Dames die keelneuken, Deepthroaten

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Aanbod te weinig, vraag heel hoog.

Conclusie;
Katy/Amy uit Rdam en Jazzmin uit Almere zijn dan op dit moment de enige 2 die het kunnen en het ook doen voor een redelijke prijs.
- Jazzmin (Almere) staat altijd op "niet beschikbaar" en is voor nieuwe klanten lastig bereikbaar.
- Katy (Rotterdam) is inderdaad een prima adres voor deepthroat, alleen totaal geen lekker wijf.
- Samantha (Rotterdam) schijnt een uitstekende deepthroat te doen, maar alleen outcall of cardate.
- Claudia (Doubletstraat, Den Haag) is een prima adres voor deepthroat, niet knap maar wel geil.

Aanbod is inderdaad verdomd schaars.
 
Laatst bewerkt:
Ik had twee meiden maar die zijn er allebei mee gestopt. Gewoon amateurs die er lekker uitzagen en echt flink keelneuken met veel speeksel en gek waren op zaad. De ene gaf een cardate voor 100 per uur en de ander kwam naar me toe voor 150 per uur all-in dus ook nzc. Wel verschillende perioden gekend. De laatste heb ik ook zelf een aandeel in haar stoppen gehad volgens mij want ik kreeg tot mijn verdriet, gevoelens voor haar. Zo goed was de klik
 
Ik had twee meiden maar die zijn er allebei mee gestopt. Gewoon amateurs die er lekker uitzagen en echt flink keelneuken met veel speeksel en gek waren op zaad. De ene gaf een cardate voor 100 per uur en de ander kwam naar me toe voor 150 per uur all-in dus ook nzc. Wel verschillende perioden gekend. De laatste heb ik ook zelf een aandeel in haar stoppen gehad volgens mij want ik kreeg tot mijn verdriet, gevoelens voor haar. Zo goed was de klik
Dat is jammer spreekt die laatste dan nog wel af en hoe oud zijn de dames?
 
Nee beiden niet zei ik. 30 om 24.
Kan er een Libelle achtig topic worden aangemaakt, waarin iedereen kan zwijmelen en verhalen over de goede oude tijd, toen men door nostalgische dames op een heerlijke manier zijn gepijpt en geneukt, maar waar de bezoekers van dit forum werkelijk niets aan hebben, omdat de betreffende dames al zijn gestopt?

Voegt werkelijk niets toe, behalve een kort kwispelmoment gevolgd door teleurstelling.
 
Laatst bewerkt:
Kan er een Libelle achtig topic worden aangemaakt, waarin iedereen kan zwijmelen en verhalen over de goede oude tijd, toen ze daar nostalgische dames op een heerlijke manier zijn gepijpt en geneukt, maar waar de bezoekers van dit forum werkelijk niets aan hebben, omdat de betreffende dames al zijn gestopt?

Voegt werkelijk niets toe, behalve een kort kwispelingen gevolgd door teleurstelling.
Je hebt inderdaad een punt. Ook een punt voor je creatieve zinsnedes
 
Kan er een Libelle achtig topic worden aangemaakt, waarin iedereen kan zwijmelen en verhalen over de goede oude tijd, toen ze daar nostalgische dames op een heerlijke manier zijn gepijpt en geneukt, maar waar de bezoekers van dit forum werkelijk niets aan hebben, omdat de betreffende dames al zijn gestopt?

Voegt werkelijk niets toe, behalve een kort kwispelingen gevolgd door teleurstelling.
Vroegah… toen de kutten nog nat waren en de palen van staal.
 
Ik ben op zoek naar een dame die goed is in throatfucking. Het liefst ook lang, bij voorkeur iets van 2 uur. Kennen jullie iemand die dat doet? Bij voorbaat dank.
Dat is wel bizar lang. Misschien dat Katy gek genoeg is om het toe te staan. Je moet alleen niet te ruw zijn met haar zoals ik van andere hun reviews heb gezien. Wel rekening houden met haar.
 
1: Heeft er iemand wel eens geprobeerd om via deze site een afspraak te maken met Jazzmin ?

2: ze biedt twee pakketten aan. Moet je groot geschapen zijn om hem voorbij de huig te krijgen, in het laatste pakket
 
1: Heeft er iemand wel eens geprobeerd om via deze site een afspraak te maken met Jazzmin ?

2: ze biedt twee pakketten aan. Moet je groot geschapen zijn om hem voorbij de huig te krijgen, in het laatste pakket
Niet via deze site maar gewoon het nummer van Kinky. Haar keelformaat en huigpositie volgen redelijk de standaard anatomie :)

Haar keelneuk kunsten zijn uitstekend! En ze is een lieve knappe meid

Strike
 
- Jazzmin (Almere) staat altijd op "niet beschikbaar" en is voor nieuwe klanten lastig bereikbaar.
- Katy (Rotterdam) is inderdaad een prima adres voor deepthroat, alleen totaal geen lekker wijf.
- Samantha (Rotterdam) schijnt een uitstekende deepthroat te doen, maar alleen outcall of cardate.
- Claudia (Doubletstraat, Den Haag) is een prima adres voor deepthroat, niet knap maar wel geil.

Aanbod is inderdaad verdomd schaars.
Link naar Samantha?
 
Terug
Bovenaan Onderaan