Die ondeugende rijpe sexy oma Ria uit Bussum is een regelrechte ramp. Heb haar 7 jaar geleden eens bezocht. Dat was de meest verschrikkelijke ervaring ooit.
Een vreselijke bijdehante Amsterdamse die je probeert een zo naar mogelijke ervaring te bezorgen. Bij binnenkomst ging ze al de confronatie aan, overduidelijk uit op ruzie.
Ik zou zeggen: wegblijven daar!
Oma Ria, de droomvrouw op leeftijd die in is voor o.a. ondeugende zaken, tenminste dat zeggen haar 4 advertentie op S.J.
In Bussum dacht ik waarom niet, contact was snel gelegd, via een telfoongesprek. Ergens heen gereden, weer gebeld en toen het adres gekregen.
Vanaf het moment dat zij mij binnen liet heeft ze haar best gedaan om zo weinig mogelijk te hoeven doen. Ik viel als een blok voor haar mooie handen en prachtige nagels. Mijn wens was om deze te mogen aanbidden, dat mocht.
Om elke vinger werd een vingercondoom gedaan en zo begon het avontuur, oma Ria is afstandelijk, tenminste zo heb ik het ervaren.
Van alle dingen die in haar advertenties staan doet zij bijna niets meer.
Haar excuus was dat zij de advertenties niet kan verwijderen.
Fraaie boel.
Ruzie zocht ze niet maar ze was duidelijk op zoek naar mijn grenzen om deze op te zoeken om mij hiermee een schuldgevoel aan te praten.
Dit gezegd hebbende Ria ziet er voor haar leeftijd goed uit. Heeft een lang werkleven in de sexindustrie achter de rug, werkte ooit op de wallen.
Het mag duidelijk zijn dat haar gloriedagen voorbij zijn, wat mij betreft mag ze nog lang met haar geliefde werk doorgaan maar verschaf dan wel duidelijkheid over wat ze wel en niet doet.
Nu wordt er een bepaalde verwachting gewekt die op geen enkele manier lijkt op wat er in haar advertenties wordt aangeprezen.
Wat mij betreft was het eens maar nooit meer.