Dames 60 plus

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb deze maand op bezoek geweest bij jane hilversum en bij ria bussum dus en ik ben er pas op deze site misschien heb jij meer ervaring met je dames en zeker jaren mee gelopen op hockers dan kan jij wel wat vertellen
 
Ben gisteren weer bij hasr geweest en het was me prima ontvangen heb goed date gehad van 2 uur met haar ze ontvangende in sexy kleding en me knuffelen op de bank samen in bed goed klaar gekomen en heerlijke massage gehad en samen biertje gedronken en daarna nog even gepraat over wat er afspeel in de wereld ben tevreden naar huis gegaan kom snel weer bij haar fijne lieve vrouw komt uit amsterdam veel humor heeft die vrouw en ze let niet op de tijd
@Lekkertje @Lekertje + nog andere namen ?
Als jij het een le(k)kertje vindt , dan is het een le(k)kertje .
En daar gaat het volgens mij om , jouw smaak.

Misschien is het wel beter om haar voor jezelf te houden en niet over haar te schrijven dan.
Je weet het maar nooit , want te veel concurrentie is niet goed volgens mij en voor dat je het weet heeft ze geen tijd meer voor je. Maar ik hoop dat je ons ook wat gunt.

Ik kan het waarderen als je een recensie over de beide dames Ria en Jane zou willen schrijven . Het voordeel hiervan is dat ze dan beiden blijvend bekend zijn en er ook geen vragen over ze gesteld hoeven te worden door toekomstige geïnteresseerde wandelaars.
 
Laatst bewerkt:
Is there also a link to Ria?
Or does she not advertise?
 
Ben gisteren weer bij hasr geweest en het was me prima ontvangen heb goed date gehad van 2 uur met haar ze ontvangende in sexy kleding en me knuffelen op de bank samen in bed goed klaar gekomen en heerlijke massage gehad en samen biertje gedronken en daarna nog even gepraat over wat er afspeel in de wereld ben tevreden naar huis gegaan kom snel weer bij haar fijne lieve vrouw komt uit amsterdam veel humor heeft die vrouw en ze let niet op de tijd
Ria ben jij het?
Een nieuw account aangemaakt om je eigen advertentie (en die van Jane) extra aan de man te brengen, maar zoals je kunt zien werkt het juist averechts.
Dat betekent dat je toch iets aan je dienstverlening moet doen of erkennen dat je wellicht over je je houdbaarheidsdatum bent en vroeg met pensioen moet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan