Dames 60 plus

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik vermoed dat het filmpje nog wel ouder is dan 11 jaar. Rond die tijd, maar zeker zo'n 7 a 8 jaar geleden, zag Chantal er al ouder en voller uit iig. Ik vind haar heerlijk, jammer dat het ook voor mij zo'n eind uit de buurt is.

Ze is ook 2 jaar geleden in het programma Danny op straat te zien geweest

Laatst bewerkt:
Ik heb voor Covid uitbrak een vast adresje gehad in Delft met een hele oude dame, Ze ging door op meerdere namen zoals lena/lenie/petra.
Helaas is ze door de hele Covid crisis naar Zwolle verhuisd en heb ik niet meer de gelegenheid om op bezoek te gaan bij haar.
Ze ontvangt nog steeds en voor schappelijke bedragen en is absoluut geen klokkijkster.
Houdt van een babbeltje voordat je begint en je heb er de gelegenheid om een bakkie koffie voor de daad te nemen zodat je wat meer op je gemak bent.
Dan naar haar kamer en ze is behoorlijk gulzig. Ze is er niet vies van om los te gaan en dat doet ze ook.
Behandel haar met respect en ze doet praktisch alles voor je!

Ik heb voor Covid uitbrak een vast adresje gehad in Delft met een hele oude dame, Ze ging door op meerdere namen zoals lena/lenie/petra.
Helaas is ze door de hele Covid crisis naar Zwolle verhuisd en heb ik niet meer de gelegenheid om op bezoek te gaan bij haar.
Ze ontvangt nog steeds en voor schappelijke bedragen en is absoluut geen klokkijkster.
Houdt van een babbeltje voordat je begint en je heb er de gelegenheid om een bakkie koffie voor de daad te nemen zodat je wat meer op je gemak bent.
Dan naar haar kamer en ze is behoorlijk gulzig. Ze is er niet vies van om los te gaan en dat doet ze ook.
Behandel haar met respect en ze doet praktisch alles voor je!

Hoi! Dank voor de tip. Bij de link staat wel dat zij in Zoetermeer ontvangt. Klopt dat dus niet meer?

Die link zal wel jaren niet geactualiseerd zijn, zoals zo vele op die site. Deze dame werd al eens eerder genoemd in een ander draadje, ook werd daar vermeld dat ze nu in Zwolle zit. Die info zal dus wel kloppen. Je kunt de dame in kwestie uiteraard altijd bellen. ;)

Nog niet 60+ maar wel rijp, iemand ervaring opgedaan met:

Jolanda(54) uit Wognum?

Sonja (58) uit IJmuiden

Joke (55) uit amersfoort

En Janine (62) uit Utrecht
Gatver. Sonja uit Ijmuiden is echt ranzig.

Terug
Bovenaan Onderaan