Recensie Sonia Nijmegen (voorheen Den Haag) 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

TZPZCfan

Newbie
9
20/04/23
16
5
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/1313931-sonia#overview
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Afgelopen week in Den Haag deze vrouw een bezoek gebracht.
Sonia spreekt vrijwel geen woord engels en je communiceert met een planner via haar nummer. Met deze planner heb ik meerdere uren van te voren een afspraak gemaakt en meermaals bevestigd. Afgesproken dat PZC en tongzoenen in de prijs zat en de planner bevestigd meermaals dat deze services worden aangeboden.
Echter daar aangekomen krijg ik geen reactie meer en heb ik een half uur (!) moeten wachten tot ik naar binnen kon.

Eenmaal binnen kom ik in een zeer onhygenisch, donker, oud en extreem slecht onderhouden vies appartement binnen. Hier ontmoet ik Sonia. Ze komt levenloos op me over en gebaart me het geld te geven. Op dit moment had ik eigenlijk moeten omkeren, maar helaas de fout gemaakt te blijven. Sonia is minstens 5-10 jaar ouder dan ze lijkt op de foto's en de foto's zijn geshopt en je ziet allerlei littekens (operaties) op haar lichaam.

Vervolgens de service: ze doet NIETS van wat is afgesproken van te voren. Ze heeft maar een missie en dat is je zo snel mogelijk klaar te laten en komen en naar buiten te werken. Voor 30 minuten afgesproken en stond 10 min later buiten. Ze had honger na de daad, dus ik moest weg direct ophoepelen. Hele slechte overall sfeer. Laat je niet oplichten en vermijd jezelf een teleurstellende ervaring
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan