Dames 60 plus

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Oldisgold

Newbie
17
30/12/21
22
4
Ik ben op zoek naar oude dames, liefst 60 plus. Natuurlijk besef ik mij dat het aanbod van dergelijke dames behoorlijk klein is maar niet geschoten is altijd mis.

Nu horeca al een tijd af en aan sluit, is het al tijden niet meer erg haalbaar om dames in de kroeg proberen op te pikken, vandaar dat ik het maar eens op deze manier wil proberen.
 
Raam of privé. Ik heb geen ervaring in een club.

Ergens in de randstad zou fijn zijn vanwege reistijd maar ik ben bereid ervoor naar omringende landen te reizen. Sommige delicatessen moet je nu eenmaal van ver halen.
 
Raam of privé. Ik heb geen ervaring in een club.

Ergens in de randstad zou fijn zijn vanwege reistijd maar ik ben bereid ervoor naar omringende landen te reizen. Sommige delicatessen moet je nu eenmaal van ver halen.
In de raambuurten in het Ruhrgebiet vond je tot voor kort ook enkele van dergelijke dames, met name in Essen en Oberhausen. Ook in overige raambuurten, behalve Duisburg, warn cq. zijn veel rijpe en soms zeer rijpe dames actief. Het blijkt dat het aanbod tussen de laatste lockdowns door sterk is verminderd. Zelf ben ik daar al zeker 3 jaar niet meer geweest.
 
Ik ben ook fan van rijpe dames maar sinds Angelina (hoorn) en Brigite (Almere) heb ik geen rijp kutje meer geproeft.
Op kinky en SJ valt het aanbod vies tegen, mede ook omdat veel dames wel een advertentie online hebben staan
maar niet bereikbaar zijn (voicemail).

Mocht iemand anno 2022 een leuke en schone rijpe dame weten in de regio Noord-Holland dan houd ik mij aanbevolen.