Dames die geen contant geld accepteren maar Vouchers

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Deze dame komt alleen nadat je een Voucher hebt gekocht bij; https://dundle.com/nl/neosurf/ daar trappen we dus niet in!
Wanneer om vouchers gevraagd wordt betreft het vaak een gegijzeld account. "Mira" is hier dus waarschijnlijk geen dader maar slachtoffer.

Net zoals dat dit weekend het geval is bij Luisa, Melissa, Anoek en waarschijnlijk nog vele andere DvP's die adverteren op Kinky.
 
Je ziet het de laatste tijd heel vaak, echter zijn zit vrijwel altijd oplichters (wellicht eens een date die het op deze manier wilt maar zie zullen wel op 1 hand te tellen zijn).
Vooral kadokaarten of je een foto van de achterkant wilt maken en dan dat stukje wilt open krassen.
Voor mij al een duidelijk teken van oplichting en adviseer andere ook om ze niet te kopen en een foto ervan te sturen (sorry voor als er dames zijn die wel eerlijk zijn)
 
Inderdaad:
ik heb sinds gisteren ook contact met een 'amateur' die aan zachte prijsjes wil afspreken met mij maar die er ook op staat dat ik haar betaal via dat neosurf gedoe, zogezegd om zeker te zijn dat er geld gaat liggen op het eind van de seksdate?

Ik kende neosurf dus niet maar ze heeft het me uitgelegd, en nu vertrouw ik het nog minder. LOL

Ik zou dus online zo'n voucher moeten kopen en dan via een soort platform waarop zij ook zit kan je laten bevestigen dat er inderdaad een voucher gekocht is door jou voor de vooraf afgesproken waarde.
En dan zou ze die voucher op de date zelf in ontvangst nemen?
Volgens haar perfect veilig want zonder de voucher zelf is er geen betaling, maar ik vertrouw het voor geen haar en heb de boot afgehouden, hoe lekker ze ook leek.

Heeft er eigenlijk al ooit iemand écht met neosurf betaald?
 
Heeft er eigenlijk al ooit iemand écht met neosurf betaald?
Nee, wel een keer eindeloos een tuinkabouter aan het lijntje gehouden die maar bleef uitleggen dat het heel logisch en legitiem en betrouwbaar en controleerbaar en gebruikelijk en weet ik veel wat meer was om vooraf zo'n voucher te kopen en dan de code ervan met een (fictieve) dame te delen.
En als dat allemaal gebeurt zou zijn, dan zou ze daarna haar adres in Vlissingen met me delen en zou ik de date van m'n leven hebben.
Uiteindelijke haken ze dan af, omdat ze het spelletje zat zijn.
 
Zo zonde.. dit soort lui verpesten het voor de hele branche. Geen wonder dat er nog zo weinig vertrouwen is in het voorafbetalingsverkeer.
Hoezo geen vertrouwen. Je moet nergens in geeneen branche vooruit betalen. Dus gewoon negeren degene die dat willen. Heel makkelijk. Tien anderen voor de ene die een vooruit betaling wilt
 
Hoezo geen vertrouwen. Je moet nergens in geeneen branche vooruit betalen. Dus gewoon negeren degene die dat willen. Heel makkelijk. Tien anderen voor de ene die een vooruit betaling wilt
Als je afgelopen kerst bij van der Valk wou dineren moest je ook van te voren betalen, Maar wat denk je als je een pakket besteld via bol.com of coolblue, dan betaal je ook vooraf
 
Je betaalt misschien wel vooraf bij sommige online verkooppraatjes, maar je betaalt wel op naam, nooit anoniem.
Dat is een serieus verschil.
Wil een dame een voorafbetaling, mij niet gelaten. Stuur even je rekeningnummer, met naam en adres en een kopie van je identiteitskaart waarop ik kan zien dat die titularis van de rekening inderdaad de dame in kwestie is, en de voorafbetaling zal volgen. Nog nooit antwoord gekregen op deze nochtans perfect logische vraag, want ze betaalt u nl ook aan bol.com e.d. al die bedrijven zijn perfect identificeerbaar en dus vervolgbaar bij fraude.
 
Hoe werkt de scam dan? Je koopt een kaart, ze wil een foto zien. Je schermt de code af en dan geef je later de code in persoon. Ik vertrouw het voor geen meter.
 
Hoe werkt de scam dan? Je koopt een kaart, ze wil een foto zien. Je schermt de code af en dan geef je later de code in persoon. Ik vertrouw het voor geen meter.
Ze willen de code's eerst zien voor ze je een huisnummer of wat geven.

Ik ben op het moment bezig met het een en ander uit te zoeken op snapchat.
Daar zijn ze veelal actief en vooral bij de jongeren.

Een van de grotere is een dame die ook actief is op Friend 2 Follow maar mensen op snapchat oplicht.
 
Je betaalt misschien wel vooraf bij sommige online verkooppraatjes, maar je betaalt wel op naam, nooit anoniem.
Dat is een serieus verschil.
Wil een dame een voorafbetaling, mij niet gelaten. Stuur even je rekeningnummer, met naam en adres en een kopie van je identiteitskaart waarop ik kan zien dat die titularis van de rekening inderdaad de dame in kwestie is, en de voorafbetaling zal volgen. Nog nooit antwoord gekregen op deze nochtans perfect logische vraag, want ze betaalt u nl ook aan bol.com e.d. al die bedrijven zijn perfect identificeerbaar en dus vervolgbaar bij fraude.

Het verschil is is dat ze zichzelf direct ook blootlegt als sekswerker. En die vrouwen weten niet wat jij met die gegevens doet, toch? Er zitten echt gestoorde klanten erbij die vrouwen tot in de eeuwige tijd blijven stalken of lastigvallen.

Ik kan je uit ervaring vertellen dat een voucher als vooruitbetaling 100% een scam is. En dat is afkomstig vooral vanuit landen zoals Nigeria en toestanden. Ook zij hebben de seksbranche in niet alleen NL maar ook BE/FR/DE ontdekt en voor hun is het een dagtaak om de hele dag profielen te spammen overal met hetzelfde.

Men gebruikt vaak ook slechte vertaling waardoor het al direct opvalt. Ik blokkeer bijv standaard landen zoals Nigeria vanuit m'n servers - dat helpt zoveel. En soms gebruiken ze een VPN om zo die restrictie te omzeilen. Maar ook die vis ik er relatief makkelijk uit.
 
Terug
Bovenaan Onderaan