Dames die bepaalde extra's eerst weigeren maar dan voor extra geld toch akkoord gaan.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Nou ja bij een dame wil ik vooral weten wat er wel basic is. Dat bepaalde zaken extra kosten is niets mis mee en sommige optioneel (afhankelijk hygiene etc) snap ik ook nog.
wel/niet vingeren boeit me echt niet. Dat gebeurt wel/niet in the "heat of the moment". Maar als je bezig bent en ze roept "baby finger inside is x extra" is dat wel erggg afknapperig
Baby Finger?

😂 You might want to put a comma in there hahaha
 
Ik zal niet zeggen alles voor elk individu. (Onthou deze zin!)

Maar technisch gezien is er heel veel mogelijk bij de grote menigte in het algemeen voor de juiste som. "Iedereen heeft zijn prijs"
Ben het met je eens er zijn dames die bijv een handeling als anaal niet willen doen tenminste dat zeggen ze. Maar als je dan tegen ze zegt ik wil er best meer voor betalen dan verandert hun houding en zijn ze opeens happig en stemmen ze mee in. Geld maakt het verschil niet altijd maar in veel gevallen wel. Ik heb verder genoeg recensies gelezen waar dames bepaalde extra's niet bij hun mogelijkheden hadden staan maar voor een grote som geld toch overstag zijn gegaan. Verder speelt je houding ook een grote rol ben je respectvol naar een dame toe dan zal ze je daarvoor belonen.
 
Laatst bewerkt:
Ja okey maar anaal kan ik wel begrijpen dat ze extra vragen toch. Vind zelf wel bijv. beffen en zoenen voor meer prijs echt wtf...dat zou echt standaard moeten zijn. Verder hoe meer der id standaard prijs zit hoe beter de terug kom kansen, ben wel paar x bij die minimalistische 'alles extra' types geweest; dat is dan ook meteen een partij waardeloos zeg als je die niet afneemt. Weinig minder geil dan een keuzemenu samenstellen...als het nou was om te besparen, maar nee voor een meerprijs nog wel ;)
 
Lijkt me ook logisch. In een restaurant eet je ook niet de hele menukaart in een keer. Juist leuk om terug te komen voor andere verrassingen :)
Genoeg all you can eat restaurants? Waar je maybe NIET alles eet maar niet ineens extra moet betalen als je bv bestek wilt....

en je kan ook soms kiezen voor een voordeelmenu? of feitelijk wil niet elke klant ala carte bestellen ;) 🤣

bedoel prijs voor een GFE is anders dan voor een PSE (logisch)
 
Genoeg all you can eat restaurants? Waar je maybe NIET alles eet maar niet ineens extra moet betalen als je bv bestek wilt....

en je kan ook soms kiezen voor een voordeelmenu? of feitelijk wil niet elke klant ala carte bestellen ;) 🤣

bedoel prijs voor een GFE is anders dan voor een PSE (logisch)
Bedoeling van GFE is dat alle mogelijkheden open staan. Niet dat je een lijstje afgaat. Sex is 100 procent gevoel toch. Je begint en je ziet waar je uitkomt. Go with the flow.
 
Genoeg all you can eat restaurants? Waar je maybe NIET alles eet maar niet ineens extra moet betalen als je bv bestek wilt....

en je kan ook soms kiezen voor een voordeelmenu? of feitelijk wil niet elke klant ala carte bestellen ;) 🤣

bedoel prijs voor een GFE is anders dan voor een PSE (logisch)
Terecht punt. Maar het is uiteindelijk een kwestie van smaak. Ook in een restaurant ga ik meestal voor kwaliteit (a la carte) boven kwantiteit (buffet) LOL
 
Ben het met je eens er zijn dames die bijv een handeling als anaal niet willen doen tenminste dat zeggen ze. Maar als je dan tegen ze zegt ik wil er best meer voor betalen dan verandert hun houding en zijn ze opeens happig en stemmen ze mee in. Geld maakt het verschil niet altijd maar in veel gevallen wel. Ik heb verder genoeg recensies gelezen waar dames bepaalde extra's niet bij hun mogelijkheden hadden staan maar voor een grote som geld toch overstag zijn gegaan. Verder speelt je houding ook een grote rol ben je respectvol naar een dame toe dan zal ze je daarvoor belonen.
Als jij het spannend houdt in bed... en zij raakt opgewonden... is er zowieso (veel) meer mogelijk!
Maar vaak vragen de dames daarna om dat NIET verder te vertellen... omdat ze dat echt niet met elke klant doen... en dus zeker geen valse verwachtingen willen scheppen.
 
Als jij het spannend houdt in bed... en zij raakt opgewonden... is er zowieso (veel) meer mogelijk!
Maar vaak vragen de dames daarna om dat NIET verder te vertellen... omdat ze dat echt niet met elke klant doen... en dus zeker geen valse verwachtingen willen scheppen.
dat klopt ik heb het ook een paar keer meegemaakt dat de dame zelf vroeg of ik de extras niet wou vermelden want het ligt aan de klant en vooral aan haar eigen stemming of ze het doet of niet
 
Natuurlijke seks wel, ja. Maar we hebben het hier volgens mij over betaalde seks. De meeste dames hanteren toch gewoon een script van handelingen, ook bij GFE.
Als jij je als klant gedraagt als "13 in een dozijn"... krijg je vast wel het "standaard script"!
Maar je kan ook zelf je best doen in bed he! je zou versteld staan...
 
Als je voordat je een afspraak maakt al een "standaard script" verwacht, krijg je hoogstwaarschijnlijk wel dat script. Een hoop verwachtingen in je hoofd opbouwen voordat je naar een date gaat zelfs als het geen betaalde date was, is geen nuttig standpunt. Je zou beter jezelf kunnen zijn en daarna gewoon van de genegenheid en persoonlijkheid van de vrouw meemaken.
 
Ik heb het 2 keer meegemaakt.
Een keer anaal met en DVP gedaan. Stond niet op haar lijst. Gewoon netjes gevraagd of ze het ook deed. Dat kon zij ze koste extra. Ze wilde eerst mijn pik zien voor dat de toezegging deed. Foto gestuurd en was geen probleem voor haar. Dus anaal erbij
De tweede keer niet eens om gevraagd maar na het pijpen ging de dame in kwestie zonder condoom op mijn pik zitten. Ik zij wat doe je nu. Ze schrok zelf ook een beetje. Ze was zo geil dat ze er gewoon niet meer om dacht. Ze zij. Kost niet zoveel extra. Gewoon doorgaan waar we mee bezig waren. Heb niks bijbetaald. Hoefde niet zij ze na afloop. Ze vond het zo lekker. Wel even een test gedaan. Was gelukkig allemaal goed. Zij was ook wel netjes en hygiënisch dus gewoon geluk gehad. (Is geen garantie)
Ik snap best dat dames niet alles aan vinken . Ze willen ook weten met wie ze temaken krijgen.
 
Ik heb het 2 keer meegemaakt.
Een keer anaal met en DVP gedaan. Stond niet op haar lijst. Gewoon netjes gevraagd of ze het ook deed. Dat kon zij ze koste extra. Ze wilde eerst mijn pik zien voor dat de toezegging deed. Foto gestuurd en was geen probleem voor haar. Dus anaal erbij
De tweede keer niet eens om gevraagd maar na het pijpen ging de dame in kwestie zonder condoom op mijn pik zitten. Ik zij wat doe je nu. Ze schrok zelf ook een beetje. Ze was zo geil dat ze er gewoon niet meer om dacht. Ze zij. Kost niet zoveel extra. Gewoon doorgaan waar we mee bezig waren. Heb niks bijbetaald. Hoefde niet zij ze na afloop. Ze vond het zo lekker. Wel even een test gedaan. Was gelukkig allemaal goed. Zij was ook wel netjes en hygiënisch dus gewoon geluk gehad. (Is geen garantie)
Ik snap best dat dames niet alles aan vinken . Ze willen ook weten met wie ze temaken krijgen.
Wel weer leuk dat 2 DVP gelijk een duimpje leuk sturen.
Het waren deze twee dames niet waar ik het over heb.
Maar dames bedankt en hoop jullie een keertje te ontmoeten. ;)(y)
 
Dames die bepaalde extra's bij mogelijkheden niet aanvinken maar tijdens de date wanneer je ze meer geld geeft opeens van gedachten veranderen en toch akkoord gaan. Hebben jullie hiermee te maken gehad?
Tuurlijk. Iedere hoerenloper heeft hiermee te maken.
Het is betaalseks. Dus hoe meer je betaalt hoe meer er mogelijk zal zijn.
Behalve voor de superneukers hier, die genieten natuurlijk een gunsttarief als ik het hier allemaal goed lees ....
 
Tuurlijk. Iedere hoerenloper heeft hiermee te maken.
Het is betaalseks. Dus hoe meer je betaalt hoe meer er mogelijk zal zijn.
Behalve voor de superneukers hier, die genieten natuurlijk een gunsttarief als ik het hier allemaal goed lees ....
Als je vaak dezelfde dvp bezoekt en je wordt een vaste klant bij haar dan snap ik best dat ze je korting geeft. Maar puur omdat ze weet dat ze op de lange termijn aan je gaat verdienen. Het draait dus altijd weer om geld.
 
Laatst bewerkt:
Ik krijg nooit korting bij een dame die ik vaker bezoek, vaak worden de prijzen alleen maar hoger.
Mag ik wel langer blijven natuurlijk.
Dat is nu net het "geheim"...
Je beknibbelt niet op de prijs, zij moet tenslotte ook haar inkomen kunnen halen... maar je kan langer blijven... en een heleboel leuke dingen doen!
Mooi toch!
 
Als jij je als klant gedraagt als "13 in een dozijn"... krijg je vast wel het "standaard script"!
Maar je kan ook zelf je best doen in bed he! je zou versteld staan...
Geloof ik niets van. De dames hebben altijd bepaalde standaard handelingen. Tuurlijk zullen ze wel is wat variëren, maar het blijft voornamelijk een script wat ze afwerken. Waar niets mis mee is trouwens. Misschien heb jij het gewoon niet in de gaten, het zijn immers goede actrices, dat wel. Of denk je nu werkelijk dat DVP's met de "flow" meegaan en zichzelf verliezen met alle klanten die "hun best doen"? Voor hen is het niets anders dan werk en geld verdienen. Spontaniteit staat daarbij alleen maar in de weg. Tuurlijk zal er wel is ééntje een goede dag hebben en net een goed uitziende klant krijgen waarbij ze even los gaat, maar dat zijn extreme uitzonderingen.
De gemiddelde klant krijgt gewoon een scripted sessie al gaat hij op zijn kop staan of laat hij de gehele kamasutra op haar los.
 
Geloof ik niets van. De dames hebben altijd bepaalde standaard handelingen. Tuurlijk zullen ze wel is wat variëren, maar het blijft voornamelijk een script wat ze afwerken. Waar niets mis mee is trouwens. Misschien heb jij het gewoon niet in de gaten, het zijn immers goede actrices, dat wel. Of denk je nu werkelijk dat DVP's met de "flow" meegaan en zichzelf verliezen met alle klanten die "hun best doen"? Voor hen is het niets anders dan werk en geld verdienen. Spontaniteit staat daarbij alleen maar in de weg. Tuurlijk zal er wel is ééntje een goede dag hebben en net een goed uitziende klant krijgen waarbij ze even los gaat, maar dat zijn extreme uitzonderingen.
De gemiddelde klant krijgt gewoon een scripted sessie al gaat hij op zijn kop staan of laat hij de gehele kamasutra op haar los.
Het is niet omdat jij het zo meestal beleefd dat het niet anders kan he. Natuurlijk zal 90 procent van de dvp's wel zo werken . Maar er zijn er echt die go with the flow gaan . Meestal diegene die occasioneel daten. maar je moet ze vinden , en nog sterker , je moet een afspraakje weten te kijgen. Spijtig dat je zo negatief tegenover heel de beleving staat.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan