Dames die bepaalde extra's eerst weigeren maar dan voor extra geld toch akkoord gaan.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dat is nu net het "geheim"...
Je beknibbelt niet op de prijs, zij moet tenslotte ook haar inkomen kunnen halen... maar je kan langer blijven... en een heleboel leuke dingen doen!
Mooi toch!
Is geen ''geheim''... als ik meer moet betalen voor dezelfde dingen... alleen de tijd wordt opgerekt... doe ik dezelfde leuke dingen!
Alleen het kost meer!
 
Ik krijg nooit korting bij een dame die ik vaker bezoek, vaak worden de prijzen alleen maar hoger.
Mag ik wel langer blijven natuurlijk.

Ja okey, maar het komt er echt op neer: hoeveel euro meer voor hoeveel tijd meer... als het bijv. van 150,- naar 200,- gaat maar tevens in duur van 60 naar 90 min, dan is dat feitelijk een korting...als je maar 10min langer mag blijven voor dat geld dan is het natuurlijk een ander verhaal. Maar ik ben het wel met je eens dat ook ik niet per se zit te wachten op dates langer dan een uur...nog een beetje nababbelen vind ik best leuk, maar alleen als het onbetaald is ;)
 
Ja okey, maar het komt er echt op neer: hoeveel euro meer voor hoeveel tijd meer... als het bijv. van 150,- naar 200,- gaat maar tevens in duur van 60 naar 90 min, dan is dat feitelijk een korting...als je maar 10min langer mag blijven voor dat geld dan is het natuurlijk een ander verhaal. Maar ik ben het wel met je eens dat ook ik niet per se zit te wachten op dates langer dan een uur...nog een beetje nababbelen vind ik best leuk, maar alleen als het onbetaald is ;)
ja, de nababbel moet je niet van te voren boeken..Soms gebeurt die, soms niet.
 
ja, de nababbel moet je niet van te voren boeken..Soms gebeurt die, soms niet.
Het is leuk om voor dan wel achteraf een praatje te maken nog maar als daar inderdaad een tarief voor gerekend wordt kan je beter naar de kroeg gaan
Als ik een uur neem en na drie kwartier ben ik klaar ga ik niet speciaal een diepzinnig gesprek aan om dat laatste kwartier maar vol te maken ook , als zo'n praatje niet ongedwongen is zonder tegenprestatie hoeft het niet voor me
 
Even terzijde: Wat ik overigens oprecht leuk vind, niet alleen vanwege de likes over en weer, is dat dames als @Luna, @Belle en @JokePrive echt een vast deel van ons online clubje zijn geworden.
En dat staat eigenlijk helemaal los van of die dames ons type zijn of niet. Het zijn een soort vriendschappen die best vreemd zijn in dit rare online groepje.

Maar ik vind het echt een verrijking dat we ook hun perspectieven horen en niet louter een groepje geilende mannen zijn die hier een hoop stilzwijgende dvp's bespreken.
 
Eventjes inpikken op sommige reacties. Het draaiboek kun je soms veranderen. Maar zal meestal niet gebeuren na 2 of 3 bezoekjes. Je zal er meerdere keren moeten langs gaan. En dan hangt het nog van zaken af. Gratis extra's kunnen ook voorkomen. Maar dan handelingen die ze normaal niet doen of toelaten. Het voorbeeld dat hier voorbij kwam nzc is dan weer extreem. Maar zaken als pzc, vingeren, tongzoenen en cim die kan je dan wel krijgen, terwijl dat niet in hun lijst staan. Echte korting zul je niet vaak tegenkomen, maar zoals gezegd langere tijd wel. Bij enkelingen zal wel een vriendenprijs bestaan. Maar nogmaals verwacht dit niet na 2 bezoeken. En zal ook veel afhangen van onderling vertrouwen en respect tussen dvp en wandelaar.

Om op het topic te antwoorden sluit ik mij aan bij de woorden, voor geld danst den beer. Of voor de juiste prijs is veel te koop.
 
Het is vooral een goed en gratis marketing dingetje voor ze denk ik 😂
Ja, wellicht ook, maar daarom zeg ik er hierboven ook bij: ongeacht of we ooit tot hun klanten gaan behoren of niet.

Voor mij staat dit wereldje een beetje los daarvan.
Er zijn dames die ik bezoek en dat bespreken we hier dan, maar ik merk dat ik de meningen van dames die hier posten verfrissend en boeiend vind ongeacht of ik interesse in ze zou hebben of niet.

Om eerlijk te zijn vind ik de gedachte dat ik hier met iemand chat met wie ik ook het bed gedeeld zou hebben juist niet een wenselijke gedachte dus ipv dat ik hier dames zou lopen paaien in de hoop om een streepje voor hebben, hou ik, een enkele uitzondering daargelaten, die werelden juist graag gescheiden.

Het was ook niet bedoeld om te slijmen, zo ben ik niet, puur een constatering.
Heb ook geen hoger doel, emancipatie van een dvp-forum ofzo, ik schrijf het altijd gewoon zo neer als ik het voel.
 
Laatst bewerkt:
Je hoeft je niet te verdedigen hoor! 😉

Vind het best fijn dat de dames geen censuur meer krijgen, zoals Hookers heel intens deed. Vond de meeste moderators daar knap vervelend, zeker de hoofdmod 💩 )

Dus kan zowat alles zeggen wat ik wil, maar probeer er op te letten geen sluikreclame te maken ( heeft toch weinig zin 😁 ).
 
Eventjes inpikken op sommige reacties. Het draaiboek kun je soms veranderen. Maar zal meestal niet gebeuren na 2 of 3 bezoekjes. Je zal er meerdere keren moeten langs gaan. En dan hangt het nog van zaken af. Gratis extra's kunnen ook voorkomen. Maar dan handelingen die ze normaal niet doen of toelaten. Het voorbeeld dat hier voorbij kwam nzc is dan weer extreem. Maar zaken als pzc, vingeren, tongzoenen en cim die kan je dan wel krijgen, terwijl dat niet in hun lijst staan. Echte korting zul je niet vaak tegenkomen, maar zoals gezegd langere tijd wel. Bij enkelingen zal wel een vriendenprijs bestaan. Maar nogmaals verwacht dit niet na 2 bezoeken. En zal ook veel afhangen van onderling vertrouwen en respect tussen dvp en wandelaar.

Om op het topic te antwoorden sluit ik mij aan bij de woorden, voor geld danst den beer. Of voor de juiste prijs is veel te koop.
Nou, mijn ervaring: het "draaiboek" veranderen gebeurt al bij de 1ste of de 2de date hoor!
Als ik de dame leuk vind... ga ik ervoor en neem meteen zelf het initiatief! En de meeste vrouwen houden wel van mannen die weten wat ze willen in bed. Dus als zij meegaat in het spel... klaar! En als je haar dan ook nog weet op te winden... is heel wat mogelijk! Ga sowieso voor een date van minstens een uur.
(onder het moto alles mag en niets moet, grenzen aftasten en zij zal heus wel aangeven wat ze niet wil en dat respecteer je dan ook)
 
Nou, mijn ervaring: het "draaiboek" veranderen gebeurt al bij de 1ste of de 2de date hoor!
Als ik de dame leuk vind... ga ik ervoor en neem meteen zelf het initiatief! En de meeste vrouwen houden wel van mannen die weten wat ze willen in bed. Dus als zij meegaat in het spel... klaar! En als je haar dan ook nog weet op te winden... is heel wat mogelijk! Ga sowieso voor een date van minstens een uur.
(onder het moto alles mag en niets moet, grenzen aftasten en zij zal heus wel aangeven wat ze niet wil en dat respecteer je dan ook)
Precies dat dus, zodra het écht 2-richtingsverkeer wordt op het gebied van elkaar laten genieten kan het "draaiboek" overboord. 😇
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan