Dames die de afspraak vergeten.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
543
09/10/21
489
18
Ik wandel ongeveer 16 jaar.
14 jaar lang heb ik mij slechts 1 maal voor niets mij verplaatst. En die dvp had me wel enkele minuten op voorhand gewaarschuwd, dus ik stond nergens rond te draaien.
De dvps waren atijd op tijd of deden open op afgesproken uur.
De laatste twee jaar merk ik echter dat sommige dvp's daar slordig in worden.
Al enkele malen gehad dat ik op plaats van afspraak stond en geen antwoord kreeg op WhatsApp/sms/bellen. Dan maar vertrok om 45 minuten later: "srry baby I forgot" te krijgen.
Of er helemaal niets meer van krijg.
Andere keren beginnen ze plots enkele uren voor de date te schuiven: het moet vroeger/later. Waarop ik dan annuleer.
Ook al was de afspraak opnieuw bevestigd de dag ervoor.
Ik vermeld dit nooit omdat een recensie enkel maar geschreven wordt als de date effectief plaats vond.
Merken jullie dit ook? Dat tot twee jaar geleden een afspraak een afspraak was, maar nu daar veel slordiger mee wordt omgesprongen?
 
Ik denk dat een aantal dames meerdere afspraken maken en de eerste die er is heeft geluk, keerzijde voor hun opponent zijn wij daar ook klaar mee ik altans!
Voor de rest komt het mij niet vaak voor, ik ga meestal naar de raam dames zonder afspraak heb ook geen nummers van hun ,heb geen zin in dat ze mij berichten of ik of wanneer ik weer kom.
Dat komt mij niet heel vaak voor maar kan het niet goed praten dat ze zulke dingen uithalen met ons.
 
Het is heel vervelend ik heb het ook meegemaakt maar dat een dvp een afspraak vergeet is natuurlijk onzin. Het heeft met dubbel afspreken te maken, de dame in kwestie spreekt met meerdere mannen tegelijk af en wie eerst aankomt krijgt voorrang bij haar en de andere klant moet maar wachten.
 
Laatst bewerkt:
Eén maal 's ochtends een afspraak in een privéhuis gemaakt, en toen ik in de namiddag arriveerde was de dame plots 'gestopt'. Ik vond dat het huis mij hierover wel een berichtje had mogen sturen.

Eénmaal in een ander privéhuis gevraagd of dame X aanwezig was. Ja, ze was beschikbaar. Maar een minuut later bleek dat ze plots al naar huis was... Misschien hadden ze een camera in de ontvangstruimte, en had X aangegeven van 'Nope! Niet met die'. :p
 
Ik vermeld dit nooit omdat een recensie enkel maar geschreven wordt als de date effectief plaats vond.
Dit mag je mijn inziens best vermelden in een recensie topic, zeker als er al een recensie is van een collegawandelaar. Ik denk dat dit soort praktijken voor een hoop mensen, een reden is, om niet met deze dame af te spreken. Niks is er irritanter om voor niks te wachten op afspraak.
 
Dit mag je mijn inziens best vermelden in een recensie topic, zeker als er al een recensie is van een collegawandelaar.
Mee eens. Dit is relevante informatie over de betreffende dame. "Er mag alleen in een recensietopic geschreven worden als er een daadwerkelijk bezoek heeft plaatsgevonden" is een achterhaalde hookers-regel.
 
Mijn mening gevormd op basis van mijn ervaring is dat de gemiddelde dvp een flinke leugenaar is en ook nog eens flink slordig met afspraken/communicatie. Zowel priveontvangst dames als raamdames die met afspraken werken. Ik heb maar 1 dame gekend waarvan ik het idee had dat ze volledig eerlijk/transparant was en die heel sterk en netjes in de communicatie was.

Als je dit werk doet en met afspraken werkt dan plan je maar de tijd in om fatsoenlijk berichten te beantwoorden. En als het te veel voor je wordt huur je een booker in (veel berichten=veel bezoekers=veel omzet=geld genoeg om een booker te huren). Iedereen kan verlaat zijn of vanwege plotselinge omstandigheden een afspraak moeten cancellen, maar dan geef je dat fatsoenlijk inclusief excuses aan. En als je dat niet doet is dat niet acceptabel en ik heb gemerkt dat dit steeds vaker bij dames voorkomt. Liegen is een ding, dat doen ze ook, maar onfatsoenlijk communiceren is weer een ander ding. Beide zouden niet moeten. Overigens snap ik wel dat als er heel extreme omstandigheden zijn je niet een berichtje kan sturen, maar we weten allen dat dit nagenoeg nooit de reden is.

En waarom zijn dames zo? Enerzijds is het een cultuurding; in de Karpaten/Balkan/Zuid-Amerika is de opvoeding anders, dat zal een rol spelen. Anderzijds worden die dames enorm verwend en stijgt het aandacht en geld naar hun hoofd waardoor ze geen fatsoenlijk persoonlijkheid ontwikkelen. Dat komt toch echt door ons mannen. Als een dame een afspraak niet nakomt en dat op een niet nette wijze doet mag je dat best vermelden en andere mannen waarschuwen. Door continu excuses te verzinnen voor de dvp creeeren wij juist deze situaties.
 
Dat verklaart eigenlijk ook waarom zoveel dvp's tijdens de date de telefoon opnemen omdat ze weten dat een ander klant buiten op ze zit te wachten. Maar soms nemen ze niet op of sturen ze geen bericht terug en laten zo hun klant eigenlijk stikken, niet netjes natuurlijk maar het gebeurt helaas. En dat is zeker niet iets van de laatste jaren gebeurde altijd al.
Als een dame tijdens een date de telefoon opneemt zonder dit eerst aan mij te vragen zeg ik de date af en vertrek ik, dat is asociaal. Jij hebt net zo hard betaald voor haar tijd en hiermee neemt ze jouw tijd+concentratie weg. Het kan zijn dat jouw date iets later begon, dan kan ze eventjes een minuut voordat jouw date start de tijd nemen om de andere klant even te appen dat het 15 minuten later wordt. Dan word jij in je tijd niet gestoord. En als de klant alsnog belt dan kan ze als hij daarna binnen is hem erop wijzen dat hij dat niet meer moet doen en hem anders de deur wijzen. Zo hoort het.
 
Ok, maar er vind nu wel vaak heel veel geouwehoer plaats in recensietopics.
Maar er worden ook gewone berichten die niets met de prijzen te maken hebben verwijderd in een recensietopic, zo verpest je zo'n topic vind ik. We moeten een forum als deze niet gaan verpesten met censureren het moet leuk blijven zodat forumleden ook fijn met elkaar kunnen discussiëren.
 
Maar er worden ook gewone berichten die niets met de prijzen te maken hebben verwijderd in een recensietopic, zo verpest je zo'n topic vind ik. We moeten een forum als deze niet gaan verpesten met censureren het moet leuk blijven.
Censuur is al volop in gang joh, heb het zelf meegemaakt. Ik ga daarom ook geen recensies posten (wat ik wel in gedachten had) en lekker lezen en ouwehoeren.
 
Als je dit werk doet en met afspraken werkt dan plan je maar de tijd in om fatsoenlijk berichten te beantwoorden. En als het te veel voor je wordt huur je een booker in (veel berichten=veel bezoekers=veel omzet=geld genoeg om een booker te huren).

En dan vervolgens boos worden dat een dame een booker heeft en je niet direct met de dame zelf praat?

Ik heb 2 werktelefoons (3nummers) voor dit vak en ik doe mn best om alles te antwoorden, ook op vrije dagen of wanneer ik bij mn vriend ben etc. Dat gezegd hebbende, wij hebben ook een leven en kunnen niet 24/7 antwoorden.

Wat we ook doen, goed doen we het nooit 🙃
 
En dan vervolgens boos worden dat een dame een booker heeft en je niet direct met de dame zelf praat?

Ik heb 2 werktelefoons (3nummers) voor dit vak en ik doe mn best om alles te antwoorden, ook op vrije dagen of wanneer ik bij mn vriend ben etc. Dat gezegd hebbende, wij hebben ook een leven en kunnen niet 24/7 antwoorden.

Wat we ook doen, goed doen we het nooit 🙃
Als een dame heel populair is en veel berichten ontvangt lijkt me dat een prima oplossing. Ik zou bij god verder niet weten wat ik van tevoren met een dame zou moeten bespreken bij een eerste bezoek, buiten haar dienstverlening en de prijs. En daar zou een booker ook antwoord op moeten geven. En als je eenmaal bent geweest bij een dame kan je de rest ook face to face bespreken.

Goed doen kan zeker, maar ik heb het idee dat een overgroot deel het heel, heel slecht doet.
 
Niet alle berichten kunnen beantwoorden is natuurlijk van een andere orde dan structureel afspraken niet nakomen. In mijn ervaring gebeurt dat laatste juist veel meer bij dames die met een booker werken. Het zijn vaak de bookers die inderdaad dubbele afspraken maken of afspraken maken terwijl ze niet weten waar de dame op dat moment uithangt. Bij de zelfstandig werkende dames echt zelden problemen met nakomen van afspraken.
 
Het is mij 1x overkomen. In Almere. Enige jaren terug. Toen ik mij in de straat om het nummer melde, conform gemaakte afsrpaak, duurde het zeker 10 minuten voor er antwoord kwam. Of ik een kwartiertje wilde wachten. Dat vroeg ze nog 2 keer. Daarna kreeg ik het nummer waar niet open werd gedaan. Heb haar gebeld en gezegd dat ze beter een dildo in haar doos kon stoppen. Ik ging naar huis.
 
Als een dame heel populair is en veel berichten ontvangt lijkt me dat een prima oplossing. Ik zou bij god verder niet weten wat ik van tevoren met een dame zou moeten bespreken bij een eerste bezoek, buiten haar dienstverlening en de prijs. En daar zou een booker ook antwoord op moeten geven. En als je eenmaal bent geweest bij een dame kan je de rest ook face to face bespreken.

Goed doen kan zeker, maar ik heb het idee dat een overgroot deel het heel, heel slecht doet.
Ga maar eens lezen hoeveel heren hier absoluut geen booker willen, wellicht snap je dan waarom ik zo reageerde 🤗
 
Ok, dan moeten die heren ook maar eens uitleggen hoe en dame die tientallen, misschien honderden bericht ontvangt per dag, en moet werken en al deze berichten moet lezen+tijdig en netjes beantwoorden?
Dat bedoel ik met "We kunnen het nooit goed doen" 😅


Ik maak veel gebruik van standaard teksten en daar word ook regelmatig commentaar op gegeven. Dit is voor mij de enige manier om het zelf zo goed mogelijk te doen. Hieronder een voorbeeld van waar ik vaak tegen aanloop (welgeteld 8 minuten kreeg ik om te antwoorden en toen hoefde het al niet meer)
 

Bijlagen

  • Screenshot_20230215_151743_WhatsApp.jpg
    Screenshot_20230215_151743_WhatsApp.jpg
    114,6 KB · Weergaven: 61
Ok, dan moeten die heren ook maar eens uitleggen hoe en dame die tientallen, misschien honderden bericht ontvangt per dag, en moet werken en al deze berichten moet lezen+tijdig en netjes beantwoorden?
De praktijk wijst nogal eens uit dat een booker misschien wel tijdig antwoord, maar dan vervolgens toezeggingen doet die niet nagekomen worden. Dan heb ik liever een zelfstandig werkende dame die afspraken nakomt, maar de communicatie wat langzamer laat lopen.
 
De praktijk wijst nogal eens uit dat een booker misschien wel tijdig antwoord, maar dan vervolgens toezeggingen doet die niet nagekomen worden. Dan heb ik liever een zelfstandig werkende dame die afspraken nakomt, maar de communicatie wat langzamer laat lopen.

Dan moet ze duidelijker afspraken maken met haar booker of een andere aannemen.
 
De praktijk wijst nogal eens uit dat een booker misschien wel tijdig antwoord, maar dan vervolgens toezeggingen doet die niet nagekomen worden. Dan heb ik liever een zelfstandig werkende dame die afspraken nakomt, maar de communicatie wat langzamer laat lopen.
Het zou natuurlijk top zijn als de dame in kwestie zelf haar afspraken kon regelen. Maar de bookers willen dat niet hebben want ze willen zeker zijn hoeveel klanten ze op een dag heeft gehad en hoeveel uren ze heeft gemaakt een booker is tenslotte haar pooier, dus hij zal en moet alles weten zodat hij het geld kan innen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan