Dames 60 plus

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
janine is volle stoeipoes Driebergen Rijsenburg...
ik ben er geweest kapitein81...
ze noemde zich toen eline.
kijk even bij recensies Utrecht Eline Driebergen- Rijsenburg .

Pfff al die Jokes, Yolanda en bussumse Ria kunnen voor mij op pensioen, ik heb al jaren een deftige 56 jarige die uitstekende service geeft en er nog super uitziet.
Is wel interessant om deze topic te lezen.

Manuela uit de Haagse Doubletstraat loopt al tegen de 70. Veel dames uit de straat staan daar al tientallen jaren, veel van die Latina's zullen nu 50+ zijn (Brenda, Carla, etc.). Vroeger zat daar ook Consuela, maar al lang niet meer gezien (zat ook vaak in de Boomsteeg). Rossanna wisselt tussen Alkmaar en Den Haag, staat ook op Kinky (nu met vakantie?).

Manuela uit de Haagse Doubletstraat loopt al tegen de 70. Veel dames uit de straat staan daar al tientallen jaren, veel van die Latina's zullen nu 50+ zijn (Brenda, Carla, etc.). Vroeger zat daar ook Consuela, maar al lang niet meer gezien (zat ook vaak in de Boomsteeg). Rossanna wisselt tussen Alkmaar en Den Haag, staat ook op Kinky (nu met vakantie?).
Astrid is sinds vorig jaar ook niet meer actief. Tegenover haar zat jaren geleden een blonde wat oudere dame die is ook niet meer werkzaam

Lijkt me wel wat om eens met een oudere dame 60-70+ iets te doen maar in mijn regio kom je zoiets niet tegen. Dus als iemand nog iets weet in het Oosten van het land.

Wellicht is Duitsland een alternatief? In de Stahlsstrasse in Essen en de Flasshofstrasse in Duisburg heb ik zo'n 4 a 5 jaar geleden enkele GILFs bezocht. In Essen was er destijds een Franse dame actief van ruim in de 70 schat ik zo. Heb haar vaker bezocht en die deed oa heerlijk pzc en cim. Ik meen dat ze zich Christina noemde, op Hookers werd ze beschreven. Geen idee wie daar nog werken momenteel.

Mocht je iets verder willen rijden is dit wel een interessante dame :)

Lijkt me wel wat om eens met een oudere dame 60-70+ iets te doen maar in mijn regio kom je zoiets niet tegen. Dus als iemand nog iets weet in het Oosten van het land.
Ken je Chantal al? Ze is nog geen 60+, maar wel een hoog gilf factor. Het is dat ik 3 uur moet rijden, maar anders was ik wel langsgeweest.

Terug
Bovenaan Onderaan