Dames die bepaalde extra's eerst weigeren maar dan voor extra geld toch akkoord gaan.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Rimon

Meubelstuk
2.877
09/10/21
4.157
19
Dames die bepaalde extra's bij mogelijkheden niet aanvinken maar tijdens de date wanneer je ze meer geld geeft opeens van gedachten veranderen en toch akkoord gaan. Hebben jullie hiermee te maken gehad?
 
Laatst bewerkt:
Zo kan ik er ook een wel een noemen, afspraak gemaakt en net voor de kleren uit gaan zit er pzc niet bij, bassie al bijna op volle sterkte, en denk bij mijzelf is misschien ook maar beter ook met rubber. Dus met de wetenschap dat bassie in de rubber gaat begonnen aan de date, dus inderdaad de rubber gaat eromheen, neuken, en dan beffen, en er wordt weer gepijpt, tot mijn verbazing zonder rubber, deze had ik naar het neuken al af gedaan, en er werd eigenlijk niet op gereageerd, en ging lekker verder, zonder, en zonder bijbetalen. Best opvallend vreemd.
 
Zo kan ik er ook een wel een noemen, afspraak gemaakt en net voor de kleren uit gaan zit er pzc niet bij, bassie al bijna op volle sterkte, en denk bij mijzelf is misschien ook maar beter ook met rubber. Dus met de wetenschap dat bassie in de rubber gaat begonnen aan de date, dus inderdaad de rubber gaat eromheen, neuken, en dan beffen, en er wordt weer gepijpt, tot mijn verbazing zonder rubber, deze had ik naar het neuken al af gedaan, en er werd eigenlijk niet op gereageerd, en ging lekker verder, zonder, en zonder bijbetalen. Best opvallend vreemd.
Ook al meegemaakt! Eerst doet ze enkel pijpen met condoom... ok, dan is het zo.
Maar als je dan eenmaal lekker bezig bent en je haar stevig geneukt hebt... wordt ze zo geil dat ze je pik en ballen likt als ijskreem! Condoom niet meer nodig! Heerlijk!
 
Dames die bepaalde extra's bij mogelijkheden niet aanvinken maar tijdens de date wanneer je ze meer geld geeft opeens van gedachten veranderen en toch akkoord gaan. Hebben jullie hiermee te maken gehad?

Ik vind "niet aanvinken in de advertentie" niet precies hetzelfde als "weigeren" .

Maar natuurlijk komt het vaak voor - (en best begrijpelijk) dat voor een nette hygienische klant op de kamer dingen mogelijk zijn die ze niet "garandeert" te doen in de advertentie voor iedereen.

Het zal voor een dame ook niet makkelijk zijn om dingen in de advertentie (of aan de telefoon) toe te zeggen en dan pas op de kamer te (moeten/willen) zeggen "nou toch niet met jou want je bent vies of te ruw" - zeker omdat de types die ze om zo'n reden wil weigeren ook niet altijd goed om kunnen gaan met "nee".

Ga er dus vanuit dat je eerste indruk bij binnenkomst, voorspel , of eventueel de hele eerste date mede bepaalt of ze genoeg 'klik' voelt om verderop/vervolg dates handelingen te willen doen die niet voor alle andere klanten op het lijstje staan.
Dat het (vaak) nog steeds als extra betaald moet worden doet daar niet af - van sommige klanten laat een dame liever het geld liggen dan die handeling met zo'n klant te doen - en dat is makkelijker als de handeling toch al niet in je advertentie staat, of niet aan de telefoon/app toegezegd is.
 
Laatst bewerkt:
Ik zie het zelf ook meer als extra handelingen niet opgeven dan direct handelingen weigeren. De dames stellen gewoon grenzen qua wat ze minimaal willen aanbieden. Op locatie kunnen dan door de dame eventueel extra's worden aangeboden om welke reden dan ook (en tegen meerkosten of niet). Bij genoeg dames vervagen deze grenzen trouwens puur door het extra geld dat ze kunnen verdienen.

Zelf ook wel eens meegemaakt dat bij de eerste date vingeren uit den boze was terwijl het wel in de ad stond. Voor mij is dat geen probleem als de dame aangeeft dat ze iets liever niet heeft. Prima als je dat niet fijn vindt doen we het toch niet, maar dat zal niet bij iedere klant zo vanzelfsprekend zijn.

Ik denk dat wanneer een dame direct extra's opgeeft dat ze dagelijks "gezeik" heeft met klanten wanneer ze vervolgens toch iets weigert op locatie (wat ik overigens totaal begrijp). In dat geval is makkelijker extra's in eerste instantie niet standaard aan te bieden.
 
Nou ja bij een dame wil ik vooral weten wat er wel basic is. Dat bepaalde zaken extra kosten is niets mis mee en sommige optioneel (afhankelijk hygiene etc) snap ik ook nog.
wel/niet vingeren boeit me echt niet. Dat gebeurt wel/niet in the "heat of the moment". Maar als je bezig bent en ze roept "baby finger inside is x extra" is dat wel erggg afknapperig
 
Hangt er vanaf.


De terugkerende terminologie van

All services inc = alles aangevinkt mogelijk in de prijs.

No limits = alles mag zolang de tijd toestaat. Dus standjes zoveel je wil of extraball (meerdere keren komen)

No taboos= alles mogelijk


Jammergenoeg wordt er wel een pak gesjoemeld mer de termen...
Wat met geven en nemen? Respect?
 
Nou ja bij een dame wil ik vooral weten wat er wel basic is. Dat bepaalde zaken extra kosten is niets mis mee en sommige optioneel (afhankelijk hygiene etc) snap ik ook nog.
wel/niet vingeren boeit me echt niet. Dat gebeurt wel/niet in the "heat of the moment". Maar als je bezig bent en ze roept "baby finger inside is x extra" is dat wel erggg afknapperig
Weetje waar ik om moet lachen wanneer een wandelaar een dame wil beffen en hij daar extra voor moet betalen. Hoe gek kun je zijn als je dat nog doet ook.
 
In jouw post lijkt het net of je dvp's er van beschuldigd de termen te misbruiken. Indien dit niet zo is, is het een misverstand
Zelfs met no taboos, all inc in de advertenties mag de dvp nog altijd op de moment zelf beslissen of ze het nog ziet zitten, toch? Afhankelijk van klant tot klant
Ik zeg toch niet dat ze dat niet mag beslissen... Staat toch nergens in mijn stukje? Is dat tegen mij? Want ik zeg dat niet. Je zegt precies mijn mening. Leuk toch? Zelfde kant.
🙆‍♂️

Beschuldigen. Misbruiken.

Ik zei sjoemelen.

Als er staat Mosselen a Volonte op de menu kaart en eenmaal ik aan tafel zit kan dat niet meer dan is dat toch mis? 😂

Of de uitbater nu begreep wat volonte betekende of niet. Met opzet of pech... Het is toch zijn fout?

Dat dus. Je kunt niet All Services Included zeggen maar dan extra vragen of zeggen.

Ik praat op zakelijk vlak.

Ik zeg niet dat mensen verplicht zijn. Komen geen contracten aan te pas.

Zet gewoon niet. NO TABOOS.

Maar dan rap zeggen: geen cim geen anal geen dp. 🤣

Zal anders als ze antwoorden met : everything with condom, zelf antwoorden met: yes everything with condom. And blowjob without. 👍🤣

Words have meaning.
 
Ik zeg toch niet dat ze dat niet mag beslissen... Staat toch nergens in mijn stukje? Is dat tegen mij? Want ik zeg dat niet. Je zegt precies mijn mening. Leuk toch? Zelfde kant.
🙆‍♂️

Beschuldigen. Misbruiken.

Ik zei sjoemelen.

Als er staat Mosselen a Volonte op de menu kaart en eenmaal ik aan tafel zit kan dat niet meer dan is dat toch mis? 😂

Of de uitbater nu begreep wat volonte betekende of niet. Met opzet of pech... Het is toch zijn fout?

Dat dus. Je kunt niet All Services Included zeggen maar dan extra vragen of zeggen.

Ik praat op zakelijk vlak.

Ik zeg niet dat mensen verplicht zijn. Komen geen contracten aan te pas.

Zet gewoon niet. NO TABOOS.

Maar dan rap zeggen: geen cim geen anal geen dp. 🤣

Zal anders als ze antwoorden met : everything with condom, zelf antwoorden met: yes everything with condom. And blowjob without. 👍🤣

Words have meaning.
Nog steeds kan je op de moment zelf beslissen wat er gebeurt of wat er extra word aangerekend. En de klant kan ook altijd vertrekken. Geen contract toch?
 
Denk dat de dame ten alle tijden zelf kan bepalen met wie wat wel of niet te doen maar dat het daarom beter is dat ze zaken die ze niet met iedereen wenst te doen niet in haar profiel vermeld.

Ik krijg vaak, eenmaal binnen bij iemand terloops extra's aangeboden waar ik dan vriendelijk voor bedank omdat ik er gewoon niet zo'n behoefte aan heb.

Dat een dame me 69 of tongzoenen aanbiedt en ik heel diplomatiek: 'Ehm....no thanks' probeer te zeggen.
Best moeilijk dat.

Dat is eigenlijk het tegenovergestelde van mannen die iets meer willen dan de dvp wil leveren.
Nzc bij Femke, of anaal oid.

Eigenlijk heb ik dat dus alleen meegemaakt bij een erg knappe dame die nagenoeg geen handelingen zonder bijbetaling wilde verrichten.

Mijn beperkte vraag kan gek genoeg ook wel eens tot onbegrip bij de dvp leiden.

Zo was er een dame die enorme complimenten kreeg over haar pzc vaardigheden.
Maar ik ben dus altijd van pmc en dat leidde bij haar tot ongeloof omdat ze haar handeling op die manier wellicht niet optimaal kon uitvoeren.

Ieder bezoekje is weer anders.

Ik doe incidenteel wel eens iets extra's, maar eigenlijk alleen bij een tweede of derde bezoekje als ik de dame ook aardig vind en/of vertrouw, waardoor het, doordat ik blijkbaar gereserveerd ben, dus meer als een extra voelt waar ik wel toe bereid ben dan eentje waar de dame wel toe bereid is.

Bij standaard eerste bezoekjes vind ik p&n met condoom eigenlijk gewoon genoeg.

Pas later ontstaat er soms een soort verdieping waarbij ik iets meer richting evt extra's schuif.

Maar er zijn ook dames die ik wel echt ok vind bij wie die verdieping gewoon niet ontstaat, maar waarbij de basis voor mij gewoon genoeg is.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan