Dames die de afspraak vergeten.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
GUILTY! Aleja half. Een maand geleden stond ik ergens een uurtje te vroeg. Man was nog aan het eten en schaamde zich dat het nog niet was opgeruimd. Natuurlijk voelde ik mij dan dubbel zo schuldig! Heb geholpen met de afwas...
Bij René was er een lange tijd maar 1 dame beschikbaar op woensdag en ik was toen gerant. Ze stuurde mij dat ze ziek was, dat er niemand op de agenda stond en hulp nodig had bij haar thuis. Dus ik dacht 'oke dan ga ik niet naar René en ga ik haar helpen.'
Ochtend nadien las ik een berichtje 'Ik ben er'. Er had dus wel iemand een afspraak met haar. Kon mij wel voor de kop slaan! Heb nooit geweten wie het was en durfde ook geen contact meer op te nemen.

Wat wil ik hiermee zeggen? Dat niemand perfect en foutloos is. Dat weten jullie ook wel. Maar begrijp de frustratie als jij net degene bent bij wie dit voorvalt.
Gezellig afwassen met een dvp 😙 Ik ga morgen de vaatwasser uitbouwen.. weg met dat asociale ding.
 
GUILTY! Aleja half. Een maand geleden stond ik ergens een uurtje te vroeg. Man was nog aan het eten en schaamde zich dat het nog niet was opgeruimd. Natuurlijk voelde ik mij dan dubbel zo schuldig! Heb geholpen met de afwas...
Bij René was er een lange tijd maar 1 dame beschikbaar op woensdag en ik was toen gerant. Ze stuurde mij dat ze ziek was, dat er niemand op de agenda stond en hulp nodig had bij haar thuis. Dus ik dacht 'oke dan ga ik niet naar René en ga ik haar helpen.'
Ochtend nadien las ik een berichtje 'Ik ben er'. Er had dus wel iemand een afspraak met haar. Kon mij wel voor de kop slaan! Heb nooit geweten wie het was en durfde ook geen contact meer op te nemen.

Wat wil ik hiermee zeggen? Dat niemand perfect en foutloos is. Dat weten jullie ook wel. Maar begrijp de frustratie als jij net degene bent bij wie dit voorvalt.
Niemand is inderdaad perfect en foutloos. Ik heb deze topic gestart omdat ik merkte dat het de laatste tijd vaker voorvalt. En dat het voor sommige een strategie lijkt. Vergeten of "vergeten". Bij mij was het bijvoorbeeld met drie verschillende, maar telkens Latina's, en telkens in Gent, weliswaar verschillende adressen. Heb al enkele potentiële verklaringen gekregen van enkele leden: bookers en dubbele boekingen.
 
Een keer meegemaakt een afspraakje gemaakt met een dame. Kreeg de dag ervoor alle gegevens waar ik moest zijn.
Dus ik volgende dag op tijd vertrokken laat haar weten dat ik er bijna ben. Geen reactie oké even van goodwill blijven wachten. Na 30 min wachten nog eens laten weten dat ik ter plaatse was. Kreeg ik een reactie dat ze het vergeten was en het voor haar niet meer paste. Heb haar toen Vriendelijk bedankt en zei dat ik niet snel meer met haar een date zou boeken. Kreeg ik daags daarna een berichtje met excuses dat ze het vergeten was. Ik had haar verteld dat ik een boeketje bloemen bij had en nog iets anders. Toen ze dat wist zei ze me als je de bloemen en de attentie nog hebt wil ik deze gerust nog ontvangen vandaag kreeg ik als antwoord. Nu daar heb ik dan vriendelijk voor bedankt en zei jammer genoeg nee kreeg den indruk dat ze mij enkel die dag daarna wilde zien voor de attentie en bloemen te kunnen ontvangen.
 
Een keer meegemaakt een afspraakje gemaakt met een dame. Kreeg de dag ervoor alle gegevens waar ik moest zijn.
Dus ik volgende dag op tijd vertrokken laat haar weten dat ik er bijna ben. Geen reactie oké even van goodwill blijven wachten. Na 30 min wachten nog eens laten weten dat ik ter plaatse was. Kreeg ik een reactie dat ze het vergeten was en het voor haar niet meer paste. Heb haar toen Vriendelijk bedankt en zei dat ik niet snel meer met haar een date zou boeken. Kreeg ik daags daarna een berichtje met excuses dat ze het vergeten was. Ik had haar verteld dat ik een boeketje bloemen bij had en nog iets anders. Toen ze dat wist zei ze me als je de bloemen en de attentie nog hebt wil ik deze gerust nog ontvangen vandaag kreeg ik als antwoord. Nu daar heb ik dan vriendelijk voor bedankt en zei jammer genoeg nee kreeg den indruk dat ze mij enkel die dag daarna wilde zien voor de attentie en bloemen te kunnen ontvangen.
Zou ik ook niet mee gediend zijn heb respect voor vrouwen maar als het alleen maar is om cadeautjes te geven sorry dat gaat erover.
.
 
Ik had haar verteld dat ik een boeketje bloemen bij had en nog iets anders.
Ik geloof best dat jij dat soort kadootjes echt meeneemt, maar zelfs als het niet zo is, kan ik me ook voorstellen dat een man zoiets kan zeggen om de dame zich extra schuldig te laten voelen.

Persoonlijk denk ik dat deze dame helemaal niet per se die bloemen wide hebben, maar meer een lijmpoging deed omdat ze zich rot voelde omdat jij je zo had uitgesloofd.

Alsnog prima dat je weigerde, vergeten worden is vervelend.
 
Ik wandel al meer dan 35 jaar, en ik heb maar twee keer gehad dat een dame de afspraak niet helemaal nagekomen was. De eerste keer was met Anneleentje in het Pajottenland. Wat daar misgelopen is weet ik niet, maar i ben uiteindelijk een klein uurtje later toch bij haar terecht gekkinnen. En eigenlijk had ik haar beter links laten liggen omwille van haar manier van handelen. Gewoon een onmogelijk mens in zulke zaken. Verder was het eigenlijke contact, de sex dus, wel rdeloijk in orde. Mocht de ervaring met de afspraak niet zo verlopen zijn, dan had ik haar waarschijnlijk wel een keertje meer bezocht.

De tweede keer dat ik voor een gesloten deur stond was bij een van mijn vaste dames waar ik al van begin jaren 80 heel regelmatig mee afsprak. En op een dag stond ik dan toch voor een gesloten deur hoewel we op dat uur afgesproken hadden. Na enkel malen bellen kwam ze (volledig naakt) dan toch de deur opendoen. Blijkbaar had ze al een klant en was ze mijn afspraak vergeten. Ze vroeg me om even te wachten en zou me telefoneren als ze weer vrij was. En dat heeft ze ook gedaan, en we hebben nog een leuke en lekker geiel tijd gehad. Ik heb haar dat niet kwalijk genomen, ik weet dat ze dat zeker niet bewust gedaan heeft, wetende dat ze soms wel een beetje vergeetachtig was. Als je elkaar zovele jaren kent, en zo dikwijls lekker intiem geweest bent (enkele 100 malen) dan weet je wel beter en maak je daar helemaal geen probleem over.

Een andere keer was ik bij haar en voor we naar boven trokken zaten we altijd eerst een poosje in haar living wat te babbelen. Plots werd er gebeld en stond er een man voor de deur die beweerde ook op dat uur een afspraak te hebben. Maar zij wist van niets. Had die man gelijk? Het zou misschien gekund hebben. Uiteindelijk zijn we overeen gekomen dat ik wel even zou wachten. Dat is dan uitgedraaid dat ze met die man naar boven trok en ik in de living even bleef wachten en wat tv kijken. Wat die man daarbij gedacht heeft weet ik niet, maar even later werd ik uitgenodigd om ook naar boven te komen om toe te kijken als dik wilde. Uiteindelijk was die man vlug weer buiten en heb ik met haar nog verder lekker geile dingen gedaan. Betalen moest ik maar voor een half uurtje hoewel we veel langer dan een uur bezig geweest zijn. Mijn bestelde uur en de resterende tijd van die andere man. Ik mag me dus van die vergissing bij de afspraak helemaal niet beklagen. Soms mag een mens al eens wat geluk hebben.
 
Ik geloof best dat jij dat soort kadootjes echt meeneemt, maar zelfs als het niet zo is, kan ik me ook voorstellen dat een man zoiets kan zeggen om de dame zich extra schuldig te laten voelen.

Persoonlijk denk ik dat deze dame helemaal niet per se die bloemen wide hebben, maar meer een lijmpoging deed omdat ze zich rot voelde omdat jij je zo had uitgesloofd.

Alsnog prima dat je weigerde, vergeten worden is vervelend.
Mss wel dat zal ik nooit weten.
 
Zou eigenlijk wel een goeie zijn. Ik had 1000,- op zak en wilde een keer gek doen. Maar ben naar een ander gegaan toen je niet meer reageerde!😁
 
Zelf ben ik 2 keer voor niks in de auto gestapt, maar niet omdat de dame het was vergeten:
- 1 keer was er dubbel geboekt. Ik had toen een afspraak gemaakt via een collega die in hetzelfde huis ontving. Die collega had de afspraak blijkbaar niet goed genoteerd, want toen ik kwam was de dame helaas al bezet.
- 1 keer had de dame zich op die ochtend ziek gemeld. Dat is vervelend en kan uiteraard gebeuren.
 
Laatste keer afspraak om 10.00 bij ts. Aan de deur geen gehoor. Bellen ook niet. Na 15 minuten reactie; verslapen 5 minutes. Uiteindelijk 10.30 binnen, maar was duidelijk nog niet goed wakker en geen zin erin (wel pas na aannemen geld)
En er dan snel uitgebonjourd worden. Baale.

Wel ooit voor nop naar adres gestuurd worden en noppes. Ook bale.

De keer dat ik met booker afspraak maakte voor 15.00 en later belde of 14.30 ook kon, werd dus als 2 afspraken gezien. Dame werkte me in 30 minuten af om op tijd voor afspraak 15.00 te zijn. Wel voor uur betaald, maar dame vertrok van kamer en ik lag daar in mijn nakie in bed. Geen echt baale want dame was toch niet zo mooi als op foto's, maar wel geld voor uur kwijt.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan