn voor het aansnijden van dit onderwerp en het verhaal waar iedereen zijn/haar eigen invalshoek bij heeft om in de commentaren haar/hun eigen werkethos of moraliteit te promoten. Iedereen kan zijn ei kwijt, wie vrouwen respecteert of zelfs adoreert, ook wie ze als zwarte-crossmotoren of af wil mogen raggen dwars door alle woke spandoeken heen ;-)
;)
 
We mogen de topicstarter allemaal wel dankbaar zijn voor het aansnijden van dit onderwerp en het verhaal waar iedereen zijn/haar eigen invalshoek bij heeft om in de commentaren haar/hun eigen werkethos of moraliteit te promoten. Iedereen kan zijn ei kwijt, wie vrouwen respecteert of zelfs adoreert, ook wie ze als zwarte-crossmotoren of af wil mogen raggen dwars door alle woke spandoeken heen ;-)
;)
Afraggen en doen wat je wilt, behalve een tikje op de 🐈‍⬛ Want dat is dierenmishandeling 😄
 
Hoe sta jij daar dan in Paulus ?
En dan bedoel ik dat de dame eerst eiste gebeft te worden, voordat de TS mocht neuken?
Dat de dame dat "eist" vind ik ook wat vreemd, maar als je met haar al meerdere dates naar volle tevredenheid hebt gehad, zou ik denken dat je daar toch normaal over zou moeten kunnen praten.
 
Dat de dame dat "eist" vind ik ook wat vreemd, maar als je met haar al meerdere dates naar volle tevredenheid hebt gehad, zou ik denken dat je daar toch normaal over zou moeten kunnen praten.
dat ze het eist is helemaal niet gezegd. Alleen dat ze het vroeg. En hij zei nee. En ze neukten nog kort en ontevreden
 
Dat de dame dat "eist" vind ik ook wat vreemd, maar als je met haar al meerdere dates naar volle tevredenheid hebt gehad, zou ik denken dat je daar toch normaal over zou moeten kunnen praten.
Maar ik kan mij ook wel voorstellen dat de heer het eens een keer anders wilt, dan de voorgaande keren, al is het maar vanwege de spanning.
Achteraf kan je daar natuurlijk wel over praten, maar niet als je eenmaal bezig bent, want dat lijkt mij gelijk een moodkiller
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan