Dames die bepaalde extra's eerst weigeren maar dan voor extra geld toch akkoord gaan.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
@bwc22 ik beleef het ook heel anders als jou, maar daarom ben ik nog niet meteen gefrustreerd zoals ik eerder las..Misschien ben ik wat minder veeleisend en vraag ik geen totale overgave van de dames. Heb ik ook een goede beleving met een script, een draaiboek van de dames.Ik ben vaak heel tevreden na een bezoek maar ik vind het gewoon niet geil heel grote bedragen neer te tellen. Ga ik dus niet doen.
Na 1000 plus bezoekjes bij dames heb k enige handigheid in de omgang met vrouwen verkregen dus die klik komt er meestal wel, en ook prima dates.
 
Het is niet omdat jij het zo meestal beleefd dat het niet anders kan he. Natuurlijk zal 90 procent van de dvp's wel zo werken . Maar er zijn er echt die go with the flow gaan . Meestal diegene die occasioneel daten. maar je moet ze vinden , en nog sterker , je moet een afspraakje weten te kijgen. Spijtig dat je zo negatief tegenover heel de beleving staat.
Geef het toch op, meeste "wandelaars" geloven er geen barst van dat er ook andere scenario's op kúnnen gaan bij dvp bezoekjes.
Hun bad! 🙈
 
Geef het toch op, meeste "wandelaars" geloven er geen barst van dat er ook andere scenario's op kúnnen gaan bij dvp bezoekjes.
Hun bad! 🙈
Ik wil het wel geloven maar ik kan t niet gewoon niet snappen denk ik. Hoe dat scenario is. Is er meer intimiteit ?Mag je meer dingen? De dames die hier actief zijn op t forum doen geen NZC zeggen ze zelf dus dat is het verschil ook niet. Sorry hoor dat ik het niet begrijp.
Hoe is dan die beleving die de gewone wandelaar niet kan bereiken ? Ben ik wel benieuwd naar.
 
Hier ben ik het dan wel weer mee eens wat @Knipoog zegt.

Je bouwt iets op en dan ontstaat er en passant wellicht iets van echtheid naast het script.

Maar ik kan het ook gewoon ok vinden als ik die dertiende in een dozijn ben en als het script goed is. Daar ga je met 'erg goed neuken' echt geen verandering in brengen.
Het is wel heel erg iets van veel mannen van deze site om te denken dat hun sexuele prestaties uitzonderlijk zijn. ;)

Een klik is een combi van factoren. Je vriendelijkheid, de manier waarop je je tussen de lakens gedraagt, misschien ook wel een beetje je looks, maar zoiets bereik je gaandeweg.

Al die 'ik zou eigenlijk jou moeten betalen want je kunt zo goed dit of dat' is vaak gewoon dvp marketing die de mannen als zoete koek slikken.

Ik denk wel dat sommige dvp's persoonlijker zijn in hun benadering dan anderen en of een dame single is of een vriend heeft, zelfstandig werkt of via een boeker, veel of weinig klanten per week heeft speelt allemaal mee, maar uiteindelijk is het pay sex.

Zeker de mannen die er hier over schrijven en die een voorkeur voor een gfe hebben, zijn bovengemiddeld geneigd er meer in te lezen.

Ik steek gelijk de hand in eigen boezem. Waarom wil ik anders niet dat er hier iets over mijn eigen #1 geschreven wordt, terwijl ik over andere dames wel schrijf en graag iets wil lezen....juist ja!

Het boeiendste van iedere afspraak is het moment waarop je afscheid neemt. Dan is bij de potentieel verliefde klant die denkt dat hij een streepje voor heeft de hunkering het grootst, terwijl veel dames dan juist na 1, 2 of meer intieme uurtjes weer enige afstand proberen te creeren.

Dat is een een zeer fascinerend psychologisch spel.

Je hebt net alles met elkaar gedeeld en wilt als man eigenlijk helemaal niet weg gaan, voor je gevoel ben je meer dan gewoon de zoveelste klant, die kortstondige betaling vergeet je voor het gemak even, jij bent heel hoffelijk/geil/noem maar op geweest en zij heeft dat ook enorm bevestigt en nu moet je in je eentje weer de straat op.

Maar zij heeft alles gegeven en de rol gespeeld, deels eerlijk, deels script, soms meer eerlijk en soms meer fake, maar wil je, zelfs bij een goede klik, ook niet te veel ideeen geven dus creeert ze wat koelheid. Althans, zo oogt het voor mij.

Ik heb dit vaak gezien, snap het helemaal, maar blijf het een onplezierig moment vinden.

Daarom vind ik de eerste 10 minuten of het moment dat er wat oprechte verdieping lijkt te zijn, naast de sex altijd prettig en de laatste 10 minuten nooit.
Bij dvp's met wie ik een soort van klik heb althans.

Daarom vind ik het soms juist fijn om nr 13 in een dozijn te zijn en maar een half uurtje langs te gaan bij iemand die me wel aanspreekt maar waar ik geen klik mee heb.
Intieme gfe dates kunnen ook erg ok zijn, maar zijn soms vermoeiender qua na-evaluatie.

Hoewel ik ook wel weer denk dat klant en dvp elkaar soms meer humanitair (onder)steunen dan ze zelf voor mogelijk houden.

Uiteindelijk is het maar een eenzame planeet soms.
 
Ik wil het wel geloven maar ik kan t niet gewoon niet snappen denk ik. Hoe dat scenario is. Is er meer intimiteit ?Mag je meer dingen? De dames die hier actief zijn op t forum doen geen NZC zeggen ze zelf dus dat is het verschil ook niet. Sorry hoor dat ik het niet begrijp.
Hoe is dan die beleving die de gewone wandelaar niet kan bereiken ? Ben ik wel benieuwd naar.
Ik kan het wel begrijpen, hoewel ik er kritisch tegenover sta. De hele GFE is best dubieus, dat heb ik op hookers ook al wel eens beargumenteerd.

Behalve dan dat er ooit een dame was die zei dat ik haar niet mocht aanraken toen ze me pijpte omdat ik niet extra voor een gfe had betaald en je bij afwerk-sex gewoon stil moest blijven liggen haha.

Zodra de dame iemand wel tof vindt als klant zal ze toeschietelijker naar hem zijn, hij springt er net iets boven uit. Zodra hij dit voelt denkt hij in zekere zin 'beet' te hebben en zal hij nog meer in deze dame investeren.

Qua gevoels-leven, maar ook qua financien.

Er ontstaat een band/klik die net iets meer is dan de gemiddelde klant/dvp link. Niet alle dvp's zijn er toe in staat om dit te bieden, omdat ze de taal niet genoeg beheersen, omdat ze snel afgeleid zijn, omdat ze interesse niet kunnen faken etc.

Maar sommigen zijn er juist heel bedreven in, bij de beste gaat het bijna van nature. Deels waarschijnlijk omdat het echt warme types zijn of omdat ze een bevestiging van hun aantrekkelijkheid of gewoon genegenheid zoeken via hun clientele.

Groep een is gewoon joviaal en heeft een groot hart, groep twee is soms zelf een beetje zoekende.

En groep drie speelt er handig op in dat veel klanten een beetje met hun hart onder hun arm lopen.

Groep drie is qua gfe vrij verraderlijk, bij groep een en twee kan ik het veel beter hebben.

Groep twee is ook wel tricky, want dan kun je je als klant en dame soms gaan afvragen welke kant het allemaal op gaat, maar goed, dat is op zich ook best een spannende variant, dat dan weer wel.

De grappigste vorm is groep een denk ik in combi met mannen die snel tevreden zijn. Die dames hebben echt een 'het is zo'n lieverd' gevoel bij sommige 'trouwe' mannen, maar zij hebben geen gevoel voor hem en hij soms wel voor hun, maar doordat ze met de vijf a zes mannen die ze op die manier kennen wel sex, goede gesprekken, over en weer appen hebben, ontstaat er wel 'iets' meer, maar valt het moeilijk precies te definieren wat dat iets is.
De mannen hebben daar zeker behoefte aan, de dames soms ook, maar groep een meer omdat het sociale dieren zijn, groep twee omdat ze bv single zijn, uit Oekraine komen, hier op een hotelkamer zitten en om een praatje verlegen zitten of omdat ze net een klote-relatie achter de rug hebben en nu geen partner hebben en wel hun gevoelens ergens kwijt willen, terwijl groep drie gewoon het spel, soms heel uitvoerig, meespeelt.

Oh en dan heb je nog groep vier, die vinden dit hele spel wel boeiend en vinden elkaar in het observatieve element ervan. Die uitwisseling kan erg grappig zijn, omdat je als klant en dame weer heel andere ervaringen hebt.

Oh wacht....je doelde meer op extra sexuele services?! Dat weet ik niet, hoe dat precies werkt, het is niet mijn ambitie om nzc te gaan....en 70 ipv 60 minuten blijven zie ik ook niet als een streepje voor hebben.

Maar ik denk wel dat mannen een band opbouwen met dames, alleen moet je die af en toe ook eerlijk tegen het licht durven houden.
 
Ik wil het wel geloven maar ik kan t niet gewoon niet snappen denk ik. Hoe dat scenario is.
Hoe is dan die beleving die de gewone wandelaar niet kan bereiken ? Ben ik wel benieuwd naar.
Tja, hoe bereik je dat?
Sowieso niet met iedere dame, dat vooropgesteld!
Selectief zoeken helpt, meerdere dares na klik helpt, jezelf en eerlijk zijn helpt.
Beetje geluk ook en luisteren naar wat de dames leuk, prettig, geil vindt?
Goede technieken helpen ook, "luisteren" naar lichaamstaal is evident.
Vooraf in de communicatie kun je al veel leren hoewel dat subjectief is/blijft.

En ja, go with the flow.

Verder zijn sommige dames echt goede actrices maar vallen uiteindelijk toch door de mand. 🙈
 
Laatst bewerkt:
Idd. Trouwens ze willen alles weten ed. Maar dat ga ik echt niet aan hun neus hangen uit respect voor de dames.
Inderdaad. Dan zijn we uitgeluld en valt het onder de slaapkamergeheimen.Topic kan voor mij op slot ook . Ik weet genoeg🤣 Je hebt zelf slapende honden wakker gemaakt hoor .
Gelukkig heeft @knightrider het geanalyseerd
 
Laatst bewerkt:
Idd. Trouwens ze willen alles weten ed. Maar dat ga ik echt niet aan hun neus hangen uit respect voor de dames.
Mwah, sommige dingen deel ik, sommige niet, simpel toch?

Is ook een beetje de essentie van dit forum, indien iedereen niks schreef wordt het erg saai/stil hier.
Staat verder los van het respect dat ik voor eenieder heb, verdiend of onverdiend. 🤓
 
Heren, bekijk het van de positieve kant.
Wat mij betreft kan iedereen gerust geloven wat hij wil! Iedereen beleeft een avontuurtje met een DVP trouwens op zijn manier... niks fout mee.

Maar sommigen... en vooral de dames zelf (!) weten wel beter. Dat zie je toch meteen aan haar blik, zo van "eindelijk nog eens een gozer die..."
Heb daarmee al heel mooie tijden beleefd!
 
Heren, bekijk het van de positieve kant.
Wat mij betreft kan iedereen gerust geloven wat hij wil! Iedereen beleeft een avontuurtje met een DVP trouwens op zijn manier... niks fout mee.

Maar sommigen... en vooral de dames zelf (!) weten wel beter. Dat zie je toch meteen aan haar blik, zo van "eindelijk nog eens een gozer die..."
Heb daarmee al heel mooie tijden beleefd!
Das mooi verwoord 😉
 
Ik kende voorheen een paar dames id thuis ontvangst waar ik standaard zo'n 30a60min bleef na-hangen; soms nog letterlijk een beetje samen liggen, maar meestal gewoon wat lullen / chillen dus zeker niet per se seksueel maar ik ervaarde dat alsnog ergens wel altijd als idd een vorm van korting. En hoe dan ook misschien wel DE reden bij uitstek om juist daar terug te komen idd voor het genoemde wederzijdse menselijke aspect; onbetaalde minuten in elkaars bijzijn kunnen / willen spenderen maakt het ook net wat meer casual natuurlijk ;)
 
Die snap ik dus niet. Je neemt een ZAKELIJKE dienst af.
Je gaat toch ook niet chillen met je loodgieter of huisarts of tandarts of whatever?

Natuurlijk is klik belangrijk. Maar ook met je tandarts en/of huisarts of whatever. Alleen blijft wel zakelijk...
 
Die snap ik dus niet. Je neemt een ZAKELIJKE dienst af.
Je gaat toch ook niet chillen met je loodgieter of huisarts of tandarts of whatever?

Natuurlijk is klik belangrijk. Maar ook met je tandarts en/of huisarts of whatever. Alleen blijft wel zakelijk...

Nou als mijn loodgieter, huisarts, tandarts etc nou ook bijzonder knap en lekker zouden zijn...hell yeah dan zou ik blijven chillen als ze willen ;)

In algemene zin vind ik het geen straf om met vrouwen die ik aantrekkelijk vind tijd te spenderen; is allemaal wel leuk en gezellig enzo; ik haal er iig wel wat uit 'gewoon' een beetje hangen, babbelen, leuk, lief en aardig doen, maybe sexy; why not!? Ik weet dat je als wandelaar voor zakelijk komt; dat het dat ook id basis alleen maar is, maar juist daarom, als ik dan wat menselijk / niet-vanwege-het-geld mee kan pakken; ja hoor....zolang de huisarts niet opstaan en mij naar de deur loopt, ga ik niet weg :p
 
Goed contact met iemand die een dienst aanbiedt is altijd belangrijk. Ook bij de DVP's. Echter denk ik dat veel mannen geen onderscheid kunnen maken tussen gemaakt aardig en oprecht. En dan krijg je dus een hele rare loyaliteitsverhouding.
Vergeet niet dat de meeste (heus niet alle) wandelaars toch wel een DMS-V achtige aandoening hebben en dan kan zo'n te close contact denk ik eerder schadelijk zijn dan nuttig...

goed voer om een psycholoog eens naar te laten kijken ;)
 
Die snap ik dus niet. Je neemt een ZAKELIJKE dienst af.
Je gaat toch ook niet chillen met je loodgieter of huisarts of tandarts of whatever?

Natuurlijk is klik belangrijk. Maar ook met je tandarts en/of huisarts of whatever. Alleen blijft wel zakelijk...

Huh ? Wat ik hoop af te nemen is een plezierige ontspannende ervaring met een aannemelijke illusie (of wie weet realiteit) dat het NIET helemaal zakelijk is .

Net zo goed als barkeepers, restauranthouders , kappers, account & relatiemanagers e.d. ook niet 'herkenbaar' zakelijk bezig moeten zijn , maar geloofwaardig het idee geven dat ze het _leuk_ vinden dat hun gasten/klanten er zijn .

Van een loodgieter neem ik inderdaad vooral een werkende installatie af, maar dan nog is het prettig als het een geschikte kerel is.

Van een restaurant neem ik niet alleen een bord eten af - maar vooral (ook) een gezellige avond .
 
Ik denk dat we er als wandelaars gewoon echt allemaal anders in staan.

De een gaat puur naar een dame toe voor sexuele handelingen, een ander meer voor een soort totaal-plaatje.

Afhankelijk van de dame en hoe die er in staat is er dan een klik of niet.

Ik denk dat het er hierbij ook wel echt toe doet hoe de dame in dit werk gerold is, wat haar insteek is.

Daarnaast: Sommige kliks zullen best echt zijn en anderen zijn onderdeel van de werkwijze van de dame. Daar zullen sommige dames best sluw in zijn.


DSM-V moest ik even googelen....er vanuit gaan dat de meeste wandelaars een bi-polaire of andere stoornis hebben vind ik wel wat ver gaan, enkele wellicht wel....


Het is denk ik nooit slim als mannen, even ongeacht hun eigen 'baggage', te nadrukkelijk gaan geloven dat de klik met 1 of 2 dames enorm goed is, maar het valt soms moeilijk te voorkomen.
Eigenlijk zou iets kopen wat je niet zomaar kunt krijgen niet moeten mogen, want je geeft tijdelijk iets wat niet echt is en daardoor wordt het verlangen naar het 'echt' maken van die service toch getriggerd.....wel boeiend hoe dat werkt.

De een kan dat prima los koppelen, de ander minder goed.

Ik heb wel de indruk dat een hoger % van mannen daar last van heeft, dan het % van vrouwen dat in deze industrie werkt.

Heb zelfs wel eens de indruk dat veel dvp's amper doorgronden hoe sommige mannen er in staan. En sommige spelen er handig op in. En dat kan vergelijkbaar zijn met de kroegbaas die over de schouder van zijn vaste klant meekijkt 'als een vriend' hoe die klant iedere dag 50-100€ in een fruit-automaat gooit en vergokt.

Zoiets.

Maar dat is het meest heftige voorbeeld. Een Roemeense dvp die her 1 maand werkt en 6 klanten per dag ontvangt op een hotelkamer zal, als een klant die ze mag langs komt en ze het uur erna geen afspraak heeft staan, ook wel eens gewoon verlegen zitten om een leuk praatje.

De man geniet daarvan, de dame op een ietwat andere manier ook. De man komt daardoor sneller bij haar terug en bouwt aan een band (zijn impressie van dit alles), de dame voelt zich meer als mens gewaardeerd en werkt aan een vaste clientele.
Mits dit niet door schiet is het eigenlijk een raar soort win/win.

Er is een gemeenschappelijke reden om die klik te willen en de karakters van klant en dvp maken het mogelijk, maar toch zijn er ook achterliggende redenen die voor beiden weer heel anders zijn.
 
Van een loodgieter neem ik inderdaad vooral een werkende installatie af, maar dan nog is het prettig als het een geschikte kerel is.
En ook die loodgieter komt liever bij een gezellige klant die hem een bak koffie aanbied en een babbeltje over koetjes en kalfjes houd in plaats van met een gezicht als een oorwurm de klok in de gaten houd
Het levert geen nog waterdichtere leidingen op en ook geen korting maar het maakt de dagelijkse routine allemaal een beetje leuker
 
En ook die loodgieter komt liever bij een gezellige klant die hem een bak koffie aanbied en een babbeltje over koetjes en kalfjes houd in plaats van met een gezicht als een oorwurm de klok in de gaten houd
Het levert geen nog waterdichtere leidingen op en ook geen korting maar het maakt de dagelijkse routine allemaal een beetje leuker

Inderdaad.
En _als_ je eens een spoedje hebt zal de loodgieter bij de koffieklant misschien net wat eerder even de planning een beetje omgooien dan voor de zakelijke klok-controleur - die is volgende week maandag de eerste.
Ook al is geen _vrienden_dienst, maar je kunt het prima prettig en vriende_lijk_ brengen.
 
DSM-V moest ik even googelen....er vanuit gaan dat de meeste wandelaars een bi-polaire of andere stoornis hebben vind ik wel wat ver gaan, enkele wellicht wel....

DSM-V omvat elke vorm van een afwijking. Of dit nu bipolair is (best extreem) of bv voor van autisme of whatever. Zelfs verslaving staat in DSM.

Zie het als een soort wiki die gebruikt wordt door oa hulpverleners.. en laten we wel wezen met iedereen is wel IETS mis. Maar zolang je jan functioneren is er geen sprake van een probleem ;)
 
Iedereen die zijn tijd verhangt op een hoerenlopers forum is eigenlijk niet helemaal normaal. JAAA hoor ik ook bij.

Maar als ik iets NIET ben dan is t autist of bipolair. Zijn er nog meer smaken?
Zo lang iedereen zijn plezier hier of op date bij de dvp's heeft is toch het belangrijkste? Maakt niet uit wie of wat of hoe je bent. Elke wandelaar is anders. En elke dvp is anders.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan