Ziet er een leuke dame uit. En nog een mooie bos onderaan.Zien er nog lekker uit ,bovenste foto heeft ook nog een lekkere kont en de andere dame is ook sexy ,niks mis mee met deze dames![]()
Nina in ieper. Wel vollere dame,maar aangenaam in de omgang.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenZiet er een leuke dame uit. En nog een mooie bos onderaan.Zien er nog lekker uit ,bovenste foto heeft ook nog een lekkere kont en de andere dame is ook sexy ,niks mis mee met deze dames![]()
Klopt, ann is zeker aan te radenJill, Hasselt
Ann
Bedoel je deze?Jill in Genk
Een mature vrouw in de omgeving Limburg (België of Nederland).
En ook iemand die het geen probleem vindt als je wat jonger bent (begin 30).
Eveneens al even op zoek naar een mooie leuke en geile 55+ Nederlandse dame die er veel plezier aan beleeft. Kan er niet aan doen maar de blik van een iets oudere vrouw als ze geil is… drives me crazy!Waar vind men vrouwen 60 + privé ontvangst,liefst in West Vlaanderen.
Groeten,
Robuur
Sylvi den haag casa cherdaEveneens al even op zoek naar een mooie leuke en geile 55+ Nederlandse dame die er veel plezier aan beleeft. Kan er niet aan doen maar de blik van een iets oudere vrouw als ze geil is… drives me crazy!
Mag voor mij eventueel ook in Zeeland/ oost-vl / Antwerpen. Of als het echt heel erg de moeite is verder weg zijn…
Nina in Ieper.60+ Wel mollig als dat niets maakt voor jou.Wel een lieve dame en kijkt niet op de klok.Ze geniet er ook zelf nog van.Waar vind men vrouwen 60 + privé ontvangst,liefst in West Vlaanderen.
Groeten,
Robuur
Bijna zeker in een bejaardentehuis.Waar in antwerpen vind je 60+ of 70+ dames
Spreekt u altijd zo denigrerend over 60 jarigen?Bijna zeker in een bejaardentehuis.
Waar kan ik haar vinden of contacteren?Nina in Ieper.60+ Wel mollig als dat niets maakt voor jou.Wel een lieve dame en kijkt niet op de klok.Ze geniet er ook zelf nog van.
Jazeker! Zou ik 100% bezoeken als je van oudere dames houdt. Wat een heerlijke vrouw met mooie borsten is dat.Iemand ervaring met nance Harderwijk
Denk dat het deze is. Laatste link hierin niet meer actief. Op kinky niet (meer) ttv.Iinkje van Nance?
Koenxxx