Dames 60 plus

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Oldisgold

Newbie
17
30/12/21
22
4
Ik ben op zoek naar oude dames, liefst 60 plus. Natuurlijk besef ik mij dat het aanbod van dergelijke dames behoorlijk klein is maar niet geschoten is altijd mis.

Nu horeca al een tijd af en aan sluit, is het al tijden niet meer erg haalbaar om dames in de kroeg proberen op te pikken, vandaar dat ik het maar eens op deze manier wil proberen.
 
Raam of privé. Ik heb geen ervaring in een club.

Ergens in de randstad zou fijn zijn vanwege reistijd maar ik ben bereid ervoor naar omringende landen te reizen. Sommige delicatessen moet je nu eenmaal van ver halen.
 
Raam of privé. Ik heb geen ervaring in een club.

Ergens in de randstad zou fijn zijn vanwege reistijd maar ik ben bereid ervoor naar omringende landen te reizen. Sommige delicatessen moet je nu eenmaal van ver halen.
In de raambuurten in het Ruhrgebiet vond je tot voor kort ook enkele van dergelijke dames, met name in Essen en Oberhausen. Ook in overige raambuurten, behalve Duisburg, warn cq. zijn veel rijpe en soms zeer rijpe dames actief. Het blijkt dat het aanbod tussen de laatste lockdowns door sterk is verminderd. Zelf ben ik daar al zeker 3 jaar niet meer geweest.
 
Ik ben ook fan van rijpe dames maar sinds Angelina (hoorn) en Brigite (Almere) heb ik geen rijp kutje meer geproeft.
Op kinky en SJ valt het aanbod vies tegen, mede ook omdat veel dames wel een advertentie online hebben staan
maar niet bereikbaar zijn (voicemail).

Mocht iemand anno 2022 een leuke en schone rijpe dame weten in de regio Noord-Holland dan houd ik mij aanbevolen.
 
Dat komt vast omdat ze niet mogen werken Kapitein. Men schijnt te vergeten dat we nog steeds in lockdown zitten en dat sekswerk nu helemaal niet mag. De advertenties staan wel online, maar je moet naar de update datum kijken! Als daar een datum ver voor vandaag staat, dan heb je grote kans dat de sekswerker niet te bereiken is.
 
Dat komt vast omdat ze niet mogen werken Kapitein. Men schijnt te vergeten dat we nog steeds in lockdown zitten en dat sekswerk nu helemaal niet mag. De advertenties staan wel online, maar je moet naar de update datum kijken! Als daar een datum ver voor vandaag staat, dan heb je grote kans dat de sekswerker niet te bereiken is.
Maar het devies is toch 'Werk thuis, tenzij het écht niet anders kan' :sneaky:
 
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/babette-blue.html

Over Babette is er in het verleden op hookers veel geschreven. Ik kan me nog herinneren dat sommige beweren dat de leeftijd wel niet klopt en dat ze al een eind in de 70 is.
Klopt. Die is minstens 15 jaar ouder. Ben er paar jaar geleden eens geweest. Vond er weinig aan, ging er ongevraagd zonder condoom opzitten, en ik werd lichtjes nerveus van haar constante 'oh lekker schatje, oh schatje' geleuter..

Was 1 keer maar nooit meer alhoewel ik zeker een zwak heb voor geile mature dames.
 
Dora - soms genoemd Badpak oma
Den Haag Doubletstraat 79K2
Lekker 70+ vrouw
Echt Vriendlijk, praat een grappig mix van NL Spaans, maar het is niet een probleem.
Rustig pijpen en met ball spellen.
Neuken is ook lekker je kan lekker je tijd nemen want ze is geen klok kijker.
Lezen online andere klanten zeggen met haar u kan alles doen - no limit.
Voor mij ik zoek iets meer rustig en zacht dus ik heb niet alles geprobeerd.
Pzc nzc zijn opties.

Ervaring op website komt nog.
 
Ik zou Sylvi in Utrecht eens proberen. Thuisontvangst. Zegt 61 te zijn, is een paar jaartjes ouder. Best nog wel strak. Bijna alles mogelijk. Ik kom regelmatig bij haar om in haar mond te komen.

Zoek op kinky.nl op "Sylvi".
 
Ik vraag haar altijd om het langzaam uit haar mond te laten lopen, over haar tieten. Slikken lijkt me bij haar geen probleem. Ze doet eigenlijk alles. Wat op kinky.nl staat is juist. Prijzen zijn redelijk, zeker voor hetgeen ze biedt.
 
Klopt. Die is minstens 15 jaar ouder. Ben er paar jaar geleden eens geweest. Vond er weinig aan, ging er ongevraagd zonder condoom opzitten, en ik werd lichtjes nerveus van haar constante 'oh lekker schatje, oh schatje' geleuter..

Was 1 keer maar nooit meer alhoewel ik zeker een zwak heb voor geile mature dames.
Ik heb haar zeker 8 jaar geleden eens bezocht. Was een speciaal bezoek, ik wist dat zij al wat ouder was, maar ik moet bekennen dat zij er nog zeer goed uitzag voor haar leeftijd en dat de service ook zeer goed was. Zag wel dat het lopen al niet zo goed meer ging, maar voor de rest, prima.
@Boobslover; tegen jou was ze nog netjes, tijdens mijn date was het taalgebruik wat grof, als je er van houd, prima, maar voor mij niet. Eenmalig bezoek!
 
Ria uit bussum leuke vrouw neemt de tijd voor haar 69jaar ziet ze er nog goed uit en ze is heel discreet dus dat is toch mee genomen neem eens een poging
Ria uit Bussum is een grote lelijke trol die zo min mogelijk doet en je zsm de deur uit werkt.
Wat dat betreft kun je beter langs Angelina in Hoorn of LauraBB in Houten.
 
Ben gisteren weer bij hasr geweest en het was me prima ontvangen heb goed date gehad van 2 uur met haar ze ontvangende in sexy kleding en me knuffelen op de bank samen in bed goed klaar gekomen en heerlijke massage gehad en samen biertje gedronken en daarna nog even gepraat over wat er afspeel in de wereld ben tevreden naar huis gegaan kom snel weer bij haar fijne lieve vrouw komt uit amsterdam veel humor heeft die vrouw en ze let niet op de tijd
 
Ben gisteren weer bij hasr geweest en het was me prima ontvangen heb goed date gehad van 2 uur met haar ze ontvangende in sexy kleding en me knuffelen op de bank samen in bed goed klaar gekomen en heerlijke massage gehad en samen biertje gedronken en daarna nog even gepraat over wat er afspeel in de wereld ben tevreden naar huis gegaan kom snel weer bij haar fijne lieve vrouw komt uit amsterdam veel humor heeft die vrouw en ze let niet op de tijd
Is er ook een link naar Ria?
Of adverteert zij niet?
 
Terug
Bovenaan Onderaan