Dames die hun marktwaarde niet kennen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Eigenlijk zou er een systeem in plaats moeten zijn dat je eerst date met de vrouw, en dan pas bepaald wat ze waard is. Bij het aantal mannen word er een gemiddeld gepakt en dat is dan het minimale wat deze dame waard is.

Zo kan je ook niet meer verneukt worden door dames die €200+ zijn en geen enkele service leveren.
Goed plan , ik denk niet dat het aanslaat
 
Soooo.... wat is mijn marktwaarde volgens jullie mannen? Benieuwd.

Zoveel reacties, maar niemand die ff een prijs neerlegd lol (marktwaarde, niet wat ik persoonlijk je waard zou vinden :devilish:)

Ik denk wel dat exclusiviteit (zelfs al zou het alleen maar in het niet frequent dvp'en zitten) je marktwaarde sws verhoogd. Daarbij, nog jong, studente, bepaalde vibe hier, en dan nog met -wat voor zover ik me herinner pretty much- aanbiddings topic(s?) met tal van 'ik wil niks liever dan met Belle afspreken' types...jeppp makkelijk 200-250 pu toch...ik wil eigenlijk niet eens echt zeggen wat ik denk wat je makkelijk kan vragen als je full blown for max money gaat :LOL:

BTW dus las net ff snel je profiel, maar "T is meer om mijn eigen seksuele lusten te bevredigen dan die van een ander." vind ik echt briljant, want een groot deel vd wandelaren schijnt meer geintresseerd te zijn in 'de dame dame verwennen' dan nouja dezelfde quote van jou te hanteren ;)
 
Als je het homo achtig vind waarom ben je aan begonnen je had ook kunnen weigeren niemand die je dwingt jij maakt zelf die keuze.
dat was nog in mijn experimenteer fase, toen ik nog een stuk jonger was, inmiddels weet ik wel, wat ik wel en niet leuk vind.
Bovendien had ik toen een vriendin die het graag wilde ervaren, het is net als beffen, je wilt het liever niet doen, maar je doet het toch maar om het meisje te plezieren. Wie ben ik dan, om dat dan te weigeren.
 
Mijn mening is dat de DVPs dit prima zelf kunnen bepalen. Het is aan ons of wij het er voor over hebben ja of nee. De ene vraagt meer dan de ander en dat is oke. Zij moeten zich uiteindelijk goed voelen bij de prijs die ze stellen voor zichzelf. Dat kunnen wij nooit bepalen voor hun.
 
Mijn mening is dat de DVPs dit prima zelf kunnen bepalen. Het is aan ons of wij het er voor over hebben ja of nee. De ene vraagt meer dan de ander en dat is oke. Zij moeten zich uiteindelijk goed voelen bij de prijs die ze stellen voor zichzelf. Dat kunnen wij nooit bepalen voor hun.
Het probleem is dat sommige dames dik op leeftijd zijn en lang niet meer zo goed uitzien als zij zelf denken maar wel 200€ per uur durven te vragen. Waarom zou ik voor een oudere dame 200 betalen als ik voor hetzelfde geld makkelijk een jonge meid kan krijgen die nog strak in haar vel zit.
 
Laatst bewerkt:
Het probleem is dat sommige dames dik op leeftijd zijn en lang nier meer zo goed uitzien als zij zelf denken maar wel 200€ per uur durven te vragen. Waarom zou ik voor een oudere dame 200 betalen als ik voor hetzelfde geld makkelijk een jonge meid kan krijgen die nog strak in haar vel zit.
Omdat je misschien ook betaald voor geleverde diensten, ervaring…
Je betaald toch voor het totaalpakket en niet enkel puur voor het uiterlijk.
Ik betaal liever 200 euro voor een oudere dame die kwaliteit aflevert dan aan een jongere die daar maar ligt te liggen.
 
Omdat je misschien ook betaald voor geleverde diensten, ervaring…
Je betaald toch voor het totaalpakket en niet enkel puur voor het uiterlijk.
Ik betaal liever 200 euro voor een oudere dame die kwaliteit aflevert dan aan een jongere die daar maar ligt te liggen.
Moet je d´r wel even bij vermelden dat er van die jongere ladies ook bij zijn die al een pak ervaring opgedaan hebben en die heel goed weten hoe een man te laten genieten. Als ze hun job goed en met plezier doen heb ik helemaal geen voorkeur.
 
Het probleem is dat sommige dames dik op leeftijd zijn en lang niet meer zo goed uitzien als zij zelf denken maar wel 200€ per uur durven te vragen. Waarom zou ik voor een oudere dame 200 betalen als ik voor hetzelfde geld makkelijk een jonge meid kan krijgen die nog strak in haar vel zit.
Ja ik snap je punt hoor, alleen ja we kunnen ze moeilijk dwingen om hun prijs aan te passen
 
Ik wandel gewoon stug door, altijd halve uurtjes hier, waar dat vorig jaar nog voor 100 euro kon, is dit nu 120 of 130. Betaal dat zonder morren, maar ben wel stuk kritischer dan vorig jaar nu. Plan nu alleen bezoek in, als ik overtuigd ben dat het een goede date gaat worden. Goed de recensies lezen helpt hierbij.
 
Ik wandel gewoon stug door, altijd halve uurtjes hier, waar dat vorig jaar nog voor 100 euro kon, is dit nu 120 of 130. Betaal dat zonder morren, maar ben wel stuk kritischer dan vorig jaar nu. Plan nu alleen bezoek in, als ik overtuigd ben dat het een goede date gaat worden. Goed de recensies lezen helpt hierbij.
Zijn nog leukerds voor 100 te vinden hoor. Wel geen pse of gfe maar pijpen en beuken. Net genoeg voor 30 min.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan