Dames die keelneuken, Deepthroaten

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
De laatste advertentie die ik van Stephanie heb gezien is alweer een paar maanden geleden. Toen noemde ze zich trouwens Sophie en werkte ze samen met ene Lisa.

Maar ze is/was een best knappe meid, mid 20, bruin haar, draagt normaal een bril. Mooi lichaam, niet superslank maar zeker niet dik, ik vond het eigenlijk precies goed. Kan heerlijk pijpen en doet niet moeilijk over CiM of Facial.

Enige minpuntje is inderdaad de prijsopbouw. Begint bij 60 maar dan houdt ze haar kleren aan.
 
Hij wel!! En hoe ziet haar advertentie op Sexjobs eruit dan? Ik bedoel, staat bijvoorbeeld haar naam in de kopregel? Nogmaals, ik heb haar echt 'in de gaten gehouden' dus ik ben heel erg verbaasd dat jij haar een maand geleden bezocht hebt. Of je moet haar nummer hebben, dat zou natuurlijk ook kunnen.
Hoi man, ik heb voor je nagekeken, ben eind augustus bij haar geweest. Zag bij toeval de adv. Ze adverteerde op naam Ruby. Heb daarna de advertentie niet meer gezien, maar ik kijk ook niet geregeld op SJ. Mocht ik het weer tegenkomen last ik het je weten.
 
Hoi man, ik heb voor je nagekeken, ben eind augustus bij haar geweest. Zag bij toeval de adv. Ze adverteerde op naam Ruby. Heb daarna de advertentie niet meer gezien, maar ik kijk ook niet geregeld op SJ. Mocht ik het weer tegenkomen last ik het je weten.
Hee, mensen kunnen een pm sturen voor het nr van Ruby. We ontvangen niet vaak, gewoon een stel met een "hobby"zeg maar haha.
 
En ook onder andere prijzen!! Die is echt niet goed!! Die jonge meiden prijzen zich volledig uit de markt, komt nog 's bij dat zij je of half of zo stoned als een garnaal pijpt. Have fun, €90 voor 20 minuten???
 
Alweer twee jaar geleden dat ik bij Sophie (toen nog Stephanie) was. Een knappe meid, ik was blij verrast toen ze de deur open deed. Wel een wietlucht in het appartement en een half opgeroojte joint in een asbakje op de slaapkamer. Nou ja, ik had er verder geen last van.

Destijds bood ze ook nog intiem tegen meerprijs aan. Goedkoop was het niet, maar wel de beste pijpbeurt die ik ooit heb gehad (al zegt dat misschien niet zoveel ?). Lekker nat, goed gevarieerd tempo en ze vond het geen probleem toen ik het zelf afmaakte, half in haar gulzig open mondje en half over haar gezicht. Daarna nog even lekker geneukt in cowgirl en doggy, maar door peersoonlijke issues van mijn kant geen tweede hoogtepunt. Deze ervaring blijft nog lang in mijn geheugen gegrift, maar door haar toch wel hoge prijzen nog niet overgegaan tot herhaling...
 
Alweer twee jaar geleden dat ik bij Sophie (toen nog Stephanie) was. Een knappe meid, ik was blij verrast toen ze de deur open deed. Wel een wietlucht in het appartement en een half opgeroojte joint in een asbakje op de slaapkamer. Nou ja, ik had er verder geen last van.

Destijds bood ze ook nog intiem tegen meerprijs aan. Goedkoop was het niet, maar wel de beste pijpbeurt die ik ooit heb gehad (al zegt dat misschien niet zoveel ?). Lekker nat, goed gevarieerd tempo en ze vond het geen probleem toen ik het zelf afmaakte, half in haar gulzig open mondje en half over haar gezicht. Daarna nog even lekker geneukt in cowgirl en doggy, maar door peersoonlijke issues van mijn kant geen tweede hoogtepunt. Deze ervaring blijft nog lang in mijn geheugen gegrift, maar door haar toch wel hoge prijzen nog niet overgegaan tot herhaling...
Snap ook opzich dat er andere zijn die de prijs wat aan de hoge kant vinden. Ik denk dat zij voor 200 euro per uur wel te bezoeken is maar zou t liever op 150 zien per uur aangezien t idd wat minder professionele setting is (of dat iets goeds of slechts is laat ik aan de lezer over). Ik ga denk ik wel weer een keer langs voor een date, wel jammer dat ze idd niet meer aan intiem doet. Ze had namelijk een erg strak kutje en haar lichaam vind ik zelf ook wel mooi. Denk dat ik dat vind omdat t ook wat natuurlijk overkomt aangezien dit een meid is die ik wel in een club zou kunnen tegenkomen. Maar we gaan t zien
 
Als je heel lief voor haar bent,mag je nog veel meer......
Ik heb haar al drie keer aangeschreven maar geen reactie. Na de eerste keer stuurde ze wat geile filmpjes door (ze is ook nog eens verdomd lening, blijkt!) maar geen inhoudelijke respons op het verzoek tot een afspraak. Blijf het proberen want deepthroaten kan ze wel..

Maar ben wel getriggerd.. wat mag je nog meer als je lief bent? ;)

Mag ook via PM..

Edit: gaat dus over Viki/Victoria: https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/3847124-victoria#videos
 
Ik heb haar al drie keer aangeschreven maar geen reactie. Na de eerste keer stuurde ze wat geile filmpjes door (ze is ook nog eens verdomd lening, blijkt!) maar geen inhoudelijke respons op het verzoek tot een afspraak. Blijf het proberen want deepthroaten kan ze wel..

Maar ben wel getriggerd.. wat mag je nog meer als je lief bent? ;)

Mag ook via PM..

Edit: gaat dus over Viki/Victoria: https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/3847124-victoria#videos
Ik heb een vaag whatsapp gesprek met haar, maar het lijkt erop dat ze ófwel geen engels begrijpt, of volledig van de kaart is. Komt totaal geen antwoord op vragen die ik stel...rode vlag voor mij dus, helaas.
 
Terug
Bovenaan Onderaan