Dames die hun marktwaarde niet kennen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Deze kan er ook wat van:
Hey sukkels,

Ja meervoud je leest het goed ja! Ze staan namelijk in de rij om mij volledig te dienen. Financieel en emotioneel!
Ben jij een echte loser of slaaf? Zoek dan niet verder en maak jezelf mentaal alvast klaar voor de vernedering van je leven. Je zult geobsedeerd raken door mijn prachtige vormen. Let Op!!! Ik doe niet aan fysieke afspraken alleen virtueel contact!

Cup P en als er een letter bestond voor de kont is het een dikke Z!

Mijn eisenpakket:
-Ik wordt aangesproken met U of miss Jeni doll
-Jij doet wat ik wil
- trek je portemonnee maar vast wijd open voor me

 
Alles mag, maar waarom hebben sommige dames niet een beetje zelfkennis als het gaat om het vast stellen van hun uur tarief?

Als je een 22 jarige super-beauty bent met wespentaille, superlekker kontje, goede pijp- en neukskills een lieve maar uitdagende uitstraling en een bekkie waar nagenoeg elke man razend geil van wordt, snap ik dat je denkt: 250 voor een uur, ik kan het maken.

Maar nu lijkt het de nieuwe norm te zijn.

Zonder het waar te maken.

Elke middelmatige Roemeense of Braziliaanse chick met te dikke kont, overgewicht, kleine of nep tieten en gemiddeld smoelwerkje vraagt 250 per uur alsof wij helemaal gek zijn.


Als we dat geen halt toe roepen is echt het hek van de dam.

Als ze op grote pleinen en in achteraf straatjes opeens overal 8€ per biertje vragen in de kroeg doen we het ook niet.

Als je het betaalt ga je er in mee.

Je leest nu bij de mooiere dames standaard: Deed niet echt haar best, lachtte me achter mijn rug uit, handje erbij, zowel bij pijpen als bij penetratie, zei dit, deed dat, vermoeid, geen interesse, beetje als een robot, minder aantrekkelijk......en toch gewoon door wandelen en betalen......een beetje meer kritische benadering kan echt wel guys!


Ik zie soms dames dat bedrag vragen die in de Doublet nog geen druk raam zouden hebben als ze 40 voor 20 min vroegen.


Nogmaals: top of the bill mag er mee weg komen en ik zeg niet dat een matige meid geen 150 mag vragen en alle clientele is haar gegund, maar een beetje kritiek van onze kant kan het inflatie klimaat eindelijk kenteren waarin iedere matige dombo gaat denken dat ze de ultieme hoofdprijs kan vragen.
 
Wat jij omschrijft alshet waard zijn van €250 is subjectief. Mijn klanten houden van overgewicht en die dikke kont. Voor andere is het helemaal plat, plastic fantastic of hoe ouder hoe beter.

Je kunt jouw smaak niet exclusief maken door die wel meer te mogen laten vragen en een dame zoals ik, die in jouw ogen niet aantrekkelijk is, het maar moet doen met wat jij toepasselijk vind.

Ik vind je post een nare smaak hebben en best neerbuigend over een hele grote groep dvp's die die €250 meer dan waard zijn.
 
Wat jij omschrijft alshet waard zijn van €250 is subjectief. Mijn klanten houden van overgewicht en die dikke kont. Voor andere is het helemaal plat, plastic fantastic of hoe ouder hoe beter.

Je kunt jouw smaak niet exclusief maken door die wel meer te mogen laten vragen en een dame zoals ik, die in jouw ogen niet aantrekkelijk is, het maar moet doen met wat jij toepasselijk vind.

Ik vind je post een nare smaak hebben en best neerbuigend over een hele grote groep dvp's die die €250 meer dan waard zijn.
Klopt.

Smaken verschillen.

Maar er is wel een verschil tussen een, gemiddeld gezien (niet voor iedereen) top babe qua looks en service en eentje et slechte foto's, zielloze uitstraling en gemiddeld gezien heel matig die dan toch dat bedrag vraagt.
 
Wat jij omschrijft alshet waard zijn van €250 is subjectief. Mijn klanten houden van overgewicht en die dikke kont. Voor andere is het helemaal plat, plastic fantastic of hoe ouder hoe beter.

Je kunt jouw smaak niet exclusief maken door die wel meer te mogen laten vragen en een dame zoals ik, die in jouw ogen niet aantrekkelijk is, het maar moet doen met wat jij toepasselijk vind.

Ik vind je post een nare smaak hebben en best neerbuigend over een hele grote groep dvp's die die €250 meer dan waard zijn.
Zie het als broodjes.

Niet iedereen wil hetzelfde broodje, maar soms zie je broodje met alles er op en er aan voor 10€ en het is het waard en soms zie je op een vliegveld in een zweterige vitrine een pistoletje met 2 partjes tomaat en een bijna verrotte homp mozzarella en vragen ze daar ook 10 euro voor.
Als we dat dan blijven kopen denkt die shop dat ze daar door mee kunnen gaan....wat ook nog eens zo is.....maar het zou niet moeten kunnen....ook al zal een enkeling dat het lekkerste broodje ooit vinden.....

Er is wel iets als algemene waarheid in die zin, hoewel smaken verschillen.
 
Als jij als klant in de smaak valt wordt vaak het tarief aangepast vooral bij vaste klanten. En dames kijken niet naar je uiterlijk(wel een beetje). verzorgd en lekker ruiken is ook belangrijk.
Zo heb ik al jaren een vast adresje.(best wel een heel lekker rijp vrouwtje)
 
Weer een nieuwe prijzendiscussie?
De prijs is ook een belangrijk thema.
En prijzen zijn altijd in beweging ( meestal omhoog)
Er zijn ook altijd trends in DVP land , in het denken van de wandelaars en er zijn hier steeds nieuwe deelnemers op het forum met een mening.
DUS , lekker doorgaan over prijzen.
En geef toe @Paulus2 , je leest het best graag , en Den Haag zit heel goed met zijn raambuurten.
 
De prijs is ook een belangrijk thema.
En prijzen zijn altijd in beweging ( meestal omhoog)
Er zijn ook altijd trends in DVP land , in het denken van de wandelaars en er zijn hier steeds nieuwe deelnemers op het forum met een mening.
DUS , lekker doorgaan over prijzen.
En geef toe @Paulus2 , je leest het best graag , en Den Haag zit heel goed met zijn raambuurten.
Er was een nieuw topic gestart, vandaar mijn opmerking, maar ik zie dat het inmiddels is samengevoegd met dit identieke topic.
 
Je kunt ook niet zeggen: Gaan we het nu weer over climate change hebben....het is er nou eenmaal en we moeten er mee dealen of er iets aan proberen te doen.

En prostitutie is er nu ook eenmaal en daar moeten we ook mee dealen. Het is niet goedkoop, soms zelfs héél duur en dat weten we allemaal maar al te goed maar krijg jij er een bevredigend gevoel bij om daar oeverloos blijven over verder te leuteren? Get a life man!
 
Laatst bewerkt:
Precies dit dus.
Er wordt een hoop geklaag hier altijd.
Maar men gaat toch.
Ja dat is ook een beetje een dooddoener, mensen klagen over brandstofprijzen maar blijven wel auto rijden, mensen klagen over de prijzen bij de Albert Heijn maar blijven er boodschappen halen...

Als we sekswerk als normaal product willen beschouwen hoort lekker klagen over de prijs daar ook bij. Vrij onschuldige uitlaatklep voor velen.

Dat gezegd hebbende, ik heb in mijn jaren de prijzen ook zien oplopen van standaard rond de 120 per uur naar 150 per uur naar 200 per uur. Als ik daar procenten aan plak zijn deze verhogingen hoger dan de inflatie, daar hebben sommige heren best een punt.

Ben het verder ook met Veerle eens dames die afwijken van één of ander ideaalbeeld kunnen nog altijd proefondervindelijk ontdekken of ze wegkomen met een hoge uurprijs. Als zo'n dame vervolgens genoeg werk heeft heeft ze groot gelijk.
 
Recensies zijn natuurlijk sowieso ontzettend subjectief, desalniettemin is de prijs gewoon 1 van de dingen die we daar kunnen invullen en is het logisch dat mannen dat in hun overweging meenemen.

Restaurantrecensies zijn natuurlijk ook zo subjectief als wat maar daar wordt natuurlijk ook extra hard gerecenseerd als de klant vindt dat de prijs-kwaliteit verhouding scheef gaat.
 
daar wordt natuurlijk ook extra hard gerecenseerd als de klant vindt dat de prijs-kwaliteit verhouding scheef gaat.
Dat vind ik indd wat anders. Dit is logisch en daar pleit ik ook echt voor.

Maar niet omdat iemand geen instamodel is dat deze automatisch niks meer mag vragen voor zijn/haar lichaam, dat gaat me toch een brug te ver 😂
 
Er zit een verschil tussen geen enkele en alleen jouw smaak die het mag vragen.

Volg je me?
Waar het omgaat en wat @knightrider bedoeld is dat er te veel vijfjes en zesjes, de hoofdprijs vragen.
Elke middelmatige Roemeense of Braziliaanse chick met te dikke kont, overgewicht, kleine of nep tieten en gemiddeld smoelwerkje vraagt 250 per uur alsof wij helemaal gek zijn.
Een echt mooie vrouw wordt door iedereen wel herkent, daar is meestal geen discussie over of die alleen de smaak van mij is of van de meeste mannen.
 
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan